☾ 11

3.8K 298 44
                                    

-Alice'in Ağzından.-

Gözlerimi sokak lambasının ışığının altında araladım, başımda iğrenç bir ağrı vardı ve ağzımda garip bir tat vardı.Bütün bunlardan daha kötüsü sokakta uyanmıştım.Etrafta arabalar dolaşıyordu ve bazıları bana düdük çalıp sarkıntılık ediyordu.Tüm gücümü toplayıp ayağa kalktım, yalnız olmamak için küçük bir dua mırıldanırken etrafıma bakmaya başladım.Soluma baktığımda Aiden'ın yerde yatmakta olduğunu görmüştüm.Yalpalanarak ona doğru yürüdüm ve sert bir şekilde onu didikledim, Aiden kafasını yerden kaldırdığında boynundaki ruj izlerini fark ettim, içki kokan ağzının berbatlığıyla beraber suratından yorgunluk akıyordu.Ağzını kocaman açıp esnedi ardından da konuştu;

"Sanırım sarhoş olmuşuz."

"Anlayamamıştım, sağol....Hadi gidelim."

Aiden'in ayağa kalkmasına yardımcı oldum.Otele gideceğimiz yol uzundu, ayağımda ki topukluları çıkardım ve siyah lekeler olan soğuk sokak taşlarına basmaya başlayarak yürümeye başladım.Hayatımda daha önce hissetmediğim bir ağrı vardı başımda, sağ elimi alnıma doğru götürdüm ve saçlarımı geriye doğru attım.Şuan üstümde ki ince bluz bile bana ağır ve çekilmez geliyordu.

Otel odasına döndüğümüzde sanki kutlamayı burada yapmışız gibi bir havayla karşılaştım, kadın iç çamaşırları odadaki plastik çiçeklerin üstünde ve bazılarıda otel odasının kapısına atılmıştı.Döndüğümüzde eğlence bitmiş, uyku faslına geçilmişti.Kapıyı, devam eden sarhoşluğu yüzünden gürültüyle açmıştı Aiden, bense yere düşmemesi için tüm gücümle çabalıyordum ve gürültüyü inebileceği en son seviyeye indirmeye çalışıyordum.

Kapının gürültüsüne uyanan Monica, gözlerini yavaşça açtı.Odadaki lambanın ışığı yüzünden gözleri kısık bir şekilde bize bakıyordu.Aslında kim olduğumuzu anlayamadığından emindim.

"Dostum ! Başım !"  

Odadaki diğerlerini incelemeye başladım.Jamie, odadaki küçük kanepelerden birisine kıvrılmış uyuyordu.Annie ise kucağında ki bir romanla uykuya dalmıştı.Kendi yatağıma baktığımda ise Ash ve Esha'yı görmüştüm.Birbirlerinden olabildikçe uzaklaşmış bir şekildeydiler fakat aynı yatakta uyuyorlardı.

Gözümün aslında aradığı kişi Dixon'du.Odada yoktu, o yüzden herkesin uyanmasını sağlayacak ses düzeyine konuşmaya başladım.

"Dixon nerde?"

Aiden da göz gezdirdi.

"Bir yerlerde uyuya kalmıştır, kısa süre içinde döner."

Ash, ve Esha aynı anda gözlerini açmış, tedirgin bir şekilde ayağa kalkmışlardı.Ash, Aiden'i destekleyen cümleler kurmaya başladı.

"Aynen, kesinlikle bir yerde sarhoşluğu yüzünden uyuya kalmıştır."

Jamie, gözlerini ovuşturarak konuşmaya başladı.

"İyide onun bir yudum içki içtiğini görmedik."

Esha,"Jamie körsün sanırım.Tüm barı neredeyse dağıttı."

Kimseye yalan yada doğru söylüyor etiketi yapıştıramazdım çünkü aynı şekilde bende dağıtmışım.Yüce olmanın verdiği heyecanla bir şişe sert içkiyi devirmiştim.Başımı endişeyle kaşıdım.Dixon hakkında beynimi yiyen bir soru işareti vardı.Nedense onun geçen seferden ders aldığını düşünüyordum.

"Sanki onu aramalıymışız gibi hissediyorum." dedim.Fakat Aiden, rahatlatıcı ses tonuyla konuşmaya başladı.

"Merak etme Alice en geç sabaha dönmüş olur, artık uyuyalım."

Cadı Akademisi ☾ Yeniden DoğuşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin