Koşarak dışarı çıktım ve benzin doldurmakta olan Monica'ya baktım.
"Nereye gideceğimizi biliyorum, İngiltere!"
"Bunu nerden çıkardın?"
"O kadını gördüm...Bize yol gösterecektir."
Monica gözlerini devirdikten sonra uzun bir iç geçirdi.
"Peki, sen bilirsin...Arabaya bin."
Monica, aldığı benzinin parasını ödedikten sonra direksiyonun başına geçti.
"Rapunzel, Alice, hazır mıyız kızlar ?"
Ash, gözünü devirdikten sonra konuşmaya başladı.
"Hazırız Bozuk Çikolata."
Monica arabayı çalıştırıp İngiltere'ye gidecek olan yola saptı.Vegas'tan İngiltere'ye giden uzun ve çekilmez yol boyunca uğraştığımız iki şey olmuştu.İlki Monica'nın ülke ülke gezmekten sıkılmış olduğunu beş dakikada bir söylemesiydi.
"Hayır madem bütün çocukları farklı farklı ülkelere dağıtıyorsun benzin parasını da vereceksin.Ben o kıçı kırık çocukları bulmak için benzine servet ödemek zorunda mıyım ?"
"Monica, zaten benim kredi kartımla ödüyoruz o yüzden sızlanmayı kes, lütfen."
Uğraştığımız bir diğer şeyde Aiden'in arada bir uyanıyor olmasıydı.Uyandığı zamanda ya bagajı açıp kaçmaya çalışıyordu ya da arabaya büyü yapıyordu.Aiden'in icabına bakan hep Monica olmuştu.Aiden uyanınca arabayı sağa çekiyor, bıçağını çıkartıp arka tarafıyla Aiden'in omurilik soğanına sert bir darbe indiriyordu.Bu iki sorunu saymazsak yolculuğumuz monoton geçmişti.Arada bir benzin için duruyorduk ve bende bu sayede Ash'le başbaşa kalıyordum.Başbaşa kaldığımız zamanda dikiz aynasından onu kesmeye başlıyordum.Göz göze geldiğimizdeyse hemen bakışlarımı başka tarafa çeviriyordum.
Bunaltıcı yolculuğumuz sonunda bitebilmişti.İngiltere'ye geldiğimizde ilk iş olarak ucuz bir otel aramaya başladık.Sonunda bir tane bulduğumuzda otel odasına yerleşip, Aiden'ın ellerini çözdük.Monica onu oturtup önüne doğru eğildiğinde Aiden gözlerini göğüslerine dikmişti.Monica fark ettiğinde sert bir tokat geçirdi.
"Kendine gel!"
Aiden yan bir gülüş takılarak konuştu.
"Hadi ama sütlü çikolatam..."
Monica'nın yüzünde bir gülümseme belirdi.
"Buna alışabilirim."
Ash, gözlerini devirerek Monica'yı ittirdi.
"Pekala, Aiden...Anlaşalım, kaçmaya çalışmak yada herhangi bir büyü yapmak yok."
"Bunun için ne alacağım?"
Ash, uzun bir iç geçirip güldü.
"Senin gibi yerden bitme biriyle başa çıkabilecek kadar eğitimli bir büyücüyüm..."
"Oh, anlıyorum..."
Monica sinirli gözlerini Ash'e bir süre diktikten sonra bana döndü.
"Pekala Alice, erkek arkadaşını alırsan çocuğu sorgulayacağım !"
Monica bunu söylediğinde Ash, Aiden'e doğru yaklaştırdığı kafasını geriye doğru çekti.Göz göze geldiğimizde çok utanmıştım.Ash'e karşı herhangi bir his besleyip beslemediğimi ben daha kendime itiraf etmekte çekinirken Monica pat diye bir şeyler uydurmuştu, aslında uydurdu diyerek ona haksızlık yapıyor olabilirim.Kabul ediyorum Ash'ten hoşlanıyorum, fakat hangi anlamda hoşlanıyorum ? İşte bu sorunun cevabını daha verebilmiş değildim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cadı Akademisi ☾ Yeniden Doğuş
FantasiAlice, Dünya'ya hakim olan katı babasının ördüğü kalın ve dar duvarlar arasında sıkışmış, vampir bir babanın cadı kızı olmanın zorluğu altında ezilip kalmış genç bir kızdır. Geçen günü gelecek gününün aynısı olan hayatı bir gece gördüğü rüyayla deği...