Chapter 42

2.6K 120 3
                                    



Άρης P.O.V

Αριάδνη : Και αν δεν με συμπαθήσουν ;; ''Ρώτησε άλλη μια φορά η Αριάδνη εμφανώς αγχωμένη . Αμάν αυτό το κορίτσι .Είχαμε κάνει ήδη την βόλτα μας και αφού επιστρέψαμε άλλη μια φορά στο ξενοδοχείο πήραμε ένα σακίδιο και βάλαμε μέσα μια καθαρή αλλαξιά μας καθώς και κάποια άλλα πράγματα που χρειαζόμασταν . Τώρα αυτήν την στιγμή βρισκόμαστε μέσα στην αυλή του σπιτιού μου και προσπαθώ να πείσω την Αριάδνη να με ακολουθήσει . ''

Άρης : Θα σε συμπαθήσουν έχε μου εμπιστοσύνη . '' Της είπα πιστεύοντας απόλυτα τα λόγια που της είπα . Και πράγματι το πίστευα . Άλλωστε ποιος θα γνώριζε αυτήν την κοπέλα και δεν θα την συμπαθούσε ;;; ''

Αριάδνη : Και πως είσαι τόσο σίγουρος ;;; '' ΜΕ ρώτησε αγχωμένη . ''

Άρης : Μπορείς να μην αγχώνεσαι θα μου πάθεις τίποτα στο τέλος . '' Της είπα προσπαθώντας να αστειευτώ όμως το μόνο που κατάφερα να κερδίσω ήταν μια αυστηρή ματιά από μέρους της . Οκ σταματάω . ''

Άρης : Εμ δεν πάμε μέσα ;; '' Της είπα τραβώντας την προς τα μέσα και προς μεγάλη μου έκπληξη δεν αντιστάθηκε καθόλου . ''

Αριάδνη : Φοβάμαι . '' Μου είπε ψιθυρίζοντας μου ενώ είχαμε φτάσει μπροστά στην πόρτα και ήμουν έτοιμος να χτυπήσω όταν με σταμάτησε η φωνή της .''

Άρης : Λοιπόν άκου με για τελευταία φορά .'' Της είπα καθώς της έπιασα το πρόσωπο και το έστρεψα προς το μέρος μου . '' Δεν έχεις τίποτα να φοβάσαι οκ ;; Σε συμπαθήσουν δεν σε συμπαθήσουν χέστηκα . Δεν με νοιάζει ούτε η γνώμη τους . Μόνο εσύ με νοιάζεις και αυτό που έχουμε εντάξει ;; Οπότε άσε όλους αυτούς τους δισταγμούς και μην στεναχωριέσαι γιατί στεναχωρείς και εμένα έγινε ;; '' Της είπα ενώ χωρίς να περιμένω απάντηση της ένωσα απαλά τα χείλη μου με τα δικά της χαρίζοντάς μας μια διέξοδο από όλο αυτό . Ξαφνικά άκουσα την πόρτα να ανοίγει και γρήγορα τραβηχτήκαμε . Όμως μάταιος κόπος καθώς κρίνοντας από το χαμόγελο της γιαγιάς μου μας είχε πιάσει στα πράσα . Άντε τώρα πάνω που είχαμε κάνει ένα βήμα φτου και πάλι από την αρχή. Έτσι από περιέργεια γύρισα το κεφάλι μου για να δω σε τι κατάσταση βρίσκεται και ναι ..... Είχε γίνει κατακόκκινη από την ντροπή της ενώ για να βγούμε και οι 2 από την αμήχανη σιωπή που είχε επικρατήσει . ''

 ''

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Ακόμα προσπαθώ για σένα ....Where stories live. Discover now