Αριάδνης Point.Of.View τηλέφωνο
Πάνος : Έλα ρε ξαδερφούλα εγώ που σ' αγαπάω πολύ έλα να μείνεις σε μας...
Αριάδνη : Ρε Πάνο πας καλά;; Δεν γίνεται αυτό που λες . Τι θα κάνω;; Θα τα παρατήσω όλα και να έρθω εκεί;; Εγώ τι θα κάνω εκεί πέρα δεν θα ξέρω κανέναν...
Πάνος : Βρε κοπέλα μου , ποιος σου είπε να τα παρατήσεις όλα απλώς θα μεταφερθείς και θα σπουδάσεις εδώ λες και εμείς στην Θεσσαλονίκη δεν έχουμε σχολές ιατρικής και έτσι και εγώ αλλά και εσύ βγαίνουμε κερδισμένοι από αυτό .
Αριάδνη : Και πάλι ρε εσύ . Εδώ είναι όλη μου η ζωή , η κολλητή μου , οι φίλοι μου .... Τι θα κάνω εγώ χωρίς την κολλητή μου;;;
Πάνος : Πάρε και την Έλσα και ελάτε μαζί εξάλλου παντού πάτε μαζί γιατί όχι και τώρα ;;;
Αριάδνη : Δεν ξέρ....
Πάνος : Δώσε μου να της μιλήσω.
Αριάδνη : Καλά αλλά δε....
Πάνος : Δεν έχει δεν δώστην μου....
.......
Πραγματικά αρχίζω και εκνευρίζομαι εδώ και πόση ώρα μιλάει ο Πάνος (ξα μου)με την Έλσα . Ο Πάνος θέλει οπωσδήποτε να πάω να εγκατασταθώ μόνιμα στην Θεσσαλονίκη για να είμαι όπως λέει και ο ίδιος μαζί με την οικογένεια μου . Όμως έχω κάποιες αμφιβολίες για αυτό . Εδώ και 3 χρόνια που έφυγα για Αγγλία μαζί με την κολλητή μου δεν μου είχε πει τίποτα σχετικά με αυτό . Κι έχω και ένα κακό προαίσθημα πως θα με πείσουν τελικά και θα επιστρέψω πίσω.....
Αφού πέρασαν 2 ολόκληρες ώρες συνομιλίας της Έλσας με τον Πάνο , η αγαπημένη μου κολλητή ήρθε με ένα χαμόγελο μέχρι τα αφτιά και πριν προλάβει να πει το οτιδήποτε της λέω :
Αριάδνη : Να μαντέψω ... Σε έπεισε τελικά εε ???
Έλσα: Αχααα . Έλα ρε εσένα δεν σου έλειψε καθόλου η οικογένεια σου ??? Θα πάμε εκεί θα τους δούμε , θα βγούμε με τους φίλους μας , θα γνωρίσουμε νέους γκόμενους χαχα και θα πάμε διακοπές με τον Πάνο και έναν φίλο του στην Κρήτη.
Αριάδνη : Τι ; Τι ; Τι ; Εμένα με ρωτήσατε ;;; Νομίζεις πως έχω όρεξη να πάω Κρήτη με τον Πάνο και τον φίλο του που είμαι σίγουρη πως θα είναι κανένας μαλάκας ;; Πάτε καλά;;;;
Έλσα : Έλαααα ρεε..... Καλά κάτσε πρώτα να πάμε και βλέπουμε. Άντε πάνε να ετοιμάσεις τις βαλίτσες σε 22 ώρες πετάμε...
Αριάδνη : Wtf δηλαδή......Τίποτα δεν θα προλάβω να κάνω . Φεύγω , φεύγω..
Έλσα : Χαχαχαχαχαχαχα οκ οκ οκ και που θα πας αφού μένουμε μαζί ;;; χαχαχαχα
Αριάδνη : Σκάσε οκ ξέρεις πως είμαι όταν αγχώνομαι πάμε τώρα να ετοιμαστούμε γιατί μην ξεχνάς αύριο πετάμε για Ελλάδα και ποιος ξέρει τι μας περιμένει.....
Έλσα : Άντε να δούμε τι θα δούμε.....
Αριάδνη : Ααα τώρα που το θυμήθηκα έχεις κλείσει εισιτήρια ;;;
Έλσα : Ναι καλέ για ποια με πέρασες όλα έτοιμα είναι...
Αριάδνη : Και ήσασταν τόσο σίγουροι ότι θα ερχόμουν μαζί σας ;;;;
Έλσα : Εννοείται.... Τόσα χρόνια κολλητές τώρα θα σε μάθω νομίζεις ;;;
Αριάδνη : χαχαχα δεν το σχολιάζω. Άντε πάμε να ετοιμαστούμε πρέπει να ξεκουραστούμε κιόλας......
Αριάδνη
Άρης
Έλσα
Πάνος
YOU ARE READING
Ακόμα προσπαθώ για σένα ....
RomanceΑΡΗΣ : Δυναμικός και ατρόμητος . Αυθόρμητος χαρακτήρας . Πράττει χωρίς να σκέπτεται . Το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι η δικιά του ικανοποίηση ενώ συμπεριφέρεται στις γυναίκες σαν να είναι παιχνίδια . ΑΡΙΑΔΝΗ : Ευαίσθητη και ευγενική . Προσπαθεί να...