Yeni ficle herkese merhaba öncelikle çok icimden gelen bi ficdi bu çok yazmak istedim tam da sınav haftamin baslangici iste ise bak sen
Herneyseeeee
Bildiğiniz ya da bilmediginiz gibi smile benim ilk ficimdi ve istediğim gibi bir sor getiremedim ama bu fic oyle bi fic olucakki tum hincimi burda cikarcam
(Angst degil korkmayin)
Yani soyle diyim kraliyet konulu ficleri cok seviyorum neden bende yazmim dedim
Sanki diger ficlere cok bolum yaziyormusum gibi...
×
İşte yine sarayda herkesin çok mutlu gözüktüğü ama aslında herkesin kendi içinde kan kustuğu bir gün daha....
Aa merhaba ben han jisung!
Daha doğrusu köle jisung
Neden mi?
Çünkü bu saraya geldiğimden beri sürekli ayak işleri yapıyorum. Hayır yani düzgün bir iş verseniz ne olur. Aşçı gibi bahçıvan gibi...
Tamam ilk başlarda bütün sarayı yaptığım yahni den zehirlenmiş olabilirim ama ne yapayım o sinir kızı her gördüğümde boğasım geliyor!
Mutfağa girdiği an yahninin içinde baharat yerine jeonginin bahçeden kopardığı ve ilaç yapmak için öğütüp toz haline getirdiği zehirli otlardan koymuşum. Allahtan felix erken fark etti de kimse ölmedi şükür.
Ama ah keşke o öleydi de çektiğim ceza bitseydi.
Kendisi bu sarayın velihat prensi olur.
Neden mi nefret ediyorum ondan?
Küçüklüğümüz birlikte geçti benim annem saray aşçısı babam devlet işlerinde görevliydi bu nedenle benle pek ilgilenen insanlar değiller di tabi bende daha 9 yaşında sarayda çalışmaya başladım. Kral Lee ve babam sıkı dost oldukları için prens minhoyla birlikte eğitim gördüm.
Tabi bi de iki kız kardeşiyle. Doğrusu soyeon ve ryujini çok seviyorum çoğu zaman birlikte vakit geçiriyoruz. Küçüklükten beri arkadaş olduğumuz için bana hizmetçi gözüyle bakmadılar asla.
Aslında günümün çoğu soyeon ve ryujinle gezerken soyeonun saray da ki terziye olan aşkını dinlemeyle geçiyordu.
Ryujin ise aşkın gerçek olmadığını savunuyordu. Bu kız çok haklı gerçekten aşk diye bi şey y-
"Jisung velihat prens seni çağırıyor odasına"
"Aahyy neden öyle birden dalıyorsun odaya taehyun ödüm koptu"
Bir yandan söylenip bir yandan ryujinin dolabına yerleştirdiğim kıyafetleri bırakıp kapıya yöneldim
"Yine kimi zehirledin kim bilir"
Diyip gülmüştü taehyun. Komik çocuk seni.
"Kimi zehirledim bilmiyorum ama bir sonrakinin sen olmasını istemiyorsan sus tae"
"Ne dedik sanki sende çok alıngansın"
"Asker arkadaşıyız sanki rahatlığa bak gitsene sen ordunun başına git şınav mınav çektir cephaneyi konrtol et gelmissin bi de üniformayla şafak baskını yapılıyor sandım"
"Amma konuştun sende"
Veliaht prensin kapısının önüne gelince durduk. Omuzlarımdan tuttu ve salladı beni.
"Bakalım içerde de böyle konuşabilecek misin bay han"
Jeongin önümüzden hızlıca geçerken selam verdi.
"Selam genç-"
Daha doğrusu vermeden yere yapıştı.
Düşürdüğü çiçekleri toplarken taehyun ve ben yardım ettik. Prensin odasının önünde bekleyen askerler de mal mal bakıyordu bize. Hayır az yardım etseniz ölür müsünüz?"Yardım için teşekürler taehyun ve jisung hyung ben artık gidiyim geç kaldım prenses ryujin balkonuna istemişti çiçekleri"
"Hadi sen git dikkat et koçum"
Jeongin yanımızdan uzaklaşırken beni de bi hapşırık tuttu.
"Şu zamanda hasta mı oldun yoksa jisung? Çabuk iyileş prensin doğum gününe 2 hafta kaldı"
"Ay sikicem simdi prensi de doğdum gününü de"
Bunu dedikten sonra 3 kere arda arda hapşırmıştım. Gözlerimi açtığım an hazır ol da bekleyen taehyunu görmüştüm fakat daha dikkatli bakamadan tekrardan hapşırdım.
Bu sefer ki baya sertti ve bi anda geri düştüm.Daha doğrusu düşemeden biri tuttu. Arkamda koltuk altımdan kollarını geçirmiş belimde ellerini bağlayan prens ve yanında gülmemek için zor duran prensin yakın arkadaşı changbin hyung duruyordu.
Hyung dediğime bakmayın benden iki yaş büyük olduğu için diyorum kendisiyle bir sohbetim bile olmamıştır.
Bi saniye ben şu an ne yaşıyorum. Kafam ters bir şekilde prensle bakışıyorduk. Oğlum ne oluyor lan. Prens konuşmaya başladı
"Öyle miymiş"
Zar zor ağzını açıp konuştum.
"D-değilmiş"
×
Eveeettt konusuna bayildigim bir fic geldiiiii
Oncelikle daha onceden boyle bir fic varsa hic bilmiyorum ben çok kraliyet konulu minsung fici aradım fakat böyle konulu bi fic bulamadim varsa yazar misiniz
Umarim bu fic istedigim gibi ilerler ve siz de seversiniz.