Düdükle ikinci yarı başlamıştı. Kayserispor başladı ve hemen ileri çıktım. Onların yarı sahalarında topu kazanan Kerem bekletmeden bana pasladı. Topu aldığım anda iki kişi tarafından sarıldım. Hızlı hareket edip topu bir sağ ayağıma bir sol ayağıma aldım, kafalarını karıştırıp bacak arası attım ve hemen aralarından çıkıp topu tekrar kazandım. Ceza sahasına süratle girdim ve saniyelik olarak soluma baktığımda İcardi'yi gördüm. Yerden yumuşakça çevirdim topu ama İcardi dokunamadan kalecide kaldı top.
Sonrasında Kerem bana bakıp ellerini 👍 böyle yaptı. İcardi ise yanıma gelip omzumu patpatladı ve iyisin, böyle devam dedi. Üzülmemiştim aslında. Maçın ilk dakikası çok önemli bir pozisyon yaratmıştık beraber.
Kalecinin yolladığı uzun topu Sanchez karşıladı ve sağında olan Sacha'ya pasladı. Sacha, topu alır almaz önüne çıkan bir kişiyi de çalımlayarak ilerledi. Orta sahaya doğru bıraktı ve topu Torreria aldı. O da hemen solundaki Oliveira'ya pasladı. Tiki-taka yöntemiyle ilerliyorduk. Oliveira Kerem'e, Kerem de bana pasladı. Ortadan derine bindirirken sağımdan Barış, solumdan da Kerem geliyordu. Hemen etrafıma baktığımda Barış'a atarsam kolayca İcardi'ye çevirebileceğini düşündüm. Barış'a kısa ama isabetli bir hava topu yolladım. O da topu kontrol edip içeri çevirdi ama İcardi'den önce savunma kafa vurdu ve top biraz ilerime düştü. Ona doğru giden Kayserisporlu oyuncuyu görünce hemencecik yerimden fırladım ve topu aldım. Ceza sahası içinde kalenin hemen önünde Kerem vardı. Bacak arasından geçirerek Kerem'e pasladım ve GOL!
Kerem taraftara doğru koşarak klasik sevincini yaptı. Sonrasında bana döndü ve koşup sarıldı. O kadar mutlu ve heyecanlıydım ki ilk asistimi yapmıştım, hem de Kerem'e. Taraftar ayakta, golü kutluyor, Kerem'in adını haykırıyordu.
" 47. dakika, Galatasaray'ımızın ilk golü. 7 numaralı formasıyla
Aktürkoğluu
KEREEEM
Aktürkoğluu
KEREEEEEM
Aktürkoğluuu
KEREMM "
Yanımıza diğer takım arkadaşlarımız da geldi ve Kerem'e sarıldılar. Barış ise gelip bana sarıldı.
"Mükemmel asist Aslanım! Harikasın!"
"Sağ ol kuymağım." dedim ve kahkaha attım.
Yerlerimize geçtik ve maç tekrardan başladı. Maçın on beş dakikası yine baskımızla devam etti. Bu sefer onları kendi yarı sahalarından çıkarmıyorduk.
Defansın uzun top atmasıyla Kazımcan topla buluştu. Rakip gelmeden topu hemen Oliveira'ya pasladı, Oliveira ise derinde olan Kerem'e uzun top attı. Ancak bu pas isabetli olmadı ve top onların sol kanat oyuncusuna geçti. Topu alır almaz atağa çıktılar ve biz de hızla koştuk. Ceza sahamıza girdiklerinde Abdülkerim abi topu çalımladı ve bana pasladı. Topu aldığım gibi Kerem'e işaret ettim ve hızlıca çıkmaya başladık. Kerem ve ben hızlydık, bunu kullanabilirdik. Sağda ben solda Kerem paslaşarak gidiyorduk. Önümüze biri çıkınca hemen birbirimize paslıyor ve geçiyorduk onları. Ceza sahası dışında top bendeyken asist yapabileceğim bir açı aradım. Ama yoktu, bütün arkadaşlarım markaj halindeydi ve fazla zamanım kalmamıştı. Sağımdan gelen kanat oyuncusu her an topu alabilirdi. Topu daha fazla bekletirsem de defans yerini alırdı ve atağı öldürürdüm. Başka çarem yoktu. Buradan şut deneyecektim.
Saniyelik gerçekleşen bu düşüncelerim doğrultusunda topu hemen sağ ayağımın altına aldım. Ayağımla vurup havaya kaldırdım hafif, sonrasında gelişine sert bir şut çektim.
Tribünlerde müthiş bir ses oluştu, evet gol atmıştım.
GOL ATMIŞTIM!
Bunun farkına vardığımda sevinçle taraftara koştum ve ellerimi iki yana açtım. Deli gibi mutluydum ve ağlayabilirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Magic of the Night 🪄 | Kerem Aktürkoğlu
Fanfic"Oynamak istiyorum." "Olmaz, ayağın-" "Ne olursa olsun, bu maçı Kerem için oynayacağım." Bu hikayedeki kişi ve kurumların gerçekle bir ilgisi yoktur. Tamamen hayal ürünüdür. Görseller benzetme için kullanılmıştır.