Άρης P.O.V
Αριάδνη : Καλά εντάξει-εντάξει θα σου πω , μόνο σταμάτα να με κοιτάς έτσι .
Άρης : Πες πως έγινε . Τώρα λέγε ... '' Της είπα χωρίς φυσικά να την απομακρύνω καθόλου από πάνω μου .''
Αριάδνη : Η μαμά σου ...... Η μαμά σου και η αδερφή σου ..... Η αδερφή σου και η μαμά σου ....
Άρης : Το κατάλαβα παρακάτω .
Αριάδνη : Μας είδαν . '' Μου είπε απλά ενώ εγώ απόρησα . ''
Άρης : Που μας είδαν ;;;
Αριάδνη : Πριν στην κουζίνα . ''Μου είπε ενώ έσκυψε το κεφάλι της . Έχε γούστο . ''
Άρης : Αχααα .'' Είπα μόνο καθώς της σήκωσα το πηγούνι για να την βλέπω καλύτερα . '' Και εσένα ... Βασικά αυτό που έπαθες το έπαθες από αυτό που έμαθες ;;; '' Την ρώτησα μπερδεμένος . ''
Αριάδνη : Περίπου . '' Μου είπε ενώ εγώ της έκανα νόημα να συνεχίσει . ''Είναι που δεν με ξέρει καθόλου και επειδή μας είδε που ..... ξέρεις ...... Δεν θέλω να νομίζει πως ..... Ναι αυτό . '' Είπε γρήγορα .''
Άρης : Πως ..... Τι ;; '' Της είπα ενώ άρχισα να την πλησιάζω τόσο πολύ που τα χείλη μας θα ακουμπούσαν εάν μιλούσε . ''
Αριάδνη : Επειδή δεν θέλω να νομίζει πως είμαι από αυτές που συναναστρέφεσαι . '' Μου είπε αγχωμένη ενώ εγώ το μόνο που έκανα αντί να της απαντήσω ήταν να μηδενίσω την απόσταση μεταξύ μας . Όλα ήταν ήρεμα και ωραία και θα συνέχιζαν να είναι εάν κάποιος δεν μας διέκοπτε . Ήμουν έτοιμος να σκυλοβρίσω αυτόν που μας διέκοψε , μα μόλις κατάλαβα πως ήταν οι γονείς μου , κόμπλαρα και το θέμα είναι πως δεν θέλω να ξαναπάθει το ίδιο η Αριάδνη δεν θα το αντέξω . Η Αριάδνη προσπαθεί να γυρίσει το κεφάλι της για να δει ποιος είναι αλλά εγώ την σφίγγω ακόμα πιο πολύ και με ένα νόημα με τα μάτια μου δίνω στους γονείς μου να καταλάβουν πως πρέπει να φύγουν και πως θα τους εξηγήσω μετά . Βασικά θα τους πω την αλήθεια . Ναι . Ναι . Γιατί αν πω ψέματα θα με καταλάβουν . ''
Αριάδνη : Ποιος ήταν ;; '' Με ρωτάει αμέσως μόλις ακούει την πόρτα να κλείνει . ''
Άρης : Κανείς μωρό μου ηρέμισε . ''Χωρίς να την αφήσω να πει τίποτα άλλο ξαναενώνω τα χείλη μας συνεχίζοντας από εκεί που είχαμε μείνει . Μόλις σταματήσαμε για να πάρουμε ανάσα ένωσα τα μέτωπά μας και περίμενα να δω την αντίδραση της . Αυτή κατά την διάρκεια του φιλιού μας πέρασε τα χέρια της γύρω από τον λαιμό μου και με χάιδευε καθ' όλη την διάρκεια αυτού . Τώρα που σταματήσαμε αυτή εξακολουθούσε να έχει τα χέρια της τυλιγμένα γύρω από τον λαιμό μου χαϊδεύοντας με απαλά . ''
Άρης : Θέλεις να κοιμηθείς ;;; Αύριο το πιο πιθανόν είναι να φύγουμε κατά το μεσημεράκι , όμως και πάλι θα πρέπει να είμαστε ξεκούραστοι . '' Της είπα ενώ της χαμογέλασα γλυκά . ''
Αριάδνη : Μα δεν νυστάζω . '' Μου είπε πεισματάρικα. ''
Άρης : Κλείσε τα μάτια και θα σου έρθει . '' Της λέω καθώς σηκώνομαι από το πάτωμα μαζί με αυτήν για να την αφήσω στο κρεβάτι . ''
Αριάδνη: Μου άρεσε που με πρόσεχες κιόλας όταν σου μιλούσα . '' Μου είπε σαν να με μάλωνε . ''
Άρης : Μα σε πρόσεχα . '' Της είπα όταν την είχα ήδη βολέψει πάνω στο κρεβάτι . ''
Αριάδνη : Καληνύχτα . '' Μου είπε αφήνοντας ένα χασμουρητό που με έκανε να χαμογελάσω .''
Άρης : Καληνύχτα . '' Της είπα γλυκά ενώ λίγο πριν φύγω της έδωσα ένα πεταχτό φιλί . Τώρα νομίζω είναι που θα πρέπει να φοβάμαι . ''
YOU ARE READING
Ακόμα προσπαθώ για σένα ....
RomanceΑΡΗΣ : Δυναμικός και ατρόμητος . Αυθόρμητος χαρακτήρας . Πράττει χωρίς να σκέπτεται . Το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι η δικιά του ικανοποίηση ενώ συμπεριφέρεται στις γυναίκες σαν να είναι παιχνίδια . ΑΡΙΑΔΝΗ : Ευαίσθητη και ευγενική . Προσπαθεί να...