Αριάδνης P.O.V
'' Έχοντας πλέον τελειώσει με το φαγητό , πήρα την πρωτοβουλία να βοηθήσω την γιαγιά του παρά τις αντιρρήσεις της . Προσφέρθηκα να της πλύνω και τα πιάτα προσπαθώντας να την ξεκουράσω , κάτι που δεν κατάφερα , όμως ένα ένα τα βήματα . Αφού την βοήθησα τέλος πάντων να συμμαζέψουμε την ακαταστασία , η ίδια μας πήγε στο δωμάτιο που θα μοιραζόμασταν μαζί με τον Άρη . Ήταν τέλειο . Τόσο απλό , μα και συνάμα γαλήνιο . Σε ηρεμούσε . Ήταν βαμμένο σε απαλές αποχρώσεις του γαλάζιου . Αποτελούνταν από ένα μεγάλο κρεβάτι που βρισκόταν στο κέντρο του δωματίου , δυο κομοδίνα δεξιά και αριστερά του κρεβατιού και μια μικρή ντουλάπα . Αφού μας έστρωσε καθαρά σεντόνια και τακτοποίησε το δωμάτιο , μας καληνύχτισε και έφυγε από το δωμάτιο , αφήνοντάς μας πίσω . ''
Αριάδνη : Λοιπόν .... '' Είπα καθώς γύρισα να αντικρίσω τον Άρη , ο οποίος είχε ήδη απλωθεί στο κρεβάτι . ''
Άρης: Λοιπόν ..... '' Είπε και αυτός κοιτώντας με . ''
Αριάδνη :Τι θα κάνουμε ;; '' Τον ρώτησα καθώς ξάπλωσα και εγώ κοντά του . ''
Άρης : Θα ξαπλώσουμε , θα κοιμηθούμε και αύριο θα φύγουμε .'' Μου είπε , όμως από τον τόνο της φωνής του κατάλαβα πως δεν ήθελε να τελειώσουν ακόμα οι διακοπές μας . ''
Αριάδνη : Χμμ ... Δεν θες να κάτσουμε κανά δυο μέρες ακόμα ;; '' Του είπα προσπαθώντας να τον κάνω χαρούμενο . ''
Άρης : Μπα δεν πειράζει άλλωστε θα ξανάρθουμε μαζί , ναι ;; '' Μου είπε κοιτώντας με γλυκά . ''
Αριάδνη : Σωστά .''Του είπα καθώς πήγα και ξάπλωσα και εγώ μαζί του . ''
Άρης : ΜΜΜ .. ''Έκανε έχοντας τα μάτια του κλειστά , παροτρύνοντάς με να τα κλείσω και εγώ . ''
......................................................
'' Έχει πλέον ξημερώσει έξω και από ότι φαίνεται είμαι η μοναδική που ξύπνησε από τόσο νωρίς , μιας που ο Άρης από δίπλα μου ροχαλίζει σιγανά μέσα στα αυτιά μου και έξω δεν ακούγεται ο παραμικρός ήχος που θα μπορούσε να ταράξει την ηρεμία μας . Σηκώθηκα όσο πιο αθόρυβα μπορούσα από την αγκαλιά του , πήρα το κινητό μου και με έκπληξη παρατήρησα πως δεν ήταν τόσο νωρίς όσο φανταζόμουν . Ήταν ήδη 9 η ώρα που σημαίνει πως οι παππούδες του ήταν ήδη ξύπνιοι και δεν βρίσκονταν στο σπίτι . Αφού βεβαιώθηκα πως ο Άρης κοιμόταν ακόμα τον ύπνο του δικαίου προσεκτικά βγήκα από το δωμάτιο φορώντας ακόμα τα χθεσινά τα ρούχα μιας που δεν πρόλαβα να αλλάξω σε πυτζάμες . Πηγαίνοντας προς την κουζίνα άκουσα την γλυκιά φωνή της γιαγιάς του να τραγουδάει σιγανά ένα τραγούδι καθώς καθάριζε προσεκτικά τα φασολάκια της . ιχ αηδία . ''
YOU ARE READING
Ακόμα προσπαθώ για σένα ....
RomanceΑΡΗΣ : Δυναμικός και ατρόμητος . Αυθόρμητος χαρακτήρας . Πράττει χωρίς να σκέπτεται . Το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι η δικιά του ικανοποίηση ενώ συμπεριφέρεται στις γυναίκες σαν να είναι παιχνίδια . ΑΡΙΑΔΝΗ : Ευαίσθητη και ευγενική . Προσπαθεί να...