Emeğe Saygı Olarak Vote Butonuna Basıp Yorum Yaparsanız Sevinirim :)
-Alice'in Ağzından-
Eski yücelerle bağlantı kurduğum dünyadan normal dünyaya dönmüştüm.Esha, Jamie, Annie ve Ash, ne öğrendiğimi merak eden gözlerle bana bakıyorlardı.Onların merakını giderecektim.
Esha, "Ee Katy Perry, ne oldu ?"
İçinde olduğum kanla çizili çemberden çıktım ve odadaki plastik sandalyelerden birisine oturup neler olduğunu anlattım.
"Bize yardım edecekler, yani öyle söylediler."
Esha, "Peki, nasıl yardım edeceklerini söylediler mi ?"
Esha'nın sorusunu cevaplayan sessizliğim olmuştu.
"Harika ! Eski yücelerle bağlantıya geçmenin sebebi yardım almaktı, öylece gidip gelmen değildi."
Ash, "Yücelerin bize yardımcı olmayacakları belli.Kendi başımızın çaresine bakmalıyız."
Ash, haklı değildi.Yüceler yardımcı olacaklardı, en azından öyle söylediler.
Esha, "Hemen harekete geçmeliyiz.Geçen her saniye Dixon ve Aiden için dahada kötüleşiyor olabilir.Belkide şuan...Neyse hemen gitmeliyiz."
"Hemen mi ?" dedi Annie,
"Evet, hemen ! Bakın olayın ciddiyetinin farkında olduğunuzu sanmıyorum."
Dixon ve Aiden'in durumları Esha'nın söylediği kadar kötüyse, bu zamanla yarışıyoruz demektir.
Sanki yıllardır yorgun gibi hissediyordum, omuzlarıma büyük bir ağırlık çökmüştü sanki ve bu ağırlık beni toprağa gömmüş gibiydi.Plastik, beyaz sandalyenin kolluklarını iki elimle sıkıca kavradım ve biraz destek alarak sandalyeden kalktım.Esha haklıydı, Aiden ve Dixon'un durumunun ne kadar ciddi olduğunu fark edememiştik.
"Tamam Esha, gidiyoruz."
***
Esha bizi kırık dökük, dış duvarlarında anarşist yazıların olduğu bir binaya getirtmişti.İdmanda ki askerler gibi, çalıların içine saklanmıştık fakat bu saklambaç bana çok boş geliyordu.Çünkü etrafta hiç kimse yoktu.
"Bu çalılar kolumu kaşındırmaya başladı Esha.Buradan çıkabilir miyiz ?"
"Kapa çeneni Annie.Bende etrafta kimsenin olmadığını fark ettim.Fakat bu pislikler hakkında sizden daha çok tecrübeye sahibim.Belki de şuan bizi izliyor bile olabilirler."
"Peki bizi izliyorlarsa neden hala buradayız ?"
Esha, Annie'nin sorusuna cevap vermedi ve içinde saklandığımız çalının birkaç dalını aralayarak etrafı son bir kez kontrol etti.Araladığı dallar tekrar eski konumlarını alınca bize döndü.
"Buradan çıkıp binanın içine girmeliyiz."
"Söylemiştim." Esha, Annie'ye birkaç saniye bakıp tekrar herkesi ilgilendiren bir şey söylemeye başladı.
"Dışarı bir pencereden çıkmıştım, şimdi bir pencereden gireceğiz."
Jamie, "Çıktığın pencereden mi gireceğiz ?"
"Hayır, benim çıktığım pencere bir ormana doğru gidiyordu.Bu pencereyi ilk defa görüyorum."
Kafamla oynadım, bu şuan en zekice görünen fikirdi.Esha, etrafın temiz olduğuna karar verince çalılıktan çıktık ve birinci katta bulunan cama doğru ilerledik, Ash sürekli endişeli gözlerle sessiz ama tehlikeli olduğunu hissetiğimiz yeri kontrol ediyordu.Esha camda uzun süre göz gezdirip kimsenin olmadığına emin olduktan sonra camın monte edildiği duvardaki birkaç çıkıntıya basarak camdan içeri girdi, ardından Esha'nın yaptığı gibi çıkıntılara basarak sırayla bizlerde girmiştik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cadı Akademisi ☾ Yeniden Doğuş
FantasyAlice, Dünya'ya hakim olan katı babasının ördüğü kalın ve dar duvarlar arasında sıkışmış, vampir bir babanın cadı kızı olmanın zorluğu altında ezilip kalmış genç bir kızdır. Geçen günü gelecek gününün aynısı olan hayatı bir gece gördüğü rüyayla deği...