☾2

4.9K 360 38
                                    

Her geçen saniyede sıcak daha kavurucu, nem daha boğucu bir hal alıyordu.Afrika'da, serin bir kafeye geçip büyük boy limonata sipariş ettim.Görülerde karşıma çıkan yaşlı kadının söylediği isimde ki kadını bulmam lazımdı.Fakat bu kolay olmayacak gibi görünüyordu. Son 8 yılda Afrika,oldukça değişmiş ve gelişmiş bir ülke haline gelmişti. Bununla beraber nüfusuda artmıştı... Monica Ebil adında binlerce kadın olabilirdi. Kenarda ki durak tabelasında yazan isim dikkatimi çektiğinde tüm düşüncelerimi bir kenara attım ve gözlerime düşen kahküllerimi kaldırarak tabelaya daha dikkatli bir biçime baktım. "Ebil'in Gezi Rehberliği." belki durak tabelasında yazan Ebil, aradığım kişi olabilirdi.Limonatamın gelmesiyle kalkmam bir olmuştu.Ziyan etmemek için ilk dikişte bitirdim ve ücreti ödeyip durak tabelasına doğru hızlı adımlarla ilerledim.

"Afrika'yı Tüm Güzelliğiyle Gezmek Sadece Beş Dolar !" tabeladaki sloganın altında yazan telefon numarasını telefonuma geçirdikten sonra telefonumu arka cebime koydum ve diğer iletişim bilgilerine baktım.Kaldığı yeri bulmak amacıyla tüm tabelayı incelemiştim fakat telefon numarasından başka bir şey bulamamıştım.Arka cebime koyduğum telefonumu tekrar çıkartıp numarayı aradım.

"Monica Ebil'in telefonuna ulaştınız, nasıl yardımcı olabilirim?"

"Tabelada görmüştüm, Afrika turu için.Sizi nerede bulabilirim ?"

"Beni bulamazsınız,ben size gelirim.Adresinizi alabilir miyim?"

"Afişin asılı olduğu duraktayım."

"On beş dakika içinde sizi almaya geleceğim,daha sonra tura başlayacağız,iyi günler."

Belkide afişin asılı olduğu bir sürü durak vardı.Kadına bunu belirtmeden telefonu kapatmıştı.On beş dakika o kadar uzun görünmesede kırk derece altında on beş gün gibi geliyordu.Yere gölgesi vuran ağacın altına geçtim ve yere oturup Monica Ebil'in gelmesini bekledim.O on beş dakika içinde sekiz yıl önceki Afrika'yla şimdi ki Afrika'yı düşünmüştüm.Amerika'da ki giyim tarzı Afrika'daki insaların yarısından çoğuna yerleşmişti.Halkın bir kısmı eski giyimine sadıktı.

Jipe benzer büyük bir araba hızlı bir şekilde durağa doğru geliyordu.Araba önümde durduğunda hızı nedeniyle kum hafif bir şekilde havaya kalkmıştı,buda burnumu deli gibi kaşındırıyordu! Burnumu kaşıyarak jipe yaklaştım. Arabadan çikolata ten renginde güzel bir bayan indi.Beni uzun bir süre büyük gözleriyle süzdü.

"Afrika için fazla şirin ve narin görünüyorsun,senin gibi bir kızın burda ne işi var?"

Kendini beğenmiş bir tavırda konuşması sinirimi gittikçe bozuyordu,ama yapabileceğim başka bir şey yokmuş gibi görünüyordu.

"Ben,göründüğümden daha sertim."

Kız bir iki saniye bana baktı ve gülerek "Eminim öylesindir." dedi.Sinirlerimi bozmasına aldırış etmeden ona mevzuyu açmaya karar verdim fakat o direk tur için konuşmaya başlayınca mevzuyu açma işini rafa kaldırmıştım.

"Afişte belirtiğim gibi sadece beş dolar fakat ücreti nakit ve hemen alıyorum."

İlk birkaç saniye söylediklerini idrak edebilmek için öylece bakmıştım.Parayı istediğini anladığımda gülümseyerek Nikki'nin verdiği paradan beş dolar çıkartıp verdim.

"Tamam, tura başlayabiliriz.Bu arada ben Monica Ebil."

Aradığım kişinin o olduğunu anladığımda uzattığı elini sıktım.

"Bende Alice Winchester.Memnun oldum."

"Bende."

Buraya geldiği jipine atlayıp normal bir hızda tura başladık.Monica, bana Afrika'yı tanıtırken aslında bu işten pekte anlamadığını fark etmiştim.Sadece para kazanmak için böyle bir işe girdiğini düşünüyordum.Nereden başlamam gerektiğini bilmiyordum, sadece Afrika'da bir şey olduğunu biliyordum.Dikiz aynasından yaşlı kadını gördüğümde gözlerimi ona diktim ve Monica'ya arabayı yavaşlatmasını söyledim.Kadın eliyle çok uzakta olmayan mağarayı gösterdi.

Cadı Akademisi ☾ Yeniden DoğuşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin