Jungkook susuzluk hissiyle gözlerini açtı. Alışmak için kırpıp duruyordu gözlerini. Sonunda her şey netleşince etrafa baktı. Hastane odasındaydı. Ama burada ne işi vardı ki?
En önemlisi Eunwoo neredeydi? O iyi miydi? Jungkook iyice telaşlanmıştı şimdi. Doğrulmaya çalıştı fakat başındaki ağrı bunu engelliyordu. Kafasını yastığa geri koydu ve gözlerini yumdu. Kapının açılma sesini duyunca gözlerini açtı.
"Beklediğimizden erken uyandınız Bay Jeon. Güçlü birisiniz."
"Ben neden buradayım? Eunwoo nerede?"
"Kaza geçirdiniz ve durumunuz oldukça kritik. Lütfen doğrulmaya çalışmayın."
"Eunwoo, onu görmeliyim."
"Dışarıda birkaç yakınınız var, bekleyin lütfen. Onları çağıracağım."
Jungkook, doktor gidince geri yaslandı tekrar. Başı çatlayacak gibi hissediyordu.
"Jungkook!"
Jungkook tanıdık gelen sesle kafasını kapıya çevirdi.
"Seokjin hyung! Eunwoo nerede?"
Seokjin'in yüzü değişmişti. Jungkook iyice korkmaya başladı.
"Jungkook siz ayrıldınız."
Jungkook kaşlarını çattı. Başı zonklamaya devam ediyordu. En sonunda dayanamayıp kendini geriye bıraktı. Bırakır bırakmaz doktor gelip Jungkook'a ilgilenmeye başladı.
"Dışarı çıkın lütfen." Hemşire onları dışarı kovuyordu. Seokjin istemeye istemeye dışarı çıktı. Ardından Taehyung ve Kyungsoo'da çıkmıştı.
"Eunwoo kim?" dedi Taehyung düz bir ifadeyle.
"Jungkook'un eski sevgilisi."
"Neden ayrıldılar peki?" dedi Kyungsoo.
"Eunwoo Jungkook'u aldattı."
Taehyung'un kaşları kalktı. Demek bu yüzden Jungkook ona yaklaşmamaya inat ediyordu.
"Şimdi ne olacak peki?" diye sordu Kyungsoo.
"Bilmiyorum" deyip derin bir nefes verdi Seokjin.
"Bebeğim? Jungkook nasıl?" dedi yanlarında beliren Namjoon.
"Hafızasını kaybetmiş sanırım. Uhm, ve, Eunwoo ile sevgili olduğu zamanlarda kalmış."
"Siktir!" dedi Namjoon, Seokjin'in yanına otururken.
"Sen neredeydin?"
"Ameliyattaydım, şimdi bitti güzelim."
"İyi. Başka yerlerde sürtmeden gelmişsindir umarım."
Namjoon güldü ve geriye yaslandı. "Ne zaman barışacaksın benimle?"
"Canım ne zaman isterse, o zaman."
Namjoon sırıttı ve Seokjin'in kulağına fısıldadı. "Bir ceza istiyorsun sanırım, doğru muyum?"
Seokjin ona kızacakken doktor çıktı Jungkook'un odasından. "Şanslısınız, geçici bir hafıza kaybı yaşıyor, fakat hafızasını geri gelmesi bir günü alabileceği gibi yılları da alabilir. Yani, sabırlı olmanız gerekiyor ve üstünde hatırlamadıklarıyla ilgili baskı oluşturmamanız gerekiyor. Geçmiş olsun."
Kyungsoo derin bir nefes verdi." En azından geçici."
Taehyung belli etmemeye çalışarak oradan uzaklaştı. İçten içe büyük bir üzüntü duyuyordu. En kötüsüde Jungkook'un onu hatırlamayacak olmasıydı onun için. Resmen, o Taehyung'u değil onu aldatan sevgilisini hatırlıyordu!
Kafeteryadan kendine bir kahve alıp masalardan birine oturdu. Kahvesini yudumlarken bundan sonra ne olacağını düşünüyordu. Jungkook uzun bir süre çalışmamalıydı. Ve bu da Jungkook'u göremeyeceği anlamına geliyordu çünkü herkes aralarındaki ilişkinin sadece patron-çalışan ilişkisi olduğunu düşünüyordu. Fakat durum oldukça farklıydı.
Kahvesini bitiren Taehyung, karton bardağı çöpe atıp yukarı çıktı tekrar. Yanına Seokjin geldi. "İsmin Taehyung'du, değil mi?"
Taehyung başıyla onayladı onu. "Jungkook için yeterince şey yaptın ve uzun süredir buradasın. Yani, artık gidebilirsin, ben Jungkook'a bakarım. Hem zaten sen Jungkook'un sadece patronusun değil mi?" dedi Seokjin minik imalar yaparken. Onun itiraf etmesini bekliyordu Seokjin. Bugün onun gözlerindeki endişeyi görmüştü. Jungkook onun için kesinlikle sıradan biri değildi.
"Benim için bir sorun yok. Burda kalabilirim."
"Bunu yapmana gerek yok. Sonuçta, sen onun patronu olarak, yapabileceğin her şeyi yaptın, değil mi?"
Taehyung derin bir nefes verdi. Bu adam onu sıkıştırıyordu. Cebinden bir kart çıkarıp Seokjin'e verdi. "Pekala. Numaram bu. Beni bilgilendir lütfen. Her ne olursa olsun."
Seokjin amacına ulaşmış gibi gülümseyip kartı aldı. "Tamamdır. Hem belki, Jungkook uyandığında ikinizin arasını yapabilirim." deyip göz kırptı.
Taehyung gülümseyiverdi birden. Sonrada onu tekrar araması için tembihleyip hastaneden çıktı.
~>Merhaba! Yeni bölüm gecikmiş olabilir, kusura bakmayın. Tatil geldi fakat benim hala derslerim var ve doğal olarakta ödevlerim var. Ayrıca admin olduğum bir instagram sayfası var, oraylada ilgilenmem gerekiyor. Kalan vakitte biraz kendime ve kardeşime vakit ayırıyorum. Ayrıca yazmak o kadar kolay değil. İlham gelmedikçe yazamıyor insan. Anlayışla karşılayın lütfen 💕. Admin olduğum sayfa bu: @/lyricsept Instagram sayfası. Takip etmek isteyenler edebilir. Bir sonraki bölümde görüşürüz.<~