Bölüm Hakkında Yorum Yapmayı Ve Emeğe Saygı Olarak Vote Vermeyi Unutmayınız.
3 Gün Sonra...
New York'tan Dixon'un öldüğü binada biraz ip ucu aradıktan sonra ayrılmıştık.İşin kötü kısmı işimize yarayan herhangi bir ipucu bulamamıştık.Geçen o üç gündeyse hiçbir şey değişmemişti.Esha hala intikam planıyla kalbinde ki alevi körüklemeye devam ediyor, Aiden Dixon'u bizim yüzümüzden kaybettiğini düşünerek kendisini suçluyor, Jamie Aiden'i teselli etmekle zamanını geçiriyor, Ash ise kokteyle gittiğimizde bizi koruyacak olan büyüler üzerinde deneme yapıyordu.Annie ise kendisini kötü ruhlardan ve vampirlere karşı koruyacak bitki karışımları yapmakla meşguldü.Bense hala sert bir kaya gibi dimdik durmaya çalışıyordum.Yüce olmak bunu gerektiriyordu, hiç kimse ama hiç kimse senin eğildiğini görmemeliydi...
***
Amerika'ya geleli ortalama on dakika yada on beş dakika olmuştu.İtiraf etmeliyim ki burayı özlemiştim.Normalde Amerika'da ki her vatandaş tarafından tanınan bir yüzdüm fakat buraya gelmeden önce kılıklarımızı değiştirmiştik.Esha, pembe saçlı, deri kıyafetler giyen birisi, Aiden, saçı sıfıra verdirilmiş birisi, Jamie, saçı küt ve kahverengi renge sahip birisi, Ash ise kirli sakallı birisi, Annie ise eski kıyafetlerine göre daha modern giyinen ve saçları siyah olan birisi, bense saçları yine rengarek fakat küt olan birisi olmuştum.Biliyorum, kılık değiştirmeye yetecek kadar iyi değişimler değillerdi fakat görünüşümüzü değiştirmeye yetmişti.En azından makyajla yetmişti.
Bir otelden oda kiralayıp üstümüzdekileri değiştirdik ve kokteylde ki garsonların giyeceği türden hizmetli kıyafetlerini giydik, kızlardan saçı uzun olanların gergince toplaması ve erkeklerinde saçlarını yana doğru taranması istenmişti.Bütün bunları eskiden hatırlıyordum, yani ben çocukken verilen kokteyllerden.
Otelden çıkmadan önce Esha, Jamie, Annie ve ben hizmetlilerin giydiği eteğin içine Ash'in yaptığı güç çekici gümüşlerden kurtaran muskaları koyduk ve her ihtimale karşı Amerika'ya gelmeden önce New York'ta satılan büyük sivri bıçaklardan yanımıza aldık.Bunu Ash ve Aiden'de yapmışlardı.
Yol kenarında durup taksilere bakmaya başlamıştık, önümüzden bir sürü taksi geçiyordu fakat hepsi doluydu.Ash sinirle bir iç geçirdi ve elini oynattı.Hemen ardından önümüzde bir taksi durdu ve içinden bir bayan inip kenarda durdu.Aiden, uzunca Ash'e baktı.
"Bu, sen sandığımdan daha sürtüksün."
"Teşekkürler."
Arabaya binerek adresi uzattık, taksi hareket ettiğinde artık koltuğa rahatça sığdığımızı fark ettim.Aramızda Monica ve Dixon'un boşluğu vardı...Monica için artık diyecek bir şeyim yoktu.O kendi seçimini yapmıştı.Sadece geçirdiğimiz güzel günler için ona bir teşekkür borçluyduk.
Taksi, yapılalı on sene olan Amerika Başkanlık Bahçe'sinin önünde durmuştu.Derin bir iç çekip kapıyı açtım ve arabadan indim.Burası ilk yapıldığında saatlerce oynadığımı hatırlıyorum.Tam karşımda duran suluğun içinde derim buruşana kadar yüzerdim...
Hepimiz birlikte Bahçe'nin girişine doğru yürürken üstümüzdeki kıyafetlerden giymiş olan ortalama kırk beş yaşında ki kadın bize seslendi.
"Sizlere kaç kere söylemem gerek ! İsim kartlarınızı takmadan gelmeniz yasak !"
Üstümdeki gömleğe baktım, Tanrım isim kartını unutmuştuk.
"Özür dilerim Bayan..." Üstündeki isim kartına baktım
"Bayan Marry."
Bayan Marry, elinde altı adet -dört tanesi pembe dört tanesi mavi renkli- isim kartıyla yanımıza geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cadı Akademisi ☾ Yeniden Doğuş
FantasyAlice, Dünya'ya hakim olan katı babasının ördüğü kalın ve dar duvarlar arasında sıkışmış, vampir bir babanın cadı kızı olmanın zorluğu altında ezilip kalmış genç bir kızdır. Geçen günü gelecek gününün aynısı olan hayatı bir gece gördüğü rüyayla deği...