Pandora
Stau în camera mea deja de 3 ore, mi-am despachetat hainele din valize, și mă găndesc ce să fac în continuare. Cobor la parter și acolo îl văd pe tata stând pe canapea cu telefonul la ureche. Când m-a văzut a închis imediat. Hmm, oare ce ascunde de mine, niciodată nu stinge apelul când intram eu în cameră, asta chiar e ciudat.
-Bună prințesă, te-ai acomodat în noua casă? întreabă tata la doar câteva secunde după ce a închis apelul.
-Da, e okey aici, dar aș vrea să plec să văd orașul, zic eu.
-E o idee bună, vrei să vin cu tine ca să nu te rătăcești? spune el.
-Și chiar dacă m-aș rătăci am telefonul la mine și de aia s-a inventat GPS-ul, spun cu un pic de aroganță.
-Bine, du-te, dacă se întâmplă ceva sau dacă simți că te urmărește cineva sună-mă. Și tata iarăși își face filme.
Mă întorc cu spatele la el și plec la mine în cameră înainte să mai spună ceva. Plec să fac un duș și să mă schimb. Ajung în cameră și primul lucru pe care îl fac este să îmi pregătesc hainele, am ales din dulap o pereche de blugi negrii, un tricou gri strâns pe mine cu un decolteu destul de generos, si nu în ultimul rând o pereche de botine cu toc. Ca accesorii am ales un colier de aur și inelele pe care le port aproape zilnic. Pun toate astea pe pat, îmi iau un prosp și plec în baie.
După aproape jumătate de oră ies din duș cu părul ud și prosopul pe mine, mă duc la dulap îmi iau o pereche de chiloți simpli negri și un sutien la fel negru. Mă pun pe scaunul de la masa mea pentru machiaje, iau fenul și încep să îmi usuc părul, După ce mi-am uscat părul meu brunet de lungime medie stă pufos și nu îmi place deloc, așa că pun placa la încălzit ca să mi-l îndrept. După ce l-am îndreptat trec la machiaj, iar apoi mă îmbrac.
Acum stau în fața oglinzii și mă bucur de rezultatul final, un outfit impecabil, un păr drept lucios și un machiaj natural. Îmi iau geanta de piele neagră și mă duc direct spre garaj de unde îmi iau motorul, îmi pun casca și pornesc la drum.
Peste 20 minute am ajuns la un club din Everett. Imi parchez motocicleta și intru, înauntru e o înghesuială de zile mari. Logic că e înghesuială Pandora, e o zi de vară, iar ție ți-a luat o oră să te pregătești și e ora 20:00. Îmi fac loc printre zecile de persoane și ajung la bar, mă așez pe un scaun și mă uit după un barman.
La scurt timp apare unul, un băiat blond, înalt și destul de frumușel, îmi zâmbește și zice:
-Bună, cu ce te pot servi?
Dar înainte să spun ceva, cineva mi-o ia inainte.
-Două wiskey cu 2 cuburi de gheață, zice o voce de băiat necunoscută.
Mă întorc să văd cine este, dar băiatul se așează lângă mine. Cine dracu este ăsta?!?
-Bună sunt Zac, spune și zâmbește.
Are un aspect plăcut, dar nu mă dau în vânt după genul ăsta de băieți, dau să răspund, dar barmanul mă înterupe.
-Băuturile voastre, zice și le plasează în fața mea și a lui Zac.
-Poți să te prezinți? spune Zac și deja mă enervează.
-Sunt Pandora și cine mă rog ești tu ca să comanzi și pentru mine?
Știu că sunt nepoliticoasă, dar gândiți-vă să apară un necunoscut și să vă comande băutură într-un bar pe care nu îl cunoști.
-Oh, scuze, nu am crezut că o să te deranjeze, eu și gașca mea te-am văzut cănd ai intrat și ne-am gândit să te chemăm la masa noastră, spune și arată cu mâna spre masa lui.
CITEȘTI
Regula numărul 13
Fiksi RemajaPandora Eram bine. La trecut. După moartea surori mele am avut cea mai neagră perioadă. Însă am reușit sa trec peste. Oarecum. Acum? Simt că trebuie să o iau de la început. Viata mea a luat o întorsătura uriașă o dată cu divorțul părinților mei. Aș...