4- Jisung?

444 48 88
                                    

Nabeerr

Baslayalim o zamann

Bu bana yapılmaz yaaa

"Kraliçem istediğiniz kumaşlar"

Dedi jisung ellerinde ki kumaşı kaldırıp öne eğilerek.

Ne demek jisung???

Ben bu çocukla düşmanım bi kere?

Ayrıca kendisi belki eşcinsel bile değil.

"Tamam jisung sen onları dolaba yerleştir teker teker"

Jisung kafasını kaldırıp şaşkın bi ifadeyle anneme bakıyordu. Aslında bende öyle bakıyordum çünkü annem asla böyle bişey istemezdi.

"Pe-peki efendim"

Bi yandan bana bi yandan yanında ki anneme bakıyordu.

Bi saniye babam nerde?

"Sallaaa hadi hadi zar mar tutmuyorum taemin fincan getirelim onla atayım istersen"

Anlaşıldı. Yine taemin amcayla tavla oynuyorlardı. Taemin amca babamın ve annemin tanışmasına vesile olan aynı zamanda annemin abisi olan kişiydi.

Kendisiyle sürekli atışırdık fakat severdim yine de.

Tam dikkatim dağılmışken yine gözlerim onu buldu. Salak bu çocuk yemin ediyorum gerizekalı ya. Renklerine göre ayırması gerektiğini unuttu.

Ona baktığımı fark edince kafasını 'ne var' anlamında salladı. Bende dolabı isaret ettim çatık kaşlarımla. Sonunda anlayıp jetonu düşünce anca dış dünyayla iletişime geçtim ve annemin seslerini duydum.

"Heecul ne ara kaçtın odadan çabuk buraya gel bütün sarayı duydu sesimi"

"Tamam karımıcım koşuyorum"

Annemle babamın diyaloğuna gülünce saatin gerçekten geç olduğunu ve gözlerimin ağırlaştığını fark ettim.

Jisunga bakınca esneye esneye kumaşları dizmeyi bitirdiğini fark ettim.

"Anne izninle ben odama gidiyorum geç oldu"

Annem ağının içinde bişeyler geveledi ama anlayabilmiştim

"Anlaşmayı unutma"

"Off unutmam annecim iyi geceler"

"Anneye oflanmaz eşek sıpası yürü git yatağına hadi"

Küçük bir kıkırdama sesi duydum odanın içinde. Kesinlikle jisungdan gelmişti. Normalde olsaydı bişey demezdim ama madem onu etkilemem lazım karizmamın cizilmesine izin veremem!

Jisungun ağzından

İşte şimdi bittim. Bu adam beni çiğ çiğ yiyecekmiş gibi bakıyor. Ne var kıkırdadık diye yani. Ay imdat yanaşıyo bu.

"Jisung sen dışarı çık ve beni bekle"

"Tabi efendim"

Veliaht PiçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin