Chapter 27

2.4K 137 2
                                    

Αριάδνης P.O.V

'' Πραγματικά αυτή την στιγμή αμηχανία που νιώθω δεν μπορεί να περιγραφτεί με λόγια . Εγώ να βρίσκομαι παρούσα σε μια άβολη συζήτηση μεταξύ του Άρη και της μικρής του αδερφής Λυδίας ενώ το καλύτερο είναι ότι είναι μπροστά και οι γονείς του . Πραγματικά νομίζω πως άλλαξα χρώμα από την ντροπή που νιώθω . Όταν η μικρή μου έκανε αυτή την ερώτηση ήθελα στην αρχή να πω απευθείας ναι αλλά μετά σκέφτηκα ότι μπορεί να μην ήθελε να ήμουν μαζί του . Έτσι κατέληξα στην πιο εύκολη λύση . ''

Αριάδνη : Εμ .... Εμ .... '' Είπα κοιτώντας τον στιγμιαία ενώ στο τέλος κατέληξα .'' Εάν δεν έχει πρόβλημα ο Άρης εντάξει . ''

Λυδία : Τι πλόβλημα να έχει ;;; Άλη έχεις πλόβλημα αν έλθει ;;; '' Με μιας εστιάσαμε την προσοχή μας στον Άρη , ο οποίος αφού μας έσκασε ένα από τα ωραιότερά του χαμόγελα στο τέλος μας απάντησε .''

Άρης : Όχι μωρό μου , τι πρόβλημα να έχω εγώ ;; Αν θέλει ας έρθει . '' Μου είπε χαμογελώντας μου γλυκά . Δίχως να χάσω χρόνο ανταπέδωσα χωρίς να το σκέφτομαι τους γονείς του ή την αδερφή του που ήταν μπροστά και μας έβλεπαν .''

Λυδία : Ωραία τότε Αλιάδνη θα έλθεις ναι ;;; '' Τώρα πως λες σε ένα πεντάχρονο κοριτσάκι όχι ;;;''

Αριάδνη : Φυσικά γλυκιά μου . '' Της είπα ενώ έσκυψα για να την πάρω αγκαλιά , την ίδια στιγμή που έσκυψε και ο Άρης με σκοπό να κάνει το ίδιο με μένα . Το αποτέλεσμα ξέρετε ποιο ήταν ;; Να τσουγκρίσουμε τα κεφάλια μας τόσο δυνατά που νομίζω πως ταρακουνήθηκε ο εγκέφαλός μου και είμαι σίγουρη πως θα μου αφήσει καρούμπαλο . ''

Αριάδνη : Αχχ ... '' Είπα κρατώντας το σημείο που με πονούσε . Κοίταξα στιγμιαία τον Άρη που με κοιτούσε και προσπαθούσε με δυσκολία να μην γελάσει , όμως ύστερα από λίγο λυθήκαμε όλοι στα γέλια . Για μια στιγμή κοίταξα τους γονείς του και μου φάνηκε πως μας χαμογελούσαν και αυτοί . Αχ θεέ μου , τι θα νομίζουν οι άνθρωποι ;; ''

Λυδία : Χαχαχα μαμά , μπαμπά δες χτύπησαν . '' Εϊπε η μικρή χαχανίζοντας ενώ ταυτόχρονα οι γονείς του μας κοίταξαν κάνοντάς με να αισθανθώ ακόμα πιο άβολα . ''

Χριστίνα (Μαμά Άρη) : Ναι μωρό μου το είδαμε , ε αγάπη μου ;; '' Είπε κοιτώντας τον Κ.Νίκο και αφού αντάλλαξαν μερικές γρήγορες ματιές στο τέλος είπε . '' :

Νίκος (Μπαμπάς Άρη ) : Ναι μωρό μου , το είδα , το είδα .

Χριστίνα ( Μαμά Άρη ) : Άρη μου εγώ λέω να πας το κορίτσι μας να του βάλεις λίγο πάγο , για να μην γίνει χειρότερα .

Ακόμα προσπαθώ για σένα ....Where stories live. Discover now