Hellooo
O zaman başlayalım:)
Lets go guysss
×
Jisung
"Prensim"
Küçük bir yutkunmadan sonra cevap verdi veliaht prens.
"Jisung"
"İnsem mi ben?"
"İnmek mi istiyorsun?"
"Yok ondan de-"
Karanlığın içinde bile belli olan sırıtışından dalga geçtiğini anladım. Ayıp ama ya.
"Önce ben sordum"
"Bende prensim"
Bunu söylerken ayriyetten yatağa doğru ilerliyerdu. Bana bişeyler oluyor dostlar. A dostlar.
Tam yatağın önüne gelip durduğu zaman tekrardan konuştu veliaht piç.
"Bi cevap yok mu"
"Aman size laf mı yetişir prensim"
Kısık sesle konuşmama rağmen çıt sesi bile duyulmayan odada onun bunu duyması tabi ki olasıydı. Ve benle dalga geçiyordu resmen. Ya da sadece sırrını ben bildiğim için beni yatağa atmaya çalışıyor. Hayatının bu anına dek bildiğim kadarıyla hiç bi kızla ilişkiye girmemişti. Girmez tabi evde kalmış gay.
Ben kendi derdime yanayım adam beni yatağa attı. Fantezisi falan yoktur inşal-
"Jisung?"
Giydiğim geceliğin altıdan elini sırtımda gezdiriyordu. Ha. Ne.
"Ha. ne."
"İki saattir sana sesleniyorum nereye daldın"
Dalmadım ama daha fazla bu ses tonuyla konuşursa ve elini sırtımda gezdirirse dalabilirim.
"Ben,şey.."
Ellerimi omzundan göğsüne doğru indirdim. Ne yapayım koycak yer yok ellerim terledi.
"O-odama gitsem iyi olacak prensim"
"Az önce buraya gelmek için yalvarıyordun ama.."
Hasiktirvol1
"Ayrıca sözü unutma"
Hasiktirvol2
Prensle daha okuma yazma bilmeyen veled hallerimizdeyken bi iddiaya girmiştik. O asla odasına kinseyi sokmazdı. Hayır gerçekten 10 yaşından beri odasına anne baba ve kardeşlerinden başka kimse girmedi. Kendi temizliğini hep kendi yaptı çünkü hizmetçilerin yaptığı temizlik yeterli değilmiş. O zaman onunla bi iddiaya girmiştik. O zamanı gelince gerçekten sevdiği kişiyi odasına alıcakdı. Bense o zamana çoktan birileri girer diye düşünüyordum.
"Hatırladın dimi"
Konuşma be gavat.
Güldüğü zaman gözlerimi ona çıkardım. Göz göze gelince gülmeyi bıraktı. Aniden yatağa attı beni. Şakasız attı bu arada. Bildiğin fırlattı. Bok çuvalı mıyım lan ben.
"Eğer hatırlamadıysan hatırlatayım mı?"
Hasiktirvol3
Ellerini saçlarımda gezdiriyordu. Dayan oğlum bitecek bu çile. Ulan umarım annem falan gelmemiştir odaya. Bazen beni kontrol etmeye geliyordu. Neymiş efendim üstün açık yatiyormuşum. Ay konu dağıldı.
"Odaya girdiğine göre iddiayı ben kazanmış oluyorum"
Hasiktirvol4
Nasıl
"Nasıl?
Üstüme daha çok eğildi. Eğildikçe yatağa daha çok bastırıyordum kendimi. yüzlerimizin arasında milimler kala durdu ve elini yatağın baş kısmına attı.
"Bi düşün bakalım nasıl"
Daha sonra ise dudaklarını benim dudaklarıma sürterek ve göz kontağını kesmeden yanda ki yastığı aldı. Bunları yaparken ömrümden ömür gitti çünkü çok yavaştı.
Sonunda üstümden kalkıp odaya koydurttuğu (evet onu da kendisi kurdu)
Hasır koltuğa yattı ve arkasını döndü. Üstünde hiç bişey yoktu ve tam da balkonun yanında yatıyordu. Bu hava niye bu kadar soğuk.
Yarım saat boyunca oturdum ve düşündüm. Bu piç niye böyle yaptı diye ama inanın bana hiç bi sonuç bulamadım.
En sonunda örtüyü alıp başında dikildim beyfendinin. Üstünü örttüm ve geri yatağa gittim. Yanı başında o çok sevdiği pamuklu battaniyeyi aldım üstüme. Ne var canım iki yıkar geçer kokum.
Prensin bana aşık olma düşüncesini aklımdan atıp uyudum. Neden mi attım?
Hadi ama gerçekten bana aşık olabilirmi? Masallarda değiliz arkadaşlar. O hizmetçi- prens ilişkisi ancak sizin hayal gücünüzü süsleyen abartı hikayeler. Prens minho tabi ki aşık olabilir ama onca güzel kız -ki kendisi gay olduğunu iddia ediyor- varken gerçekten ben mi? Tamam küçüklükten beri tek arkadaşı ben olmuş olabilirim tabi buna arkadaşlık denirse... Ama bi düşünün ve kendinizi kandırmayın veliaht prens benimle sadece oynuyor. En azından öyle olmasını dilerim. Çünkü eğer aşıksa gerçekten ne yapacağımı bilmiyorum.
Bu geceyi de vermeden kurtuldukdan sonra rahatça yatabiliriz.
×
Lutfen jisunga kızmayın o da hakli:)))
Sizi cok love you and muuahh
Size bi siir okumak istiyorym
Koy gote yâri
Allah versin belani
Ana ben gidiyorum
Sen alırsın selâmiNasil ama ben yazdım. (Arkadasimin siir ödevi için di ama bunu yazmadı)
Oy vermeyi unutmayiinnnn:)))))))))))