Chapter 40

2.4K 124 6
                                    

Αριάδνης P.O.V

Αριάδνη : Δεν νομίζεις πως είναι ώρα να βγούμε έξω ;;; '' Τον ρώτησα ενώ ακόμα βρισκόμουν στην αγκαλιά του . "

Άρης : Χμμ όχι . '' Μου απάντησε απόλυτα ενώ μου έδωσε ένα πεταχτό φιλί . ''

Αριάδνη : Μα γιατί ;; '' Παραπονέθηκα .''

Άρης : Γιατί δεν σε χόρτασα ακόμα . '' Απάντησε γελώντας . ''

Αριάδνη : Ναι αλλά θα πρέπει να βγούμε για να μην κινήσουμε τις υποψίες . '' Είπα προσπαθώντας να τον πείσω .''

Άρης : Εε σιγά ώρα είναι να τους το πούμε .

Αριάδνη : Ναι αλλά..... '' Πήγα να πω αλλά με διέκοψε με ένα μακράς διάρκειας φιλί που με έστειλε αδιάβαστη . ''

Άρης : ΘΑ βγούμε σε λίγο , οκ ;; '' Μου είπε δίνοντάς μου άλλο ένα φιλί

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Άρης : ΘΑ βγούμε σε λίγο , οκ ;; '' Μου είπε δίνοντάς μου άλλο ένα φιλί . ''

.......................

'' Έχοντας βγει πλέον από την θάλασσα παρατηρήσαμε την Έλσα να βρίσκεται στην αγκαλιά του Πάνου και από ότι φαίνεται να τους έχει πάρει και τους 2 ο ύπνος . Μα καλά πόση ώρα λείπαμε και τους πήρε και ο ύπνος κιόλας ;;; ''

Αριάδνη :Και τώρα τι κάνουμε ;; '' Απευθύνθηκα στον Άρη που ήταν από δίπλα μου . ''

Άρης : Εγώ λέω να τους ξυπνήσουμε και να πάμε να τσιμπήσουμε τίποτα γιατί το βραδάκι δεν έχει τέτοια .

Αριάδνη : Ευτυχώς που είναι κάτω από το δέντρο αλλιώς .....

Άρης : Δεν το γλυτώναμε . '' Αφού λοιπόν πήγαμε προς το μέρος τους ξεκινήσαμε μαζί με τον Άρη να τους σκουντάμε για να τους ξυπνήσουμε , το οποίο καταφέραμε μετά από κάποια λεπτά . Έχοντας πλέον ξυπνήσει και οι 2 για τα καλά μαζέψαμε τα πράγματά μας και πήραμε τον δρόμο για την πιο κοντινή ταβέρνα στην περιοχή που βρισκόμασταν ακολουθώντας σαν πιστά σκυλιά τον Άρη . Στην διαδρομή από τα διάφορα μαγαζάκια που περνούσαμε ο Άρης όποιον και αν έβλεπε έξω τον χαιρετούσε έχοντας ένα μεγάλο χαμόγελο στο πρόσωπό του που ασυναίσθητα χαμογελούσα και εγώ βλέποντάς τον έτσι χαρούμενο . ''

Ακόμα προσπαθώ για σένα ....Where stories live. Discover now