Stau pe canapeaua din sufragerie și îi aștept pe prietenii mei să apară, dar în locul lor vin părinții mei din bucătărie cu fețele triste și încep a îmi vorbi:
-Scumpo.. începe mama, dar după tonul vocii imi dau seama că se întâmplă ceva.
-Vrem să îti spunem ceva, continuă tata, și nu cred că sunt pregatită să aud veștile ce urmează să le spună.
Mă uit la amândoi cu o privire speriată și aștept să continue, dar ei stau și se uită unul la altul și nimeni spune nimic.
-Noi am decis să divorțăm, spun amândoi în accelași timp.
Simt cum mi se prăbușește tavanul în cap și nu mai pot respira, în scurt timp văd negru în fața ochilor și eram gata să sfârșec aici, pe canapea, lăngă părinții mei care o dată se iubeau și acum totul s-a terminat. Nu, îmi imaginez asta, așa ceva nu se poate întămpla. Strigă o voce din capul meu, dar nu mai știu ce să cred.
Aud cum mă strigă voci în fundal, dar nu pot reacționa, nu știu ce se întâmplă acum și aș prefera să spun că e un coșmar și urmează să mă trezesc.
Peste câteva minute îmi revin, îmi deschid ochii și acolo o văd pe mama plângând ținandu-mi mâinile in mâna ei, și pe tata stând într un colț al camerei sunând după ajutor, dar închide imediat cum mă vede, vine spre mine să mă îmbrățișeze, dar mă trag într-o parte. Mama încearcă să spună ceva, dar iese dar un hohot și mai mare de plans.
-Ne pare rău prințesă.. tata spune, dar nimic nu o să mă poată să îi iert pentru că mă fac să trec prin asta.
Credeam că părinții mei Ralph și Monica Grey aveau o căsătorie fericită și plină de iubire de peste 19 ani, o afacere de mafioți pe care o conduceau împreuna, dar după ce mi-au spus acum nu mai știu ce să cred, vreau să aflu de ce, dar oricum știu că e prea tărziu să schimb ceva.
Și așa prin doar 4 cuvinte, viața mea urmează să ia o întorsătura de 180°. Pot fi dor 2 variante acum, prima variantă este să am o viață normală alături de unul dintre părinții mei sau varianta a doua, viața mea v-a fi distrusă. Eu aș zice că varianta a doua.
CITEȘTI
Regula numărul 13
Teen FictionPandora Eram bine. La trecut. După moartea surori mele am avut cea mai neagră perioadă. Însă am reușit sa trec peste. Oarecum. Acum? Simt că trebuie să o iau de la început. Viata mea a luat o întorsătura uriașă o dată cu divorțul părinților mei. Aș...