Medyadan bölümle ilgili bazı sahneleri ve tüm karakterleri görebilirsiniz :)
Şaşkın gözlerimi ona çevirdim.
"Şimdi, ayin için hazır mı oluyoruz?"
Ash kafasını sallayıp "Öyle görünüyor." şeklinde ekledi.Kulağımın arkasına gitmemekte ısrarcı olan saç dilimi bu sefer ısrarı bırakmıştı.Saçımı düzlerken soru sormaya başladım.
"Onu nasıl buldunuz?"
"O bizi buldu, sürtük." Monica sinirli gözlerle Esha'yı süzdü.
"Onunla düzgün konuşsan iyi edersin yoksa götünü yırtar."
Ash sinirli gözlerini Monica'ya çevirdi. "Sakin ol..."
Esha "Söylediklerin hoş değil, Monica." dedi sırıtarak.Boğazına yapışmamak için kendimi tutuyordum.Ash, ölesiye saftı...Aiden gözlerini devirdi.Sonra yeni gelen kıza baktı. "Pekala, öyleyse yarın için hazırlanın...Yedi Harika başlıyor." Esha omuz silkti.
"Ben zaten hazırım."
Monica güldü.
"Eminim öylesindir."
Annie'yi tanımaya fırsatımız olmadan hepimiz Yedi Harika'nın telaş rüzgarında bir o yana bir bu yana savrulmaya başlamıştık.Belki de Monica ve Ash hariç hepimiz için, cadılar alemi için yarın bir dönüm noktası olacaktı.Esha'yı , Jamie'yi, Aiden'i, Dixon'u, Annie'i yavaşça süzdüm.Bu yaptığım bir nevi, aslanların kurban olarak seçtiği geyiğe doğru harekete geçmeden önce aralarından hangisinin ilk hamleyi yapacağını beklemek gibi bir şeydi.
Annie, "Pardon, Yedi Harika ne ?"
Annie, şaşkın bakışlarıyla dikkatimi çekmişti.Ona açıklamada bulunmak için hafif bir biçimde öksürdüm.
"Yedi Harika, bizlerin liderini belirlemek için gerekli olan bir ayin."
"Tanrım, Tanrıya karşı gelen güçlerimiz için birde lider mi seçiyoruz ? Ben bunun bir parçası olmayı istemiyorum.Hem sizi nasıl bulduğumu bilmiyorum.Ders çalıştıktan sonra uyumak için odama çıkmıştım, uyandığımdaysa buradaydım.Lütfen geri dönmeme yardım eder misiniz ?"
Monica uzunca ona baktı.
"Oh,hayır hayır hayır ! Bana bak küçük hanım, sana ihtiyacımız var."
Esha "Küçük bir bebek gibi davranıyor." dedi ciddice.Ona bakıp "Kapa çeneni!" dedim.Sonra sakin bir sesle yanına gittim.
"Bak, eğer bizimle gelirsen her şeyden vazgeçmiş olacaksın.Ama şimdi sahip olduğun her şeyin iki katına sahip olacaksın, daha da önemlisi sen güçlüsün.Ve bu bir gün patlayacak, arkadaşlarına zarar vermeye başlayacaksın.Ama bizimle gelirsen,kontrol etmeyi öğrenebilirisin."
"P-pekala."
Ash "Öyleyse yarın için ayın iyi gördüğü bir yere gidelim, orman iyi olabilir.Gözlerden uzak ve ağaçların arasından ay ışığı kolay geçer." dediğinde kafamı Ash'e çevirdim.
"Bana emir verme."
"Sana emir vermedim, sen öyle algıladın."
"Sürtük gibi davranmayı kesmen gerek.Sanırım, bu ilişki uzun süre yürümeyecek."
Ash, koluma çarparak dışarı çıktı, dolan gözlerimi gizlemeye çalışırken Esha'nın sırıtır gözlerle bana baktığını fark ettim.Ben ise o kazanmış gibi sadece kafamı eğmiştim.Dixon,gözlerini Esha'ya dikti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cadı Akademisi ☾ Yeniden Doğuş
FantasyAlice, Dünya'ya hakim olan katı babasının ördüğü kalın ve dar duvarlar arasında sıkışmış, vampir bir babanın cadı kızı olmanın zorluğu altında ezilip kalmış genç bir kızdır. Geçen günü gelecek gününün aynısı olan hayatı bir gece gördüğü rüyayla deği...