Άρης : P.O.V
''Αφού έφυγα σαν κυνηγημένος από το δωμάτιό μου και από το σπίτι μου πήγα στον μόνο άνθρωπο που μπορεί να με κάνει να νιώσω ωραία .Κι αυτός φυσικά ο άνθρωπος είναι η Μαρία .Είναι η μόνη κοπέλα που εκτός από το καλό sex μπορώ να τις εμπιστευθώ τα προβλήματα μου και ότι άλλο και αν με απασχολεί. Μόλις έφτασα κάτω από την πολυκατοικία που έμενα πήγα και χτύπησα το θυροτηλέφωνο. Όταν αυτή μου απάντησε και της είπα ποιος είμαι μου άνοιξε την πόρτα . Αμέσως κατευθύνθηκα προς το ασανσέρ του κτηρίου και πάτησα το κουμπί του 3ου ορόφου στον οποίο έμενε. Αφού έφτασα έξω από την πόρτα του διαμερίσματός της χτύπησα το κουδούνι και περίμενα λίγα λεπτά μέχρι να μου ανοίξει . Μόλις μου άνοιξε παρατήρησα ότι ήταν με μια πετσέτα αρκετά κοντή και υπέθεσα πως την είχα διακόψει από το μπάνιο της . Έτσι μόλις την χαιρέτησα της είπα με ένα απολογητικό βλέμμα :
Άρης : Εμμ συγνώμη αν σε διέκοψα από το μπάνιο σου
Μαρία : Δεν πειράζει σιγ..... Περίμενε τι είπες μόλις τώρα ;;; Άκουσα καλά ;;; Είπες συγνώμη ;;; Που πήγε ο Άρης που ήξερα ;; Ο εγωιστής που ποτέ δεν ζητούσε συγνώμη;; Ποιος είσαι εσύ και τι έκανες στον Άρη ;;; ''Μου είπε με ένα παιχνιδιάρικο ύφος''
Άρης : Ειλικρινά δεν ξέρω που πήγε αυτός ο Άρης από τότε που ήρθε αυτή.....
Μαρία : Ποια αυτή γλυκιέ μου το ξέρεις ότι είμαι μια από τις πολλές που πηδάς ( σορρυ σορρυ ) είμαι επίσης και φίλη σου και μπορείς να μου λες τα πάντα .
Άρης : Το ξέρω απλώς δεν ξέρω τι μου συμβαίνει από την στιγμή που ήρθε η Αριάδνη στην Ελλάδα συμπεριφέρομαι κάπως περίεργα ούτε εγώ ο ίδιος πλέον δεν με καταλαβαίνω ... '' Είπα με ειλικρίνεια στην Μαρία ''
Μαρία : Δηλαδή από αυτά που μου λες εγώ καταλαβαίνω ότι σου αρέσει . Καιρός ήταν .
Άρης : Τι όχι ρε απλά.... Απλά δεν ξέρω σήμερα όταν πήγαμε και τις πήραμε από το αεροδρόμιο με χαστούκισε. Με νευριάζει τόσο πολύ και φαντάσου την ξέρω μόνο μια μέρα. Αλλά στην διαδρομή μας για το σπίτι αυτή αποκοιμήθηκε και ήταν τόσο γλυκιά που μου έκανε σχεδόν να ξεχάσω τον λόγο για τον οποίο της είχα θυμώσει .
Μαρία : Χαχαχα πλάκα κάνεις. Τι της έκανες της κοπέλας και την οδήγησες σε αυτό το σημείο ; Αωω από ότι φαίνεται Αρούλη αρχίζεις και την ερωτεύεσαι .
Άρης : Δεν είναι αστείο ποτέ μα ποτέ δεν τόλμησε να σηκώσει χέρι πάνω μου καμία και τώρα έρχεται αυτή και τα αλλάζει όλα . Και όχι ο Άρης δεν ερωτεύεται δεν μπορεί να ερωτευτεί .
YOU ARE READING
Ακόμα προσπαθώ για σένα ....
RomanceΑΡΗΣ : Δυναμικός και ατρόμητος . Αυθόρμητος χαρακτήρας . Πράττει χωρίς να σκέπτεται . Το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι η δικιά του ικανοποίηση ενώ συμπεριφέρεται στις γυναίκες σαν να είναι παιχνίδια . ΑΡΙΑΔΝΗ : Ευαίσθητη και ευγενική . Προσπαθεί να...