Capitolul 3

1.1K 57 7
                                    

Pandora

   Mă trezesc dimineața în patul meu cu o durere de cap extraordinară. Nu îmi amintesc aproape nimic, decât faptul că eram cu o gașcă de oameni și beam până... până te-ai drogat deșteapto! strigă vocea din capul meu la mine. Da, pană m-am drogat, pentru moment a fost așa bine, dar acum nu știu ce să mai zic. Încerc să mă ridic din pat, dar amețesc și cad pe podea.

   Atunci tata intră la mine în cameră cu niște pastile și un pahar de apă pe care le pune pe noptieră și mă ajută să mă ridic de pe jos.

-Sunt foarte dezamăgit de tine Pandora, tata nu îmi spune niciodată Pandora și când o face știu că ori va isca o cearta ori o sa se comporte rece cu mine.

-Îmi pare rău, spun dar el nu dă semne că îi pasă de ceea ce zic.

-Ne vedem la micul dejun în 20 minute, spune pe un ton rece și iese din cameră înainte să mai pot spune ceva.

   Bravo Pandora, ai dat-o in bara din prima zi ,,din viața ta noua,,. Spune vocea din capul meu, și știu că are dreptate.

   După ce tata a plecat am făcut un duș, m-am demachiat și m-am schimbat in ceva mai lejer, acum sunt la micul dejun și ma uit in gol încercând să procesez ce dracu s-a întâmplat aseară, în timp ce tata se uită dezamăgit la mine.

-Vrei să îmi povestești de ce ai facut-o? spune cu un ton puțin mai blând.

   Îi povestesc tot ce mi s-a intâmplat aseara, din ce imi aduc aminte și el vine să mă îmbrățișeze, mă strânge atât de tare în brațele sale încât cred că o să mă sufoc, dar nu o fac, în schimb încep a plânge.

   După jumătate de oră în care am plâns la el în brațe, i-am promis că nu mă mai ating de droguri niciodată, dar nu știu dacă o să pot păstra promisiunea. Tata e tipul ăla de tată permisiv, dar trec limita atunci când vine vorba de droguri şi băieți. Îmi dă drumul din brațele sale și mă îndrept spre scări ca să urc sus.

-Te iubesc! strig în timp ce mă urc pe scările care duc spre camera mea.

   Când ajung în camera mea mă pun pe pat și încerc să îmi amintesc ce s-a întâmplat în celulă, știu că nu eram singură și daca nu mă greșesc erau și un băiat și o fată care păreau a fi un cuplu. El arată ca un baiat rău, tatuaje, păr negru, maxilar proeminent, trăsături ale feții dure și cum să uit accei ochi verzi care se holbau la mine din clipa în care intrasem acolo. Fata era mai simplă, păr șaten și era îmbrăcată în haine de culori pastelate, nu am prea tras atenția la ea fiindca tipul de lânga îmi fura toată atenția. Când au încercat să vorbească cu mine i-am ignorat , fiindcă dacă scoteam ceva pe gură în secunda aia avea sa mă fac de toată rușinea.

   Stând în pat îmi vine pofta de ceva dulce, mai exact batonul meu preferat de ciocolată Mars. Cobor la parter pentru a verifica dulapurile, dar sunt goale, așa că îi scriu un mesaj tatei că plec la magazin, imi iau portofelul apoi mă îndrept direct spre Mustangul meu negru și pornesc spre cel mai apropiat magazin, care este la 10 minute de la casa mea.

   După ce am ajuns am parcat mașina și am intrat înăuntru. Când mă îndreptam spre zona dulcilor mă împiedic și îmi închid ochii pregatita pentru inpactul cu gresia din magazin, dar în loc să cad cineva mă prinde în brațe. Când îmi deschid ochi văd un băiat care îmi pare cunoscut, dar nu știu de unde.

-Scuze, zic rapid și mă ridic din brațele lui, sunt așa împiedicată uneori.

-E okey, te simți bine? întreabă băiatul cu un zâmbet cald pe buze.

-Da, sun bine, mersi, spun și plec.

