10

625 115 73
                                    

"Ve görünüşe göre,

Ben senin gözlerin olmadan var olamam..."

Onuncu Bölüm

-

"Gerçekleşen gemi kazası sonucu mürettebattan hiç kimsenin hayatta kalmaması üzerine, güvenlik ihlali gerekçesiyle yüklü miktarda sigorta cezasına çarptırılan Rashad Bin Amakdum'un, çocuk tacirlerine yardım ve yataklık ettiği, pedofili ve cinayet, adam kaçırma ve yaralama gibi pek çok suçunu da örtbas etmeye çalıştığı haberleri bütün Dubai'de hızla yayılmakta. Pek çok iş adamı ve ünlü tarafından ağır hakaret ve eleştirilere maruz kalan Amakdum, ağır ceza mahkemesine sevk edilmiş ve bütün mallarına el konulduktan üç hafta sonra hücresinde ölü bulunmuştur.

Ülkemiz sanayisinin ileri gelenlerinden ve ekonomimizin güçlü isimlerinden olan Kim Taehyung, batan gemide ticari mallarının bulunduğunu doğrulamış ve ortaya çıkan ağır suçlamalardan sonra ortaklığını bitirdiğini açıklamıştır.

Kim Taehyung, soruşturmalara bizzat katılmış ve uğradığı zarara yönelik "O malların bir değeri yoktu, daha fazla çocuğun canının yanmasına engel olduğu için bu kazayı bir kayıp olarak görmüyorum." Açıklamasında bulunmuştur.

Kim Holding'in genç başkanı, uğradığı yaklaşık olarak üç milyar dolarlık zarara rağmen ekonomiye katkı sağlaması gereken vergi payını ülkemize kendisi tarafından bizzat bağışlandığını da resmi kanaldan duyurmuş ve sektördeki rakiplerinin Amakdum'un suçlarını onun üstüne atma çabalarına "Bütün belgeler ve para girişleri araştırılıp incelendiğinde zararlı çıkan sizler olursunuz." Diyerek karşılık vermiştir.

Ona yöneltilen bütün suçlamalardan resmi belgelerle aklanan genç başkan Kim, zarar gören bütün çocukların araştırılması hususunda da finansal olarak desteklediği bir proje başlatarak devlet başkanlarının da takdirini kazanmıştır."

-

"Hala hazır değilsin. Kaç kere ayrı kanallardan aynı haberi izleyeceksin?"

Televizyon ile arasında girdiğimde Jeongguk kaşlarını çatarak kanepenin diğer kenarına geçmiş ve haberi izlemeye devam etmişti.

"İnanana kadar izleyeceğim." Dediğinde daha fazla engel olmayıp yanına oturmuştum.

"Bitti Jeongguk, soruşturmalar bile bitti. Sence de inanmaya başlaman gerekmez mi artık?"

Orada boğulan çocuk tacirlerinden çok, denize çöp döküldüğü hissine kapıldığım için üzüldüğüm geminin drone ile çekilmiş görüntülerini izliyordum. Soruşturma bana gelen suçlamalar yüzünden biraz uzamıştı ve her duruşma sonrası aynı şeyi koyup duruyorlardı haberlere. Neyse ki bu gün son olacaktı.

O gün yayılmasını kıl payı atlattığımız fotoğraf haberinden sonra, Gangnam sokaklarında yeniden sızmıştı görüntülerimiz. Neyse ki bu defa malları batacağı kesinleşen gemiye yükleyip gönderdikten sonraki akşamda olmuştu bu.

Rashad bana Jeongguk ile çekilmiş fotoğrafımızı atıp hesap sorduğu andan yaklaşık olarak üç dakika sonra her şeyini kaybetmişti. Malını, itibarını, parasını, hatta telefonunu bile. Her şey incelendikten sonra bana dayatılan suçlamalardan da hem kızlar, hem Jeongguk, hem de tuhaftır ki Rashad'ın karılarından biri sayesinde aklanarak çıkmıştım.

O kadın Rashad'ın yaptığı her kötü eylemde bizzat orada bulunduğunu ve Jeongguk'a yapılan her şeye de birebir şahit olduğunu açık yüreklilikle itiraf etmişti. Bu en güçlü kozumuz olmuştu. Kadının sorgulanırken nasıl ağladığını oradaki yetkili bir tanıdığım sayesinde görmüştüm. Rol falan yapmıyordu.

Ojos AsíHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin