Nota autorului

504 25 2
                                    

   Totul a început ca o glumă în timpul orei de română.

-Cum ar fi să scrim o carte? am întrebat eu (Ade) pentru că totul devenea prea plictisitor.

-Ar fi bombă, hai să o facem, a răspuns colega mea de bancă instantaneu.

   Și așa 2 Adeline s-au apucat să scrie Regula numărul 13 pe data de 21 septembrie 2023.Și unicile reguli au fost:

-Enemies to lovers (regula asta nu a durat așa mult, upsii, dar trecem peste);

-Un final fericit;

Adelina 1 (Ade):

   Un proiect ce a durat mai mult decât ne-am așteptat, dar știți cum se zice lucrurile bune iau mult timp. De-a lungul scrierii cărții am ajuns de la prietene cele mai bune, la a ne urâ, apoi de aici au început certuri zilnice și împăcări mult prea rare. Eram într-un moment în care am crezut că o să rămânem doar partenere, dar într-un final am restabilit toată conexiunea, fiindcă nu avea rost să dăm totul la gunoi pentru o anumită persoană, NU DAU NUME!

   Oricum, așa a luat naștere povestea romantică a scumpilor noștrii protagoiști: Black și Pandora. 2 caractere ce au fost târâți prin noroi ca să ajungă la un final fericit, dar eu zic că pentru o primă încercare de a scrii a ieșit ceva. Râdeam într-o zi cu Adelina pe tema că o să ajungem ambele cu copii noștrii, peste vreo 15 ani și o să ne apucăm să rescriem tot ca să vedem diferențele dintr-o minte de copil și una de adult.

   Tot o dată aceasta nu a fost doar o poveste de dragoste între două personae fictive, dar și o lecție de viață pentru noi două. Te iubesc șoricel și să stii că a fost o plăcere să scriu cu tine, chiar dacă de multe ori te amenințam cu moartea dacă nu scrii mai repede, I enjoyed every moment of it!

Adelina 2 (Lina):

   Așa cum a spus și Ade am avut parte de multe lucruri pe parcursul scrieri acestei cărți. Fiind prima lucrare, ne având experiența necesară a fost destul de anevoios, dar am trecut noi și peste asta. Împreună.

   Scriind am râs împreună, am plâns, ne-am certat și ne-am împăcat de mai multe ori decât cred că pot să număr măcar. Nu o sa scriu aici povești de mii de pagini, dar vreu să spun că această carte ne-a apropiat și mai mult ca prietene.

   Însă gluma ca peste vreo 15 ani sa facem o varianta nouă poate o sa devină realitate. Ce spuneți? Dar până atunci mai este vreme multă.

   Te iubesc pisicuță. A fost o plăcere sa colaborez cu tine.

   Apropo ne găsiți și pe Instagram: adel1n3.m

   Și pe tik tok: adel1n3.m

Mulțumim ca ne susțineți, cu dragoste Ade & Lina!

Regula numărul 13Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum