Aktürkoğlu-Karaaslan

1.9K 91 15
                                    

Sabah uyandığımda saat beşti çünkü ben dün yorgunluktan dolayı erkenden yatmıştım. Uykumu alarak uyanmıştım aslında ama biraz yorgundum. Antrenmanları boşladığım içindi bu yorgunluk. Yataktan kalktım ve banyoya girdim.

Dün banyoya girmiştim aslında ama yorgun olduğum için vücudumu rahatlatmak amacıyla sıcak bir duş almak istiyordum.

__

Banyoda işlerimi hallettikten sonra çıktım ve bavulumu açıp kıyafet seçtim. Antrenmandan sonra evime birkaç eşya bakmaya gideceğim için rahat takılmamıştım bugün. Evim eşyalı evet ama odam için birkaç eşya almak istiyordum.

Mutfağa gidip önce kendime bir kahve hazırladım. Kahvemi de alıp salona geçtim. Telefonuma hiç bakmamıştım neredeyse. Ayrıca Galatasaray postu da atmam gerekiyordu.

(fotoğraf temsili)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(fotoğraf temsili)

@gecekaraaslan

Uğruna ölmektir bu sevda.

Merhaba, çok sevgili Galatasaray ailesi. Yıllardır giymenin hayalini kurduğum formayı sonunda giyme şansı buldum. Bu arma altında elimden gelenin daha fazlasını yapacağıma söz veriyor ve destekleriniz için teşekkür ediyorum. 💛❤️

Postumu atınca gereksiz birkaç bildirime de baktım ve sonrasında telefonumu kenara koydum. Televizyonu açıp sevdiğim diziyi izlemeye başladım.

Bir süre sonra acıktığımı fark edince mutfağa gittim ve kendime kaşarlı omlet hazırladım. Antrenmana gideceğim için fazla bir şey yemeyecektim. Yanına domates ve salatalık da doğrayıp peynir de koydum. Onları yedikten sonra dişlerimi fırçaladım. Saate baktığımda sekize gelmişti. Odama gidip siyah kot ceketimi aldım ve parfümümü de sıktım. Evden çıktım ve asansöre binip sitenin otoparkına indim.

___

Tesisin otoparkına arabayı park edip indim. Telefonuma gelen bildirime baktım.

Kerem

Günaydın. Çıkmadıysan alayım seni de?

Gece

Günaydın. Çoktan geldim bile tesise. Teşekkür ederim yine de :)

Kerem

Tamamdır. Antrenmanda görüşürüz :)

Gece

Görüşürüzz


Kerem'e haber verseydim keşke çıkarken diye düşünerek tesise girdim. Soyunma odasına girdim ve yerine geçip üstümü değiştirmeye başladım. O sırada İsmigül de içeri girdi.

Magic of the Night 🪄 |  Kerem AktürkoğluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin