Άρης P.O.V
Κ. Αχιλλέας : Μόνος σου θε να 'ρθεις ;; ( Μόνος σου θα έρθεις ;)
Άρης : Όχι μωρέ παππού μαζί με την κοπελιά μου . '' Παραδέχτηκα ''
Κ. Αχιλλέας : Θωρώ πως είναι η μια και μοναδική , κάνω λάθος ;; '' Κάνει άραγε . ''
Άρης : Όχι παππού νομίζω πως δεν κάνεις λάθος . Νομίζω πως επιτέλους βρήκα αυτό που έψαχνα .'' Τόλμησα να παραδεχτώ .''
Κ. Αχιλλέας : Επιτέλους βρε εγγονέ μου . Πότε λέτε να μας έρθετε ;;
Άρης : Έλεγα για σήμερα μιας που είμαστε εδώ για διακοπές από χθες . Έλεγα να ερχόμασταν σε εσάς κατά το βραδάκι και να κοιμόμασταν εκεί .
Κ. Αχιλλέας : Ότι θέλεις εγγονέ μου . Οπότε θα πρέπει να ειδοποιήσω την γιαγιά σου για την εσμιγιά που πρόκειται να γίνει . '' ( Για την συνάντηση.)
Άρης : Ναι καλό θα ήταν . Αα και να της πεις να μην τρελαθεί και την τρομάξει την κοπέλα ακόμα δεν σας την γνώρισα . Εντάξει ;;;
Κ. Αχιλλέας : Βρε εγγονέ μου ξέρεις τώρα την γιαγιά σου . Ότι και να της πω αυτή θα κάνει του κεφαλιού της . Άλλωστε το ινάντι σου από εκείνη το πήρες . '' ( Το πείσμα )
Άρης : Αχ βρε παππού , μου λείψατε . '' Παραδέχτηκα .''
Κ. Αχιλλέας : Και σε μας βρε αγόρι μου . Οι άλλες οι σουρτούκες τι κάνουν . '' Είπε αναφερόμενος στις αδερφές μου .''
Άρης : καλά είναι τρελαίνονται . '' Είπα ενώ άκουσα από την άλλη γραμμή το γάργαρο γέλιο του . ''
Κ. Αχιλλέας : Αχ να 'σαι καλά βρε αγόρι μου με έκανες και γέλασα .
Άρης : Αχ βρε παππού πρέπει να σε κλείσω γιατί με περιμένουν τα παιδιά .
Κ. Αχιλλέας : Ναι άντε να μην σε περιμένει και η κοπελιά σου .
Άρης : Χαχαχα θα τα πούμε το βραδάκι , έγινε παππού ;
Κ. Αχιλλέας : Έγινε βρε αγόρι μου άντε σε κλείνω , γεια σου.
Άρης : Γεια σου παππού . ''Είπα ενώ μόλις τελείωσα το σύντομο τηλεφώνημά μου επέστρεψα πίσω στα παιδιά που με περίμεναν ακόμη σε εκείνο το σημείο . ''
Έλσα : Όλα καλά ;;
Άρης : Όλα μια χαρά . '' Της απάντησα χαμογελαστός . '' Λοιπόν που θα πάμε ;;
Πάνος : Σε καμιά παραλία λέγαμε κατά εδώ κοντά και μετά να πάμε να φάμε .
Άρης : Ναι και ξέρω μια εδώ κοντά που δεν μαζεύει και πολύ κόσμο και θα μπορέσουμε να βολευτούμε γρήγορα . Τι λέτε θέλετε να πάμε ;;
YOU ARE READING
Ακόμα προσπαθώ για σένα ....
RomanceΑΡΗΣ : Δυναμικός και ατρόμητος . Αυθόρμητος χαρακτήρας . Πράττει χωρίς να σκέπτεται . Το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι η δικιά του ικανοποίηση ενώ συμπεριφέρεται στις γυναίκες σαν να είναι παιχνίδια . ΑΡΙΑΔΝΗ : Ευαίσθητη και ευγενική . Προσπαθεί να...