ΧΑΡΑΚΤΗΡΕΣ

7K 251 1
                                    



Αριάδνη Πετρίδου : Μια όμορφη γλυκιά 22άχρονη φοιτήτρια ιατρικής με καστανά μακριά  μαλλιά ύψος 1,70 και με 2 πανέμορφα γαλάζια εκφραστικά μάτια . Σπουδάζει στην Αγγλία και συγκεκριμένα στο Λονδίνο , που μετακόμισε πριν από 3 χρόνια αφήνοντας πίσω τους φίλους και την οικογένεια της . Με την ξαφνική φυγή της προσπάθησε να ξεφύγει από τα προβλήματα της και από το πρώην αγόρι της τον Αλέξη , ο οποίος την πλήγωσε πολύ . Από τότε δεν εμπιστεύεται τα αγόρια ενώ επίσης είναι πολύ νευρική και οξύθυμη όταν της αναφέρουν αυτό το γεγονός ενώ συμπεριφέρεται πολύ απότομα στο αγόρια.....

Έλσα Παπαδημητρίου : Δυναμικός χαρακτήρας 22 χρονών φοιτήτρια ιατρικής επίσης . Έφυγε πριν 3 χρόνια για Λονδίνο ακολουθώντας την κολλητής της . Όμορφη , έξυπνη και τολμηρή . Ψηλή με μαύρα μαλλιά και γαλάζια σαν του ουρανού μάτια .Ποτέ της δεν έχει ερωτευτεί καθώς πιστεύει πως οι άντρες δεν ενδιαφέρονται και δεν νοιάζονται για τις γυναίκες . Τι θα γίνει όμως όταν επιστρέψει Ελλάδα και συναντηθεί με τον παιδικό της έρωτα ??? Θα αλλάξουν τα πιστεύω της ή μήπως θα χρειαστεί βοήθεια για να το πετύχει αυτό ???

Πάνος Πετρίδης : Ξάδερφος της Αριάδνης 25 χρόνων όμορφος γοητευτικός . Ψήλος , καστανός - ξανθός γαλανομάτης .Σπουδάζει μουσική μαζί με τον κολλητό του τον Άρη τον οποίο γνώρισε στο 1ο έτος και συγκατοικεί μαζί του . Ποτέ δεν περνάει απαρατήρητος από τις γυναίκες ενώ ποτέ δεν είχε σχέση καθώς παίζει με τις γυναίκες .

Άρης Παπαδόπουλος : Δυναμικός χαρακτήρας .Όμορφος έξυπνος , γοητευτικός 24 χρονών ψηλός  καστανός με γαλάζια  μάτια. Σπουδάζει μουσική και μένει μαζί με τον κολλητό του Πάνο . Επίσης δεν κάνει σχέσεις καθώς στο παρελθόν πληγώθηκε πολύ από τον πρώτο του έρωτα . Δεν περνάει ποτέ απαρατήρητος ενώ επίσης αποτελεί φαντασίωση κάθε γυναίκας ....

Ακόμα προσπαθώ για σένα ....Donde viven las historias. Descúbrelo ahora