-7-

10.3K 451 344
                                    

"Ah, bu da kim?" diye söylendi Park Jimin sessizce.

Çok sıkışmıştı, bu yüzden odasını terk edip şirketin tuvaletlerinden kendisine en yakın olanına girdi fakat sondaki kabinde birinin sessiz inlemeleri duyuluyordu. Eğer Jimin'in tahmin ettiği şeyi yapıyorsa kovulabilirdi. Jimin'in aklına Yoongi'yle bu tuvalette yaşadıkları geldi aklına. Dakikalarca öpüşmüşlerdi fakat Yoongi, acil bir telefon yüzünden gitmek zorunda kalmıştı.

Jimin sondaki kabine yaklaştı ve hafifçe tıkladı. "İyi misiniz?"

Jungkook duyduğu sesle kendini çekmeyi bırakmıştı. Sesi tanıdık geliyordu. Jungkook cevap vermemeyi seçti. Etrafını büyük bir korku sarmıştı.

"Beyefendi?"

Jungkook dudaklarını ısırıyordu. Çok fazla korkuyordu. Asla çıkamazdı buradan. Burayı elde etmek için ailesini bırakıp Kore'ye geri dönmüştü. Şimdi de bunu kaybedemezdi. Jungkook telefonunu eline aldı ve aklına gelen ilk kişiye yazdı.

Jungkook:
Hyung?
Hyung?
Çabuk!

Kyungsoo:
Ne?
İşim var çabuk söyle.

Jungkook:
Bizim kattaki tuvaletteyim ve burada birisi daha var.
Onu buradan çıkarman gerek.
Çabuk!

Kyungsoo:
Ne?
Niye?

Jungkook:
Hyung lütfen!
Çok acil.

Kyungsoo:
Pekala, geliyorum.

Jungkook klozetin üstüne oturmuş, zor durumda olan penisiyle bekliyordu. Yan taraftan adamın işeme sesi geliyordu. Jungkook içinden küfürler ederken içeri biri girdi. Kyungsoo'nun geldiğini düşünüyordu Jungkook.

"Jungkook?" dedi kalın bir ses. Jungkook sesin sahibini tanımasıyla küfür etti. Bir Taehyung eksikti zaten.

O sırada yan kabindeki adam çıktı. "Jimin?"

"Taehyung?" Ikiside birbirne bakarken Jimin, Taehyung'un kulağına yaklaşıp fısıldadı.

"Geldiğimde biri inliyordu, beni duyunca sustu ve hala oradan çıkmadı." diyordu Jungkook'un olduğu kabini gösterirken.

Taehyung orada Jungkook'un olduğunu anlayınca gülmemek için kendini zor tutmuştu. Jimin bir şey demek için ağzını aralayacağı sırada içeri biri daldı.

Kyungsoo gördükleriyle telaşlansada toparlanıp konuştu. "Bende sizi arıyordum Bay Park!"

"Beni mi arıyordun? Telefonla arasaydın keşke, sana kolay olmuş olurdu." dedi Jimin anlamayarak.

Kyungsoo'nun cevap vermeye zorlandığını farkedince durumu çakmıştı Taehyung. "Belki önemli bir şeydir, git bir bak istersen Jimin." diyerek yardım etti Kyungsoo'ya.

Kyungsoo hızla başını salladı. "Evet evet, çok önemli bir şey. Sizinde gelmeniz gerekiyor Bay Kim."

"Ben sonra gelirim, tuvalete girmem gerekiyor." diye yalan uydurdu Taehyung.

"Olmaz! Yani şey, çok çok önemli, hemen gitmeliyiz, lütfen."

Taehyung biraz düşündü ve Jungkook'u bugünlük daha fazla sıkıştırmamayı tercih etti. "Pekala, gidelim."

BOSS with TAEKOOK +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin