Chapter 14

2.6K 115 3
                                    

Αριάδνης P.O.V

'' Πραγματικά τι σκέφτομαι να κάνω ;;; Γύρισα το βλέμμα μου πάνω της και αφού το σκέφτηκα για λίγο στο τέλος της είπα . '' :

Αριάδνη : Χμ τώρα ;;; Εμ θα πάω να μείνω στο πατρικό μου μέχρι να φτιάξω το σπίτι και θα προσπαθήσω να τον αποφεύγω όσο μπορώ. Θα πρέπει να πάω από το σπίτι να πάρω τα πράγματά μου . Βασικά πρώτα θα πάω στους γονείς μου γιατί μου έχουν λείψει και μετά θα πάω μαζί με τον αδερφό μου να πάρω τις βαλίτσες μου .

Δανάη : Εΐ εΐ που πήγαν όλα αυτά που μου έλεγες πριν από λίγα λεπτά ;;; Εσύ δεν ήσουν αυτή που μου έλεγε να μη του δείξω πως με επηρέασε ο τρόπος που μου συμπεριφέρθηκε , εσύ δεν μου είπες να προχωρήσω γιατί λοιπόν δεν κάνεις και εσύ το ίδιο ;;;

Αριάδνη : Δεν μου είναι τόσο εύκολο γλυκιά μου . Προσπάθησα να τον απωθήσω αλλά πάντα κάτι κάνει . Έχω κουραστεί πλέον .

Δανάη : Τότε κάνε αυτό που εσύ η ίδια θεωρείς σωστό και μην αφήσεις αυτόν τον ηλίθιο να σε επηρεάσει . '' Την ίδια στιγμή που τελείωσε την πρότασή της χτύπησε το κινητό της και σηκώνοντάς το την άκουσα να λέει . '' :

Δανάη : Ναι ρε μαμά .... Τώρα . Τώρα έρχομαι σου λέω . Καλά . Ναι . Άντε τώρα σε κλείνω .

Δανάη : Λοιπόν όπως κατάλαβες ήταν η μαμά μου και πρέπει να φύγω . '' Μου είπε κάπως λυπημένα . ''

Αριάδνη : Εμ ναι φυσικά και εγώ πρέπει να φύγω .Χάρηκα που σε γνώρισα και είπαμε τον πόνο μας . '' Είπα γελώντας . ''

Δανάη : Χαχα και εγώ . '' Κάνοντας 10 βήματα άκουσα την φωνή της να μου λέει .''

Δανάη : Αριάδνη ;;; '' Αφού γύρισα και την κοίταξα ερωτηματικά την πρότρεψα να συνεχίσει . ''

Δανάη : Δεν μου έδωσες τον τηλέφωνό σου για να βγούμε καμιά φορά για καφέ . Αν θες κι εσύ βέβαια .

Αριάδνη : Ναι φυσικά . Γράφε 69..........

Δανάη : Οκ σε ευχαριστώ τα λέμε .

'' Αφού ξεκίνησα να φύγω από την αντίθετη πλευρά από όπου ήρθα ξεκίνησα να προχωράω ώσπου τελικά βγήκα πάλι στα μαγαζιά . Καλά πόση ώρα περπατάω ;;; Αποφάσισα να πάρω τηλέφωνο τον Παύλο τον αδερφό μου για να έρθει να με πάρει . Σχημάτισα τον αριθμό του και περίμενα υπομονετικά μέχρι να απαντήσει . ''

Παύλος : Ναι ;; '' Ακούστηκε μια βαριά αντρική φωνή . ''

Αριάδνη : Παύλο η Αριάδνη είμαι τι κάνεις ;;;

Παύλος : Αριάδνη ;;; Μια χαρά εσύ ;;

Αριάδνη : Κι εγώ . Κι εγώ . Λοιπόν είσαι στο σπίτι ;;;

Παύλος : Εμ ναι ;;; '' Μου απάντησε ειρωνικά . Τελικά οι συνήθειες δεν αλλάζουν . ''

Αριάδνη : Ωραία , ωραία θα έρθεις να με πάρεις ;;;

Παύλος : Κάτσε είσαι Ελλάδα ;;; '' Ρώτησε σχεδόν φωνάζοντας . ''

Αριάδνη : Σςςςς μίλα πιο σιγά ρε βλαμμένο . Θέλω να κάνω έκπληξη στην μαμά και στον μπαμπά .

Παύλος : Εντάξει ηλίθια χαχα . Πες μου που είσαι να έρθω να σε μαζέψω . '' Αφού του εξήγησα που ακριβώς βρισκόμουν περίμενα 10 λεπτά κυριολεκτικά μέχρι να έρθει . Ξαφνικά δίπλα μου σταμάτησε μια μαύρη μηχανή , εντυπωσιακή θα έλεγα το ίδιο ελπίζω και ο οδηγός , που μόλις έβγαλε το κράνος του απογοητεύτηκα . '' :

Αριάδνη : Ρε συ μου καταστρέφεις τις φαντασιώσεις . Πότε πρόλαβες και πήρες μηχανή ;;;

Παύλος : Καταρχάς δώσε μια αγκαλιά στον αδερφό σου ακοινώνητο πλάσμα . '' Μου είπε ενώ άνοιξε τα χέρια του . Γρήγορα εγώ όρμησα κυριολεκτικά πάνω του και του έλεγα πόσο μου είχε λείψει . ''

Παύλος : Και εμένα μου έλειψες αδερφούλα . Τώρα ανέβα πάνω να πάμε σπίτι . '' Αφού ανέβηκα και πέρασα τα χέρια μου γύρω από την μέση του για ασφάλεια ξεκινήσαμε με προορισμό το σπίτι μας . ''

''Επομενο κεφαλαιο Σαββατοκυρικο :) .''

Απο εδω και περα τα κεφαλαια θα ειναι μικροτερα για να προλαβαινω να τα γρφω κιολας γιατι δεν εχω και πολυ χρονο :( .


Παυλος

Παυλος

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Ακόμα προσπαθώ για σένα ....Where stories live. Discover now