Capitolul 10

950 57 8
                                    

Pandora

   Stăteam liniștită în camera mea după ce abia m-am putut calma. Am plâns așa mult zilele astea că aproape nu mai am lacrimi. Au trecut trei zile de la faza cu Black, pe tata l-am ignorat complet, abia de m-am atins de mâncarși unica persoană cu care am mai ținut contact a fost Rosalia care mi-a fost alături în tot acest timp și ca să fiu sinceră chiar am început să ne înțelegem. Telefonul meu începe să sune. Fără să mă uit cine e, răspund.

-Bună, suntem de la secția de poliție din Everett, îl avem închis pe Black Stone, iar șeful lui nu a răspuns așa că v-am sunat pe dumneavoastră.

-Bună, el v-a zis să mă sunați?

-Nu, sunteți unica pe lista lui de numere favorite în telefon, așa că v-am sunat fără să îl întrebăm.

-Am înțeles, o să ajung acolo în jur de 20 minute, mulțumesc că m-ați sunat.

   Hmmm, deci Black mă are pe mine la favorite, nu pe târfa aia. Dar stai, cum Black îmi are numărul, știu că e stupid să mă întreb, dar mai știi... Cum nu am vârsta necesară ca să îl scot decid să o sun pe Rosalia.

Pandora: Bună, poți să mă ajuți cu ceva?

Rosalia: Da, spune.

Pandora: Putem să ne întâlnim în fața secției de poliție în douăzeci de minute? E legat de Black.

Rosalia: Ce a mai făcut nătărăul ala?

Pandora: Nu mă întreba pe mine. Deci poți veni?

Rosalia: Da, sigur, ne vedem acolo.

   Fără mai multe discuții închid și încep să mă schimb, din pijama într-o pereche de blugi albaștrii închiși, un body negru strâns pe corp și la final jacheta largă de piele. Îmi las părul desprins doar îl pieptan și mă machiez puțin. În final mă încalț într-o pereche de ghete, îmi iau cheile de la mașină și telefonul.

   Cobor în fugă scările spre garaj, urc rapid în mașină, pornesc și accelerez spre secție. În mai puțin de 15 minute sunt acolo, iar Rosalia deja mă așteaptă.

-Ai aflat de ce e închis? o întreb pe ea în timp ce urcăm amândouă scările secției.

-Da, a pocnit un barman și e beat mort, îmi spune ea și acum vreau eu să îi plesnesc una lui, nu el barmanului.

   Intrăm în secție și vorbim cu doamna care m-a sunat, Rosalia își face treaba și reușește să o convingă să îi dea drumul în seara asta. Ne îndreptăm spre celula unde se află și acolo îl văd, e îmbrăcat într-o pereche de blugi de un negru spălăcit și un hanorac la fel negru. E ciufulit și cearcănele de sub ochi dă dovadă de oboseala lui și nopțile nedormite.

-Ai noroc de domnișoarele astea două că au venit să te scoată, că altfel rămâneai aici toată noaptea Stone, spune polițista pe un ton serios.

   Black încercă să spună ceva, dar nu reușește, așa că fără prea multă vorbă polițista deschide celula și eu îl ajut să se ridice pentru că nu e capabil să stea pe propiile sale picioare. Se sprijină de mine și ușor, ușor îl duc la mașina mea. Rosalia deschide ușa pasagerului și cu ajutorul ei, îl așezăm acolo fără să cadă.

-Ce ai de gând să faci acum? mă întreabă.

-O să îl duc la mine acasă, fiindcă tata e plecat pentru câteva zile și chiar îmi era dor de el, îi spun.

-Ai grijă ce faci, îmi zice, mă îmbrățișează și intră înapoi în secție.

   Mă duc spre mașină și îmi deschid ușa, Black deja doarme așa că pornesc încet spre casa mea. Se pare că a rămas el în grija mea acum.

...

   După ce am ajuns acasă și cu mare greu l-am urcat la mine în cameră, am luatde la tata o pereche de pantaloni de trening gri și un tricu larg negru, l-am pus pe Black la mine în pat și cu puțin ajutor din partea lui am reușit și să îl schimb, hainele pe care le purta le-am aruncat direct în mașina de spălat fiindcă erau îmbibate cu miros de alcool și țigări.

   Acum el stă în patul meu învelit și sforăie. E așa drăguț când doarme. Mă fac comodă pe fotoliul din colțul camerei şi adorm acolo.

   Dimineața razele soarelui bat în geam şi mă trezesc, primul lucru pe care il fac e să imi îau pijamaele şi să plec să fac un duş. După duş vin în cameră şi îl văd pe Black foinduse în pat în semn că urmează să se trezească.

   Mă așez pe pat, lângă el, îmbrăcată în pijama și cu părul ud, așteptând să se treazească Black, dar în acest timp mă joc cu părul lui. Peste câteva minute Black deschide larg ochii și privește speriat prin cameră până se uită spre mine cu un zâmbet confuz.

-Nici în visuri nu scap de tine, nu? spune el cu o voce somnoroasă și eu zâmbesc.

-Ai vrea tu să visezi Stone, spunând asta, îl pișc de mână încet.

   Se uită și mai confuz la mine și analizează camera unde se află.

-La dracu, cum am ajuns aici? întreabă el și atunci mă încrunt.

-Nu pui tu întrebările aici, ci eu, îi spun.

-Ești drăguță când o faci pe șefa, zice și se ridică într-un cot cu un rânjet pe față.

-Nu am chef de glume Black, cum ai ajuns să fii luat la secție?

   Chiar dacă știu răspunsul la întrebare, vreau să mi-o spună el.

-Nu răspund la nimic, dar pot să spun că îmi pare rău. Ultima parte brunetul o șoptește.

   Îi pare rău fiindcă a sărutat-o pe Mia atunci în fața mea. Nu zic nimic și îi întind telefonul de pe noptieră.

-Sunăți iubita să vină să te ia, tata trebuie să ajungă într-o oră acasă.

-Nu am iubită Pandora și dacă ar fi să am una ai fi tu, spune și eu nu pot să îmi controlez zâmbetul.

-Nu mă interesează și dacă nu suni tu pe cineva o să o sun eu pe Rosalia ca să îl anunțe pe Elliot, deci orice ai face doar ieși din casa mea.

   El își pune telefonul pe noptieră și se face comod la mine în pat. La vederea acestei scene mă ridic din pat și dau să plec până Black mă apucă de mână și mă trage peste el. Atunci mă sărută, exact cum a făcut-o în ziua în care am leșinat...

Regula numărul 13Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum