Capitolul 13

970 46 8
                                    

Pandora

   Mă trezesc lângă Black, care cu un braț mă ține strâns lipită de el. Și la naiba, e gol! Încerc să mă ridic din pat, dar brunetul nu-mi dă drumul în continuare. Chiar atunci aud vocea somnoroasă a lui Black:

-Unde crezi că pleci?

-La baie, răspund inocent.

   Fără să primesc vreun răspuns îmi dă drumul iar eu mă ridic din pat și plec înspre baie. Închid ușa în urma mea și mă uit în oglindă, văzându-mi reflexia. Părul meu arată exact ca un cuib, iar de față nici nu pomenesc. În concluzie am nevoie de un duș. Scap de haine una câte una și pășesc înăuntrul dușului.

   Las apa să îmi îmoaie toți mușchii și îmi trec mâinile prin părul mătăsos. Șuvoiul călduț de apă începe să îmi mângâie pielea, iar o simțire recomfortantă cuprinde firecare fibră a corpului meu adormit. Mă las învăluită în aburul ce se ridică treptat, dar comfortul nu durează prea mult, pentru că un, clic, se aude și ușa dușului se dechide.

   Întorc capul în direcția sunetului. Nu reușesc să văd prea multe prin particulele de apă ce acoperă sticla, dar acum o pereche de mâini se află pe talia mea și îmi explorează corpul. Degetele lui par să picteze senzații subtile sub pielea mea. În atingerea lui descopăr o combinație de căldură și afecțiune. Tăcerea dintre noi umple spațiul, dar gesturile elicvente vorbesc de la sine. Mă întorc și descopăr prin aburi privirea lui Black plină de dorință.

   În ochii lui descopăr un licăr de pasiune. Este un dans a ochilor care caută și atrage, creând o căldură incitantă între corpurile noastre. Mâna lui fermă îmi atinge obrazul cu delicatețe și mă înfior la atingerea lui. Buzele noastre se ating, iar limbile noastre se mângâie una pe alta. În timp ce ne apropiem mai mult unul de altul, sărutul se adâncește și totul devine ca o melodie intensă. Fiecare moment pare suspendat în timp și cu fiecare secundă îmi simt pulsul luând-o la goană.

   Se depărtează ușor, iar corpul meu protestează. Black îmi vede expresia deranjată și surâde.

-Sărutul a fost doar începutul, iubito, restul capitolul e încă nedeschis, dar am promis că am răbdare, îmi șoptește voce somnoroasă a lui Black.

   În mai puțin de o secundă mă aflul în brațele lui și el mă conduce spre dormitor. Mă aruncă pe pat și mă trage peste el. Începem să ne sărutăm.

-Ce dracu se întâmplă aici? sar ca arsă de pe Black la auzul vocii, dar îmi amintesc că sunt dezbrăcată și trag repede o plapumă pe mine. Oh, la naiba!

   Constat că cel care a vorbit a fost tata, care aproape că scoate fum pe nas. Îl săgetează cu privirea pe Black și spune:-În cinci minute ne vedem toți în living, și sper să aveți o explicație bună pentru asta, apoi gesticulează spre noi.

   Ne mai privește o dată și iese. Încep a tremura fiindcă știu cât de strict e tata cu chestiile astea, Black observând asta își pune mâna pe spatele meu și mă mângâie încet.

-De cât timp ai nevoie ca să îți iei cele necesare? mă întreabă. Îmi ridic privirea spre el și zâmbesc știind deja ce pune la cale.

-Nu durează mult. Mă ridic de pe pat și într-un ghiozdan îmi pun câteva schimburi de haine, portfardul, placa și produse de îngrijire, iar în mai putin de 5 min sunt gata.

-Hai sa mergem jos, îmi spune pe un ton blând.

-Nu îți fă griji, trecem noi și peste asta, spunând asta mă ia în brațe.

   Și oh Doamne! Căldura corpului lui se simte așa bine, dar mă ridic și mă îndrept spre dulap. Îmi iau o pereche de chiloți și după blugii largi negri și un tricou la fel larg, gri, apoi coborâm.

Regula numărul 13Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum