Pandora
Tata mă apucă de braț și mă targe din brațele lui apoi îi aruncă lui Black o privire mortală și spune:
-Peste o oră te aștept în camera roșie.
Black nu reușește să spună ceva că tata deja mă trage în casă.
-Ai încălcat regula Pandora, spune el.
-Nu mă interesează, tată, îi răspund.
-De când îl cunoști pe Black?
-Crezi că o să îți zic după ce tocmai ai făcut? țip la el.
Îi întorc spatele și dau să plec în camera mea când el strigă la mine:
-Din toți băieții din lumea asta, DIN TOȚI BĂIEȚII PANDORA! Tu ai ales să îl placi pe omul care e mâna mea dreaptă? Tipul ăla are mâinile mai murdare de sânge decât mine!
Mâna lui dreaptă?! La naiba cu cine tocmai m-am sărutat! Aleg să nu răspund și urc rapid scările spre camera mea, după ce ajung îmi caut telefonul prin buzunare și nu îl găsesc. Atunci îmi dau seama că toate lucrurile mele au rămas în mașina lui. Ce seara nemaipomenită!
Îmi iau laptopul de pe masă și mă așez pe pat. Îl deschid și îi scriu Aliei,o prietenă din NYC care e cea mai bună la calculatoare din grupul nostru de prieteni.
Pandora: Alia, am nevoie de ajutorul tău.
Alia: Te ascult.
Pandora: Vreau să afli tot ce poți despre Black Stone.
Alia: Așteaptă puțin.
După 20 minute primesc mesajul mult așteptat de la Alia.
Alia: Black Stone, 18 ani, ziua de naștere: 16.11.2004, lucrează în mafia Grey și surpriză e mâna dreaptă a tatălui tău, pleacă în aproape fiiecare misiune cu transporturile și e unicul în care tatăl tău chiar se încrede.
Pandora: Mersi mult, o să încerc să te sun când o să fiu liberă. Îmi e dor de tine!
Alia nu răspunde, doar îmi apreciază mesajul așa că decid să fac o baie cu spumă ca să pot trece peste informația pe care mi-au spus-o Alia și tata. Îmi pregătesc pijamalele pe pat, îmi iau un prosop cu mine și plec în baie. Dau drumul apei calde și cât cada se umple mă demachiez, îmi spăl dinții și mă dezbrac. După ce cada este aproape plină iau sticluța cu spumă de baie cu miros de vanilie, torn cateva picături. După ce totul e pregătit mă pun în cadă și stau acolo timp de o oră încercând să procesez ce dracului s-a întâmplat azi.
Totul e atât de dat naibii pentru mine acum. De ce tocmai Black trebuia să îmi pice mie cu tronc?! Pentru că e sexy deșteapto! Strigă vocea din capul meu, da, știu, are dreptate, băiatul chiar are ce îi trebuie, dar acum trebuie să mă gândesc bine la ce trebuie să fac în continuare pentru că fiecare variantă care îmi trece prin cap pare greșită.
Black
După ce nu mi-am putut stăpâni impulsurile și am făcut marea greșeală de a sărutat-o pe Pandora, tatăl ei ne-a prins, așa că acum stau în camera roșie și îl aștept pe Ralph să apară. Mă gândesc ce variante pot să existe în situația asta și în toate ori ies mort ori ea are inima frântă.
Ralph intră peste 5 minute în cameră plin de nervi și simt cum în clipa aia vrea să mă pocnescă.
-Cum ai putut să faci asta Black?! Știi că în clipa asta am tot dreptul să te omor! strigă la mine.
-Amândoi știm că nu o să faci asta așa că hai să nu fim dramatici, îi spun eu.
Nu îmi e frică de el, ține prea mult la mine ca să facă asta. Îi știu toate secretele și misiunile pe care le-a avut dea lungul timpului așa că nu poate să renunțe la mine doar pentru o mică scăpare. Bătrânul oftează și se așează pe canapeaua din fața mea aprizându-şi un trabuc.
-Am obosit Black, am probleme cu italienii și te-ai trezit și tu să o săruți pe fiica mea și unica moștenitoare a mafiei Grey, nu pot să fac nici o greșeală legată de ea, spune el în timp ce targe un fum și continuă. Nu pot să am încrederea mea în legătură cu ea. Toate fetele cu care ai fost le-ai distrus așa că Black Stone, îți este INTERZIS să te vezi sau să ai vreun contact cu Pandora dacă chiar ții la viața ta cu adevărat.
-Dar...
-Nici un dar, spune înainte să iasă din cameră trântind ușa în urma lui.
Nu am prea multe variante acum, trebuie să o țin la distanță, chiar dacă ea e unica care m-a făcut să mă simt așa. Chiar dacă inima mea îi aparține ei... Pentru binele amândurora trebuie să o îndepărtez de mine.
Decid să o sun pe Mia, fosta mea iubită pe care am înșelat-o la fiecare ocazie pee care am avut-o, fiindcă e doar o panaramă în ochii mei. După ce răspunde îi zic:
Black: În 10 minute te aștept la hotelul din centrul orașului, Lux, camera 107.
Fără să mai aștept să zică ceva închid apelul, ies din cameră, îndreptându-mă spre mașina mea. Urc și pornesc spre hotel, pe drum rezervez camera 107, cameră pe care doar eu o folosesc. La hotel fiind ajuns mă urc până în cameră și o aștept să apară, dar nici nu mă lasă să aștept prea mult că blonda intră în cameră îmbrăcată într-o rochie scurtă roșie. Mult prea scurtă chiar și pentru gusturile mele.-Nu te-a vrut curva aia și te întorci din nou la mine iubire? întreabă și îmi simt nervii explozând.
După ce am văzut-o pe Pandora în seara aia în celulă am știut că va fi a mea și primul lucru pe care l-am făcut după ce am ajuns acasă a fost să o sun pe Mia și să îi spun că relația noastră s-a terminat. Relație care pentru mine nici nu a existat, dar asta nu contează acum...
-Taci! încerc să spun, dar iese mai mult un mârâit.
Ea își descalță tocurile și își dă rochia jos, văd cum se apropie de mine. Urăsc să împlic emoțiile când fac sex așa că am 2 reguli simple:
1.Fără săruturi și atingeri;
2.Fără contact vizual;În rest nu îmi pasă ce face dacă ies satisfăcut din camera asta.
După 30 de minute i-o trag atât de dur încât ea tremură și îmi dau drumul, asta e semnul că totul s-a încheiat. Îmi îmbrac pantalonii și îi spun:
-Mâine la 7:55 să fii gata în faței casei tale.
Fără să mai spun nimic ies din cameră și plec acasă. Mâine urmeză să fie o zi grea!
CITEȘTI
Regula numărul 13
Novela JuvenilPandora Eram bine. La trecut. După moartea surori mele am avut cea mai neagră perioadă. Însă am reușit sa trec peste. Oarecum. Acum? Simt că trebuie să o iau de la început. Viata mea a luat o întorsătura uriașă o dată cu divorțul părinților mei. Aș...