16-Erik Ağacı

254 38 62
                                    

Nasılsınızzz

İyi okumalarrr

×

Minho

"Şimdi sen diyorsun ki yaptığı her kötü işi kayıt altına aldım ve özel mektupların kopyasını çıkardım"

Elimde ki belgeler ve düşman krallıklara yazılmış özel mektuplara bakarken içimde tarif edemediğim bir sevinç vardı. Kağıtları masaya bıraktım ve oturduğum sandalyeden kalktım. Yatakta oturan Sunoo ne olduğunu anlamadan o da ayağa kalkmıştı. İki elimi de kafasının iki yanına koydum ve kendime çekip alnından öptüm.

"En büyük mü bilmiyorum ama çok büyüksün aslan kardeşim"

"Prensim siz de teşekkür baabında yaladınız yuttunuz yani"

"O nasıl laf ya?! Ben burda seni kaybetme korkusu yaşamışım!"

Sunoo iki kolunu da omzuma koydu. Ellerimi yanaklarından indirdim. Bakıştık bir süre.

"Onu değil de Jisung'u naptınız siz?"

Bir gözünü kırparak bana gülümsemişti. Benim ise baştan aşağı tüm organlarım dahil kızarmıştım çünkü böyle konuları Sunoo ile konuşmak her zaman beni gererdi. Ne kadar benden küçük olsa da her zaman benden daha olgundu. Böyle şeyler konuşulunca da konuyu kapatır ve daha küçük olduğumuzu söylerdi. Şimdiyse kendisi gelmiş bana aşk hayatımı soruyordu. Hayır, direk Jisung'u soruyordu.

Boğazımı temizledim ve ellerimi iki yanından ayırdım. Sunoo bu hareketimle karşıma geçti ve kollarını birbirine doladı. Ben ise koltuğa oturmuş onun karşında hesap vermeyi bekliyordum.

"Minho konuşacak mısın?"

"Minho mu? Prensim iyiydi ya"

"Onu başka biri söylesin sana. Şimdi bana neler olduğunu anlat. Bir ajanlığa yolladın yemediğin bok kalmamış"

"Ya niye kimse beni saray da siklemiyor herkes kendi hür iradesiyle istediği gibi bana küfür ediyor. Atarım kendimi şurdan bak!"

Hızlıca çıktığım sandalyeden bir an dengemi koruyamasam da bir elimi belime koymuş bir parmağımı ise yere doğru uzatmıştım.

Kapıların açılması ve içeri başı eğik bir jisung girdikten sonra bir sessizlik oluştu odada. Kapılar kapandıktan sonra ise ben hâlâ sandalye tepesinde dururken Jisung'a bakıp kıkırdayan Sunoo'ya kötü bakışlarımdan atıyordum.

Jisung ise sessizce bana bakıyordu ağzı hafif açık bir şekilde. Ağzını yüzünü yerim çocuk.

Parmağımı hemen balkondan dışarı çevirdim ve bir elimi de elbisemin cebine koydum.

"Bence oraya güzel durmaz sana buraya yaptıralım diyorum Sunoo"

Sunoo bana anlamaz bakışlar atarken Jisung ile göz göze geldik. Anında gözlerimi çekerken rezilliğim fark edilmesin diye saçmalıyordum. Lütfen bana uy Sunoo.

"Sen küçükken de zevksizdin. Buraya büyük olur diyorum sana"

Aslanım benim.

Veliaht PiçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin