Chapter 25

2.5K 123 2
                                    


Αριάδνης P.O.V

'' Αφού μετά κόπων και βασάνων φτάσαμε στο σπίτι και τακτοποιήσαμε τον Άρη στο δωμάτιό του τα παιδιά πήγαν να πάρουν κάτι να φάμε ενώ εγώ κάθισα μαζί με τον Άρη για να του κάνω και παρέα αλλά και για να είμαι εδώ ανά πάσα στιγμή για ότι με χρειαστεί . ''

Άρης : Βαριέμαι .'' Μου δήλωσε άκεφος .''

Αριάδνη : Και εγώ τι θες να κάνω ;; '' Του απάντησα κατευθείαν χωρίς καν να το σκεφτώ και αμέσως ενώ αμέσως μετά πρόσθεσα . '' Εμ θες να παίξουμε κανένα παιχνίδι ;;

Άρης : Εμ ναι εντάξει δεν έχω θέμα . Βασικά αφού σε λίγο θα έρθουν και οι άλλοι με το φαγητό τζάμπα θα σπαταλήσουμε τον χρόνο μας .

Αριάδνη : Χμ ωραία . Και τι προτείνεις ;; '' Τον ρώτησα γεμάτη ενδιαφέρον . ''

Άρης : Πάνω στην βιβλιοθήκη μου στο πρώτο ράφι έχω το laptop μου . Μπορείς να μου το φέρεις ;;; '' Μου ζήτησε ευγενικά . ''

Αριάδνη : Φυσικά . Μισό λεπτό . '' Είπα καθώς εξερευνούσα την βιβλιοθήκη του που ένα μέρος της ήταν γεμάτο από βιβλία , κόμικς και τέτοια μη φανταστείτε κανένα βιβλίο της προκοπής ενώ το υπόλοιπο μέρος ήταν καλυμμένο από διαφόρων ειδών παλαιών , καινούριων , σύγχρονων δίσκων . Ουαου πραγματικά εντυπωσιάστηκα . Αφού πήρα το laptop και το έδωσα προσεκτικά σε αυτόν αμέσως τον ρώτησα αυτό που με έκαιγε . ''

Αριάδνη : Γιατί έχεις τόσους πολλούς δίσκους ;; Κάνεις συλλογή ή κάτι τέτοιο;;

Άρης : Ναι και επιπλέον όταν καμιά φορά δεν είμαι και πολύ καλά ακούγοντάς τους με βοηθούν να ταξιδεύω σε έναν άλλον κόσμο χωρίς προβλήματα και έγνοιες χωρίς τίποτα. '' Μου απάντησε αμέσως ενώ λίγο αργότερα η έκφραση του προσώπου του άλλαξε . ''

Άρης : Εε δεν το πιστεύω . '' Τον άκουσα να μονολογεί . ''

Αριάδνη :Τι ;; Τι έγινε ;; '' Έσπευσα να τον ρωτήσω αμέσως καθώς γρήγορα πήγα κοντά του στο κρεβάτι .Αφού βολεύτηκα αντίκρισα κάτι που πραγματικά με είχε αφήσει άφωνη να το πω δεν ξέρω . Ήμασταν εμείς . ''

Αριάδνη : Πάει θα τους σκοτώσω . '' Μονολόγησα αγνοώντας την ύπαρξη του Άρη δίπλα μου . Μόνο όταν συμφώνησε και αυτός μαζί μου ξύπνησα κατά κάποιον τρόπο από τον λήθαργό μου . ''

Άρης : Πάντως δεν μπορείς να πεις ωραία βγήκαμε .

Αριάδνη : Άντε βρε ψώνιο . '' Του είπα ενώ τον σκούντηξα σιγανά κάνοντάς τον να γελάσει , παρασέρνοντας και εμένα μαζί του . ''

Ακόμα προσπαθώ για σένα ....Where stories live. Discover now