Αριάδνης P.O.V
'' Όσο πιο αργά κυλούσε η σειρά στο κυλικείο άλλο τόσο πιο πολύ ήθελα να ανέβω πάνω . Ευτυχώς που ήμουν μαζί με την Έλσα γιατί αλλιώς αν ήμουν μόνη μου , τώρα θα ήμουν πάνω . Πάλι καλά που ήταν και αυτή να μου λέει τα δικά της με τον Πάνο , ενώ εγώ σαν καλή κολλητή που είμαι να κάθομαι και να την ακούω . '' :
Έλσα : Και για πες μου τι γίνεται με εσάς τους 2 ;;; '' Με ρώτησε όλο ενδιαφέρον . ''
Αριάδνη : Τίποτα σαν τι να γίνεται δηλαδή ;; ''' Την ρώτησα και εγώ . ''
Έλσα : Ξέρω εγώ μετά από όλα αυτά που σου είπε δεν άλλαξες καθόλου γνώμη ;; '' Συνέχισε .''
Αριάδνη : Εμ αλήθεια δεν καταλαβαίνω για ποιο πράγμα μου μιλάς .
Έλσα : Ω έλα τώρα στην κολλητή σου μιλά; . Γιατί δεν μου λες ;; «Ξέρεις ήρθε ο Άρης εκείνο το βράδυ πριν το ατύχημα και μου μίλησε .» Δηλαδή τι φοβάσαι ;; '' Ολοκλήρωσε την πρότασή της , ενώ όταν κατάλαβε τι είπε γούρλωσα τα μάτια μου . ''
Έλσα : Ωχχ.... '' Αναφώνησε αυτή ενώ εγώ ήμουν ακριβώς στην ίδια κατάσταση με πριν . ''
Έλσα : Ρε συ σοβαρά τώρα δεν ήξερες τίποτα ;;; '' Με ρώτησε ενώ εγώ ήμουν ανίκανη να της απαντήσω . ''
Έλσα : Εεε καλά δεν σου είπα πως είμαι και έγκυος πως κάνεις έτσι ;;;
Αριάδνη : Τι ;;; Είσαι έγκυος ;;;
Έλσα : Παιδί μου χαζό είσαι ;;
Αριάδνη : Συγνώμη τώρα δεν είπες ότι είσαι έγκυος ;;
Έλσα : Ως παράδειγμα το είπα βρε παιδί μου .
Αριάδνη : Αα και τρόμαξα γιατί δεν είμαι σε θέση να μεγαλώσω ένα μωρό ειδικά τώρα .
Έλσα : Άιντε εσύ εκεί συνεχίζεις . Σταμάτα να επινοείς καταστάσεις και κυρίως σταμάτα να με φορτώνεις με μωρά . '' Μου είπε ενώ εγώ γέλασα . ''
Αριάδνη : Εεε δεν φταίω εγώ .
Έλσα : Καλά-καλά .
Αριάδνη : Ααα και τώρα που το θυμήθηκα . Είχαμε μια κουβέντα πριν . Θα μου έλεγες για το βράδυ του ατυχήματος . Λοιπόν για συνέχισε .
Έλσα : Καταρχάς δεν θα σου έλεγα , νόμιζα πως το ήξερες . Δεύτερον μου ξέφυγε και νομίζω πως θα πρέπει καλύτερα να ρωτήσεις τον Άρη γιατί δεν είναι σωστό να μάθεις από τρίτους .
Αριάδνη : Ναι μωρέ παίξε το μας κιόλας αθώα και καθώς πρέπει . '' Της είπα νευριασμένη ενώ τη συζήτησή μας διέκοψε η φωνή της γλυκιάς κυρίας που καθόταν πίσω από το ταμείο . ''
YOU ARE READING
Ακόμα προσπαθώ για σένα ....
RomanceΑΡΗΣ : Δυναμικός και ατρόμητος . Αυθόρμητος χαρακτήρας . Πράττει χωρίς να σκέπτεται . Το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι η δικιά του ικανοποίηση ενώ συμπεριφέρεται στις γυναίκες σαν να είναι παιχνίδια . ΑΡΙΑΔΝΗ : Ευαίσθητη και ευγενική . Προσπαθεί να...