Chapter 44

2.2K 118 1
                                    

Άρης P.O.V ( Είχαμε καιρό να σε δούμε εσένα )

'' Με αγαπάει . Με αγαπάει . Θέλω να την ακούσω να μου το λέει ...Άραγε τα αισθήματά μου για αυτή είναι εξίσου δυνατά με τα δικά της ;;; Ναι μεν την νοιάζομαι , νιώθω μισός χωρίς αυτήν αλλά μπορούν όλα αυτά να χαρακτηριστούν με μια λέξη ;;; Σκεπτόμενος όλα αυτά έφυγα και πήγα πάλι έξω με τον παππού μου . ''

Κ.Αχιλλέας : Εγγονέ μου σε βλέπω προβληματισμένο . Τι έγινε ;;; '' Με ρώτησε ενώ εγώ ακόμα σκεφτόμουν το προηγούμενο συμβάν . Θα κάνω πως δεν άκουσα αυτό που είπε , αν και δεν νομίζω να μου πει τουλάχιστον στην παρούσα φάση ότι με αγαπάει . Νομίζω πως είναι πολύ νωρίς . ''

Άρης : Τίποτα παππού . '' Του είπα σκεπτόμενος ακόμα τα λόγια της . ''

Κ. Αχιλλέας : Φαίνεται πόσο σε αγαπάει η κοπέλα εγγονέ μου και πόσο σε νοιάζεται και από ότι βλέπω και εσύ την αγαπάς. '' Μου είπε ξυπνώντας με από τις σκέψεις μου . ''

Άρης : Φαίνεται τόσο πολύ εε ;;

Κ. Αχιλλέας : Εμ ο έρωτας έτσι είναι αγόρι μου . '' Μου είπε χαμογελώντας και του χαμογέλασα και εγώ πίσω . Δεν προλάβαμε να πούμε τίποτα άλλο καθώς έκαναν την εμφάνιση τους οι 2 γυναίκες μαζί με τους καφέδες . Αφού μας τους άφησαν προσεκτικά πάνω στο τραπέζι και έδωσαν στον καθένα τον δικό του , έκατσε δίπλα μου .Αρχίσαμε να μιλάμε γενικά και αόριστα , ξεκίνησαν να της κάνουν ερωτήσεις σχετικά με την ζωή της , για το πόσο χρονών είναι , για την οικογένειά της , τις σπουδές της και ξαφνικά ο παππούς μου έκανε εκείνη την ερώτηση που περίμενα εδώ και πόση ώρα. ''

Κ. Αχιλλέας : Και να σας ρωτήσω κάτι παιδιά μου ... Το πάτε σοβαρά , πως το βλέπετε ;; ''Ρώτησε φαινομενικά ήρεμος κοιτώντας εμένα με νόημα ενώ εγώ έριξα μια στιγμιαία ματιά στην κοπέλα δίπλα μου που είχε γίνει κατακόκκινη από την ντροπή και όπως φαινόταν αδυνατούσε να σχηματίσει μια σωστή πρόταση. ''

Κ. Μάρω : Βρε Αχιλλέα μου τι ερωτήσεις κάνεις στα παιδιά ;; Δεν βλέπεις ότι τους προκαλείς αμηχανία ;; '' Επενέβη η γιαγιά μου προσπαθώντας να την κάνει να νιώσει λίγο καλύτερα όμως όπως όλοι ξέρουμε ο Κυρ – Αχιλλέας αν δεν πάρει την απάντησή του δεν θα ησυχάσει . ''

Κ. Αχιλλέας : Γιατί βρε Μάρω μου ;; Είναι κακό που θέλω να μάθω για την σχέση του εγγονού μου ;; '' Ρώτησε ανένδοτος ο παππούς μου . ''

Άρης : Όχι γιαγιά καλά κάνει και ρωτάει ο παππούς . '' Αποφάσισα να μιλήσω καθώς και να δώσω την απάντηση που περίμενε ο παππούς μου . '

Ακόμα προσπαθώ για σένα ....Where stories live. Discover now