Αριάδνης P.O.V
Έλσα : Θέλω να κοιμηθώ τόσο μα τόσο πολύ . '' Την άκουσα να παραπονιέται μόλις μπήκαμε στο προσωρινό μας σπίτι . Αποφασίσαμε με την Έλσα αλλά και με τα παιδιά ότι θα μετακομίζαμε από αύριο στο καινούριο μας σπίτι μιας που σήμερα δεν θα προλαβαίναμε να κάνουμε και πολλά πράγματα .''
Αριάδνη : Ακόμα δεν φτάσαμε και γκρινιάζεις . '' Σχολίασα εκνευρισμένη . Εντάξει το κατανοώ ότι κουράστηκε αλλά και εμείς δεν πετάμε και από την χαρά μας . ''
Άρης : Λοιπόν εγώ λέω να κάνετε από ένα μπάνιο και εσείς αλλά και εμείς και όση ώρα θα κάνετε το μπάνιο σας εμείς με τον Πάνο θα σας κάνουμε κάτι να φάμε και θα πάμε να νοικιάσουμε και μια ταινία . Τι λέτε ;; '' Μας ρώτησε έχοντας περασμένο το χέρι του γύρω μου . Τώρα που το σκέφτομαι δεν είναι καθόλου κακή ιδέα , θα χαλαρώσουμε θα φάμε , θα δούμε την ταινία μας και θα κοιμηθούμε . ''
Αριάδνη : Ναι γιατί όχι ;; Αα μωρό μου θα πρέπει να κανονίσουμε και με την Λυδία που θα πάμε πότε για να ετοιμαστούμε . '' Του είπα χαϊδεύοντας το χέρι του απαλά . ''
Άρης : Ναι μωρό μου . '' Κάτσε να συμμαζευτούμε πρώτα και από εβδομάδα βλέπουμε . '' Μου είπε φιλώντας με απαλά , ενώ από την άλλη πλευρά ακούσαμε γιουχαρίσματα .''
Πάνος : Έλα μας πιάσαν τα μέλια . '' Είπε κοροϊδευτικά ο Πάνος καθώς έσπρωχνε απαλά την Έλσα προς το δωμάτιό του . '' Έλα μωρό μου πάνε να κάνεις μπάνιο και εμείς θα σας μαγειρέψουμε . '' Συνέχισε ενώ λίγο αργότερα ένιωσα τον Άρη από δίπλα μου να με σπρώχνει προς το δωμάτιό του . ''
Άρης : Άντε πήγαινε και εσύ μωρό μου κάνε μπάνιο και τα λέμε σε λίγο . '' Μου είπε ενώ ακούγοντάς τον πήγα και μπήκα στο δωμάτιό του που μύριζε τόσο Άρης . Η μυρωδιά του με ζάλιζε και προκειμένου να αποφύγω ένα ενδεχόμενο εγκεφαλικό πήγα κατευθείαν στο μπάνιο του δωματίου του . Εκεί άρχισα να ξεντύνομαι σιγά- σιγά ενώ μόλις τελείωσα χώθηκα κάτω από την μπανιέρα απολαμβάνοντας ένα χαλαρωτικό μπάνιο. ''
Άρης P.O.V
Άρης : Λοιπόν πάνε να νοικιάσεις μια καλή ταινία και εγώ θα κάνω κάτι να φάμε .'' Του είπα ενώ γύρισε και με κοίταξε ξαφνιασμένος . ''
Πάνος : Εσύ δεν μαγείρεψες τις καλές μέρες θα μαγειρέψεις τώρα ;; '' Μου είπε κοιτώντας με ακόμα με αυτό το εκνευριστικό ύφος στο πρόσωπό του . ''
YOU ARE READING
Ακόμα προσπαθώ για σένα ....
RomanceΑΡΗΣ : Δυναμικός και ατρόμητος . Αυθόρμητος χαρακτήρας . Πράττει χωρίς να σκέπτεται . Το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι η δικιά του ικανοποίηση ενώ συμπεριφέρεται στις γυναίκες σαν να είναι παιχνίδια . ΑΡΙΑΔΝΗ : Ευαίσθητη και ευγενική . Προσπαθεί να...