   Ce ciudat, de ce iar păsa unui străin de cum mă simt eu. Ajung la rafturile cu dulciuri și iau 2 batoane Mars, când ajung la casă el stă înaintea mea, de ce simt că soarta ne aduce înapoi împreună... Lăsând asta observ că băiatul care m-a prins se îndreaptă spre ieșire, e rândul meu să plătsc.

-10 dolari, spune casierița, scot banii și plătesc.

   Îmi iau batoanele de ciocolată și pornesc spre mașină, acolo observ că lângă mașina mea stă un Lamburghini Ursus negru de o frumusețe impecabilă și iarăși accelasi băiat căutându-și cheile.

   Mă duc lângă mașina mea și el se uită la mine iar cu accelași zâmbet cald. Are gropițe și din nou mă gândesc unde l-am mai văzut pe tip.

-Îmi pare bine să ne revedem, mă bucur că măcar acum ești în toate mințile, spune el și îmi face din ochi.

   Acum îmi dau seama unde l-am mai văzut, ma mir că nu i-am recunoscut ochii verzi din prima.

-Și eu la fel, mă bucur că te-am ignorat ieri pe tine și scumpa ta iubițică, acum realizez că a fost de fapt o idee foarte bună, îi întorc spatele și mă urc în mașină înainte să mai poată spune prostul ceva.

Black

   După ce a plecat Pandora din parcare, primesc mesajul mult așteptat de la Casian:

Casian: Pandora Grey. Vârstă: 17 ani; Ziua de naștere: 12 septembrie 2005; S-au mutat de curând la casa aia de lângă pădure; Părinți Ralph și Monica Grey, părinții conduc mafia Grey care face contrabandă de arme și mașini (dar cred ca stii asta deja); a fost antrenată să ucidă de la 12 ani, participă la curse ilegale de mașini și motoare de la doar 16 ani și surpriză v-a învăța în accelasi liceu cu noi, mai exact cu noi în clasă.

Casian: Conform story-ului ei de acum 5 minute, ciocolata preferată este Mars.

Black: Știu asta deșteptule.

Casian: Ai face bine să nu te legi cu ea, Ralph o să te omoare, știi cum e șeful.

Black: Aha, am înțeles, mersi.

Casian: Vorbesc serios Black, ai grijă.

    Acum că știu esențialul despre Pandora, să înceapă distracția. Nimic nu o să mă oprească din a face-o a mea, poate doar tatăl ei să îmi faca niște probleme, dar o rezolv eu.

...

   Azi e duminică ceea ce înseamnă ca se țin curse. Tyson mi-a sunat în dimineața asta și mi-a spus ca EVO-ul meu e ca si nou, după cursa de data trecută a suferist niște defecțiuni, dar mecanicul grupului a spus ca se ocupa el de tot. Serios tipul e un geniu când vine vorba de ce se afla sub capota unei masini.

   Ma îndrept spre casă ca să mă pregătesc pentru cursă fac un dus rapid, îmi iau pe mine un tricou negru si o perche de blugi de aceași culoare. Cobor scările ajungând direct în garaj, îmi pun casca și îmi scot motorul, un Ninja H2r primit cadou de la Casian la aniversarea mea de 18 ani, și pornesc spre marginea orașului unde se afla pista. Ajung acolo in 20 de minute și văd că locul e plin ochi chiar dacă e abia zece seara îi zaresc într-un colț pe Tyson, Casian și Elliot cu Rosalia îngrămadiți la mașina mea.

-Hei, tot ok aici? întreb apropiindu-mă de locul în care stau ei.

-Da doar făceam ultimele retușuri la buteliile cu azot, îmi raspunde Tyson.

   Elliot vine mai aprope de mine și mă bate ușor pe spate.

-Black, mersi pentru faza cu Rosalia de acum câteva nopții, vociferează Elliot, prietenul meu cel mai bun și iubitul Rosaliei.

-Nu-i problemă, îi raspund degajat.

   Când să ma întorc sa imi verific frânele aud turații unui motor. Și atunci când mă întorc văd un Skyline de toată frumusețea cu se aliniază la linia de start, dar cine coboară din mașină mă uimește și mai mult. Oare tatăl ei știe că se află aici? mă întreb când Pandora coboară. Ea când mă vede are un zâmbet de toată frumusețea pe față, se pare că o să fie o noapte interesantă, daca ii pot spune asa...

Regula numărul 13Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum