14- Ayık Kafayla Değildir Herhalde

303 33 31
                                    

İyi okumalar:)

×

Minho

Yatağımdan gelen seslerden anlaşıldığı üzere kızlar beni uyandırmaya gelmişti. Yüzümü yıkadıktan sonra odama geçtim ve bir kenarda masamda ki kağıtları inceleyen Soyeon, bir kenarda hâlâ yatağımda zıplayam Ryujin'e bakıyordum.

Siz şimdi hani odama kimseyi almıyordun falan diyeceksiniz. O küçük iddiamız bitene kadardı. Sevdiğim adam odama girdi ve iddia bitti.

Kafamı iki kenara salladım. Daha sonra da önce yatağa ilerleyip Ryujin'in üstünde zıpladığı yorganı altından çektim. Dengesini kaybettiği için yatağa boylu boyunca uzanan Ryujin bana söverek ayağa kalkarken ben hâlâ kağıtları inceleyen Soyeon'un yanına gittim.

Elinden kağıdı çekip alırken bana döndü sinirli bir ifadeyle.

"Bu mektup ne böyle?"

Elimde ki kağıdı katlarken gözlerimi masanın üstünde gezdirdim çekmecenin anahtarını bulahilmek için. Soyeon ise omzuma vuruyordu bu süre içinde. Çekmeceyi kapatıp kilitledikten sonra ona döndüm. Karşımda açıklama bekleyen bir değil iki kişi bulunca kaşlarımı çattım.

"Size ne oluyor ya? Ne zamandır abinizin aşk hayatına karışıyorsunuz?"

Kollarımı birbirine bağlayıp kapıya yönelirken bir anda önüme geçip kapının önünde dikilen Ryujin az kalsın elbisesinin eteği yüzünden düşüyordu. İki kolunu açmış çıkmamı engellemenin zaferiyle sırıtırken Soyeon ise bir kolunu parmak ucuna çıkıp omzuma koymuştu. Kafamı ona çevirdim ve anında 32 diş sırıtan kardeşimle göz göze geldik.

"O aşk hayatına en yakın arkadaşımız Jisung girene kadar"

"Jisung ne alaka şimdi?"

"Çok alaka abi! Çocuğa nasıl davrandığın halkın bile diline düştü"

"Hadi canım!"

"Sen ne sanıyorsun?"

Ryujin koşarak diğer omzuma atmıştı kolunu.

"Bir şey sanmıyorum ama hakkım da ne söylediklerini merak ediyorum"

"Hakkında daha doğrusu hakkımızda çok şey dönüyor ülke de abi. En azından halk karşında biraz daha dikkat etmen gerek Jisung'a olan davranışlarında"

"Aa sikerler böyle işi istediğim gibi davranırım canım!"

Sinirle balkona doğru ilerledim. Kardeşlerim de benimle birlikte gelirken ayaklarımın altında olan ülkeye baktım uzun uzun. Siz kimin yarağısınız da beni eleştiriyorsunuz!

Biraz kaba oldu sanki. Her neyse kimse bir prense yaptığı evlilik için karışacak değil herhalde! Evlilik dedim dimi... Halbuki daha orda da çıkma teklifi bile yok! Dün Jisungun söylediklerin den sonra ona kendimi zor kanıtlarım gibi geliyor. Öyle de olacak sanırım.

"Dün Jisung bana iddiayı anlattı"

"Ayık kafayla değildir herhalde"

"Ayık kafayla Soyeon"

"Sikseler inanmam!"

"Şu sıralar fazla küfürbaz oldunuz siz de! Aile yemeklerinde ağzınızdan kaçacak diye korkuyorum"

Veliaht PiçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin