Chapter 22 β

2.6K 107 1
                                    

Έλσας P.O.V

Έλσα : Έλα λέγε . '' Της είπα ενώ σηκώθηκα από υτο κρεβάτι και βγήκα έξω από το δωμάτιο για να μιλήσω . ''

Αριάδνη : Ξέρεις την μέρα που έγινε όλο αυτό με τον Άρη γνώρισα μια κοπέλα ... '' Μου είπε ενώ έκανε μια παύση . ''

Έλσα : Και αυτό εμένα με αφορά ..... '' Της είπα ειρωνικά για να την τσιτώσω λιγάκι . ''

Αριάδνη : Με νευράκια βλέπω ξυπνήσαμε . Περίοδο έχει πάλι ;;

Έλσα : Χα-χα σου έχουν πει πόσο αστεία είσαι ;; '' Συνέχισα στον ίδιο τόνο . ''

Αριάδνη : Φυσικά μωρό μου αλλά τέλος πάντων ξεφεύγουμε από το θέμα μας . Ναι ... Σχετικά με αυτή την κοπέλα που σου είπα την λένε Δανάη και θα ήθελα να βγούμε μια μέρα τώρα σύντομα οι 3 μας για καφέ για να γνωριστούμε καθώς θα χρειαστεί την βοήθειά μας . '' Μου είπε πολύ γρήγορα με μια ανάσα που μετά βίας κατάλαβα τι ήθελε να πει . ''

Έλσα : Εμ ναι εντάξει . Φίλη μου πρέπει να σε κοιτάξει κάποιος ειδικός . '' Της είπα ανήσυχη . ''

Αριάδνη : Γιατί ;; '' Μου απάντησε αμέσως . ''

Έλσα : Γιατί αγάπη μου δεν είσαι καλά . Συναντάς τον κάθε άσχετο και του υπόσχεσαι βοήθεια ενώ το μόνο που ξέρεις για αυτήν την κοπέλα , στην προκειμένη περίπτωση είναι το όνομά της . Κι αν είναι καμιά μανιακή δολοφόνος ;;; Αν είναι ψυχοπαθής ;;; ΑΝ είναι τρελή ε ;;; Αν είναι ...... Και εγώ δεν ξέρω τι άλλο .....

Αριάδνη : Μπορείς να ηρεμίσεις ;;; Δεν καταλαβαίνω τον λόγο που εξάπτεσαι . Μια χαρά κοπέλα είναι . Και εξάλλου θέλω να την βοηθήσω , γιατί στεναχωρήθηκα πολύ μόλις έμαθα τι έπαθε , για αυτό . '' Μου είπε ενώ αμέσως μετά σταμάτησε .''

Έλσα : Αχ τι θα κάνω εγώ με εσένα μου λες ;;; Τρελή εε τρελή . Με εχείς ανησυχήσει τόσο πολύ . Άσε που πρέπει να πάμε και από το σπίτι και να ξεκινήσουμε να βάφουμε .

Αριάδνη : Ναι ναι σχετικά με αυτό .... Δεν πάτε σήμερα από εκεί να ξεκινήσετε σιγά-σιγά ;;;

Έλσα : Ναι μωρέ να τα κάνει όλα η δούλα και εσύ να τα βρεις έτοιμα ;;;

Αριάδνη : Ακριβώς . '' Μου είπε χαχανίζοντας .''

Έλσα : Κλείσε γιατί θα έρθω εκεί και θα γίνει το έλα να δεις . '' Της είπα νευριασμένη .''

Αριάδνη : Καλά-καλά . Ελπίζω να καταλάβεις τα χρώματα σε ποιο δωμάτιο αντιστοιχούν . '' Μου είπε ενώ πριν προλάβω καν να της απαντήσω η γραμμή έπεσε . ''

Ακόμα προσπαθώ για σένα ....Where stories live. Discover now