Pandora
Îl țin strâns în brațe pe Black pentru că mor de rușine în clipa asta. Cât el a plecat să ia înghețată am observat ceva nou în camera lui și când m-am uitat mai bine erau toate cărțile pe care le-am postat pe instagram și unele noi, pe care le văzusem doar pe Tik Tok. De la 15 ani mi-a plăcut să citesc cărți, am început de la cărți romance, apoi cu timpul am dezvoltat pasiunea citirea cărților dark, dar când Black mi-a spus că chiar a citit ce se află în ele m-a făcut să vreau să dispar din raza lui vizuală și să mă ascund în pământ.
Acum sunt toată roșie de la rușine și încerc să mă ascund de privirea lui care arzătoare. Fanteziile mele sexuale erau mereu legate de cărți, dar el nu trebuie să știe asta pentru că o să mă creadă nebună la sigur.
-Pandora, îngenunchează, spune el luându-mă prin surpriză.
Nu stau pe gânduri că fac exact ce îmi spune fără să protestez.
-Deschide-mi fermoarul pantalonilor.
Îi deschid încet fermoarul și simt că sunt într-un vis, nu altceva. Nu aștept să continue că îi dau pantalonii jos, la fel fac și cu boxeri. Din aceștia iese penisul lui care este surpinzător de mare. Mă uit în ochii lui și el are zâmbetul ăla care mă face să tresar de fiecare dată.
-Glyndon te-a învățat din primul capitol cum se face, nu? zice făcând referire la primul capitol din God of Malice.
Îi iau penisul în mână și îi ling lungimea acestuia, brunteul meu geme și mă apucă de păr, îi bag capul în gură și încep să sug. Doamne, are așa un gust bun. După câteva minute în care mă uit în ochii lui verzi și îl sug, el începe să mi-o tragă în gură și vai, se simte așa bine, dar și greșit în accelași timp. Își dă drumul în gura mea și îmi spune:
-Fii o fată bună și înghite.
Înghit sperma fără să mă plâng de ceva. Ochii îmi lăcrimează, dar el se uită la mine și privirea lui mă face să îl vreau înăuntrul meu, nu doar în gură. Mă ridic în picioare în fața lui, el mă ia în brațe și mă duce direct în pat.
Mă dezbracă de haine încetul cu încet, la început scapă de tricou, după de sutieni și într-un final de blugi. Mă lasă doar în chiloți și după privirea lui e clar că mă savurează din privirii. Fără să spună nimic începe să îmi sugă sânul drep și îl masează pe cel stâng, apoi trece cu gura pe sânul stâng și îl masează pe cel drep și la naiba, se simte divin. Gemetele mele înfundateumplu camera. Mă sărută pe corp apoi fără nici o avertizare îmi smulge chiloții de pe mine. Analizează feminitatea mea și spune:
-Îmi place când ești udă doar pentru mine. Vocea lui e așa erotică acum... La naiba!
Își trece ușor degetele peste feminitatea mea și plasează săruturi, eu gem, el continuă. După ce a terminat să sărute fiecare parte își trece limba caldă peste feminitatea mea care strigă după el și asta se numește combinația fatală nu altceva. Fără nici un avertisment își bagă primul deget, apoi al doilea și când urmează al treilea aproape țip.
-Black, te rog, spun printre gemetele și lacrimile pe care tot el mi le provoacă.
-Ce mă rogi Hope? zice el.
Nu știu ce îl rog, dar tot ce știu e că nu vreau să se oprească și că vreau mai mult. El își bagă și scoate degtele din mine și simt că o să îmi dau drumul doar de la senzația asta.
-Uită-te la mine, Pandora!
Când privirea mea o întânește pe a lui el își pune toate trei degete care au fost în mine în gură și le suge.
CITEȘTI
Regula numărul 13
Ficção AdolescentePandora Eram bine. La trecut. După moartea surori mele am avut cea mai neagră perioadă. Însă am reușit sa trec peste. Oarecum. Acum? Simt că trebuie să o iau de la început. Viata mea a luat o întorsătura uriașă o dată cu divorțul părinților mei. Aș...