-9-

9.7K 438 322
                                    

"Çek ayağını üstümden!"

"Ne?"

"Ayağın kafamda Jin!"

"5 dakika daha." deyip kafasını Jungkook'un poposuna yaslayarak uyumaya devam etti.

"Hala 5 dakika diyor ya!" deyip Jin'in ayağını attı boynundan. Boynu ağrıyordu Kyungsoo'nun.

Jungkook ise hala mışıl mışıl uyuyordu. O rüyadan rüyaya atlarken Kyungsoo mutfağa gidip su içti ve ağrı kesici aramaya başladı.

Ağrı kesiciyi bulduğunda içip soğuk su doldurdu ve geri döndü odaya. Jin'in yüzünü hedef alarak suyu döktü. Soğuk suyun etkisiyle koltuktan fırladı Jin. Fakat fırlayan sadece o değildi. Jungkook'un poposunda yattığı için onun poposuda ıslanmıştı.

"Ne oluyor be?!"

Kyungsoo gülerken Jungkook olayı anlamaya çalışıyordu. Bir eli ıslak poposunda diğeri ise ensesindeydi. Sabır dileyip odasına gitti. Ağrı kesici aldıktan sonra banyoya girip kısa bir duş aldı.

Dün içkiyi biraz(!) fazla kaçırmışlardı. Bu da sabahda sersem bir şekilde kalkmalarına sebep olmuştu.

Duştan çıkıp giyindikten sonra odadan çıkınca Kyungsoo'yu kapısının önünde buldu.

"Az bir vaktimiz var ve ben bu süre içinde eve gidip kıyafet değiştiremem." dedi. Sonra da üstündeki lekeyi gösterdi. "Burayada içki dökülmüş, o yüzden giyemem. Bana kıyafet verebilir misin Kook?"

Jungkook gülümsedi. "Sorman bile hata. Dolabım senindir." deyip Kyungsoo'nun giyinmesi için odadan çıktı.

"Seokjin hyung!"

"Hm?"

"Kahvaltı?"

"Ne?"

"Kahvaltıyı hazırlamamışsın." diye mızmızlandı Jungkook.

"Ben senin hizmetçin miyim be?!"

"Ama hyung buraya geldiğin zaman yemeği sen yapardın."

"Öyle ama hiç halim yok."

Jungkook dudak büzdü. "Ya hyung!" dedi huysuzlanarak.

"Jungkook! Hadi gidelim." Kyungsoo giyinmiş ve onların yanına gelmişti.

"Açım ama ben!"

"Şirketin kantininden alırsın bir şeyler. Gel hadi!"

Jungkook başıyla onaylayıp Jin'e el salladı ve evden çıktılar.

*

"Ben gidiyorum hyung. Bugün çok fazla işim var." dedi Jungkook Kyungsoo'ya odasına gitmeden önce.

"Tamam, bir şey olursa buradayım."

Jungkook başıyla onayladı ve odasına çıktı. Kapıyı açınca karşısında gördüğü manzarayla yumruklarını sıktı. İçeri girip girmemek arasında kaldı fakat Kim, onun geç  kalmasını sevmiyordu. Önündeki görüntüleri boşvermeye çalışarak masasına geçti.

Kalbimi değilde aklımı dinlediğim için şanslıyım, diye düşündü. Gözlerini karşısında yiyişen Kim'den çekti ve storu kapatmak için cama yaklaştı. Taehyung'la göz göze gelince küfür edip gözlerini başka yere çevirdi ve storu kapattı hızlıca. 

Masasına oturdu ve önüne rastgele bir dosya alarak çalışıyormuş gibi yaptı.

"Of!" deyip sandalyesiyle birlikte geri çekildi. Sabah sabah bütün enerjisi sömürülmüş gibi hissediyordu.

BOSS with TAEKOOK +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin