Αριάδνης P.O.V
''Η ώρα είναι 9 το βράδυ . Έχουμε φτάσει ήδη στο ξενοδοχείο μας στο Ηράκλειο και έχουμε ήδη τακτοποιηθεί στα δωμάτιά μας . Το σκεφτόμουν και το ξανασκεφτόμουν σε όλη την διάρκεια του ταξιδιού . Δεν ήθελα να φύγω πιο πολύ γιατί δεν μου άρεσε καθόλου που είδα την λυπημένη φατσούλα της Λυδίας , μόλις την αφήσαμε στο σπίτι της . Στο τσακ ήμουν να κάτσω μαζί της , όμως με συγκράτησαν τα παιδιά . ''
Flashback.... ''Λίγες ώρες πριν .''
Αριάδνη : Ρε παιδιά μήπως να το ξανασκεφτούμε ;; Λέω εγώ τώρα ... Που να τραβιόμαστε τώρα στην Κρήτη θα μας φάει και κανένας Σήφης . '' Είπα ενώ οι άλλοι με κοίταξαν απορριμμένοι.''
Άρης : Ποιος Σήφης ;;;
Πάνος : Κάτσε θα ρίξουμε πολύ γέλιο εδώ . '' Είπε ενώ σκούντηξε τον Άρη . ''
Αριάδνη : Τον κροκόδειλο ντε . Ποιον Σήφη να εννοώ ;; '' Είπα ενώ ο Πάνος μαζί με την Έλσα άρχισαν να γελάνε σαν τα χαζά ενώ ο Άρης απλά με κοιτούσε σοβαρός . ''
Άρης : Είσαι σίγουρη ότι αυτός είναι ο λόγος ;;
Αριάδνη : Απολύτως .
Άρης : Αριάδνη .'' Είπε επιτακτικά με σοβαρό τόνο . Ω έλα τώρα πως μπορεί να το κατάλαβε ;; . ''
Αριάδνη : Καλά εντάξει το παραδέχομαι δεν θέλω να μείνει η μικρή εδώ . Δεν θέλω να στεναχωρηθεί . Δεν θέλω να νομίζει πως την ξεχνάμε ... Δεν θέλω... '' Είπα ενώ αυτός αφού ήρθε δίπλα μου , μου έπιασε το χέρι και τραβώντας με μέσα στο δωμάτιό του μου είπε . '' :
Άρης : Η μικρή θα είναι μια χαρά .
Αριάδνη : ΤΟ ξέρω αλλά και πάλι , μου άρεσε που έμεινε χθες εδώ και περάσαμε μαζί πολύ ώρα . '' Του είπα γεμάτη ειλικρίνεια ενώ αυτός χαμογελώντας μου γλυκά μου χάιδεψε το μάγουλο . ''
Άρης : Δε θέλω να είσαι στεναχωρημένη . Διακοπές θα πάμε , πρέπει να χαιρόμαστε , εντάξει ;;;
Αριάδνη : Ναι η .... '' Πήγα να πω μα δεν πρόλαβα να ολοκληρώσω από την ξαφνική επίθεση του στα χείλη μου που με αποσυντόνισε τελείως . Είχα ξεχάσει που βρισκόμουν τι μέρα ήταν , γενικά τα είχα χαμένα μα η μοναδική εικόνα που έπαιζε σαν χαλασμένη ταινία στο μυαλό μου ήταν το φιλί μας . Ακόμα και δευτερόλεπτα αργότερα που είχαμε σταματήσει το αποζητούσα ακόμα . Ενώνοντας τα μέτωπά μας και ανασαίνοντας ο ένας πάνω στον άλλον , μου είπε με την βαριά φωνή του . ''
YOU ARE READING
Ακόμα προσπαθώ για σένα ....
RomanceΑΡΗΣ : Δυναμικός και ατρόμητος . Αυθόρμητος χαρακτήρας . Πράττει χωρίς να σκέπτεται . Το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι η δικιά του ικανοποίηση ενώ συμπεριφέρεται στις γυναίκες σαν να είναι παιχνίδια . ΑΡΙΑΔΝΗ : Ευαίσθητη και ευγενική . Προσπαθεί να...