Black
După toată drama din cafenea, Pandora ne-a târât pe mine și Ralph la mall pentru a își cumpăra o rochie pentru balul care este mâine seară. Acum stăm amândoi lângă cabina de probă în timp ce Pandora probează rochii. Prima dată a încercat una roșie tip cocktail din satin, dar și eu și Ralph am zis nu. Acum o încearcă o a doua rochie pentru ziua de azi.
Peste zece minute Pandora iese din cabină îmbrăcată într-o rochie micro care abia îi acoperă fesele, de culoare verde mentă, din satin, cu spatele gol strânsă pe ea, cu un corset încorporat care îi ridică sânii și îi face să arate așa apetisanți că dacă nu era tatăl ei o duceam direct înapoi în cabină și trăgeam cortina.
-Ce părere aveți? ne întreabă ea.
Înainte să mai pot spune ceva Ralph mi-o ia înainte.
-Nu, următoarea!
Pandora nu zice nimic, se uită la mine îmi face din ochi, se întoarce își ridică fesele și intră în cabină.
-Black, dacă mă uit acum în jos și tu ai o erecție, te împușc! zice Ralph, dar prietenașul meu aproape iese din pantaloni.
Decid să mă așez pe scaunele de lângă cabină și cu jacheta de piele îmi acoper erecția. Tatăl Pandorei nu mai zice nimic așa că așeptăm să iasă Pandora din cabina cu cea de-a treia rochie.
Nu așteptăm mult pentru că în scurt timp Hope iese din cabină iar când privirea mea o întânește pe a ei mă ridic instant în picioare. Acum rochia este de culoarea neagră, la fel ca cealal are un corset încorporat care în zona sânilor este strâns și le oferă o formă superbă, dar când coboară corsetul devine semi-transparent cu diamante cusute pe material, în jos rochia este largă și văluroasă. Materialul rochiei este satin și aș presupune că lungimea este una maxi, dar nimic din toate astea nu contează când bruneta mea arată perfect, chiar dacă aș prefera ca acum să fie dezbrăcată în patul meu.
-Ce spuneți? întreabă ea cu zâmbetul pe față.
-Doamne, Pandora ești superbă, cel care vorbește este Ralph pentru că eu am rămas fără cuvinte de când a ieșit.
-Mulțumesc, dar Black, tu ce zici? se adresează de data asta mie, dar tot ce fac este să mă holbez la ea.
-Ți-a mâncat pisica limba, Stone? de data asta cel care vorbește este Ralph.
-Ești perfectă, Pandora,îi spun.
-Atunci cred că am găsit câștigătoarea, spune asta și pleacă în cabină să se schimbe.
După ce iese iau rochia neagră și mă îndrept spre casă, îi las pe Ralph și Pandora în spate. Plătesc rochia și pe lângă mai cumpăr o perche de pantofi cu tocuri tip sandală negrii, de piele cu tocul de opt centimetrii, dar Pandora o să afle abia mâine de existența lor. Iau punga și mă îndrept spre minunata pereche tată- fică care au acum o discsuție intensă la care mă alătur și eu.
-Mâine fără Iris și Ivan nu pleci nicăieri, s-a înțeles? îi zice Ralph prințesei mele, iar ea arată de parcă mai are puțin și îl împușcă doar pentru a tăcea.
-Am înțeles, e periculos, bla-bla-bla, nu ai un logodnic poți fi pusă mereu pe piață, bla-bla-bla, voi o să fiți la afaceri și eu trebuie să nu stau singură pentru că... a desigur pentru că e periculos, spune Pandora pe un ton ironic și nu mă pot abține să nu râd.
-Și tu ce râzi? Tu ești cauza pentru care micuța mea fetiță trebuie să fie la petrecera aia, se răstește Ralph la mine.
-Oh, hai, Pandora nu e așa mică cum crezi, spun înt timp ce un rânjet se ivește pe fața mea.
CITEȘTI
Regula numărul 13
Teen FictionPandora Eram bine. La trecut. După moartea surori mele am avut cea mai neagră perioadă. Însă am reușit sa trec peste. Oarecum. Acum? Simt că trebuie să o iau de la început. Viata mea a luat o întorsătura uriașă o dată cu divorțul părinților mei. Aș...