☾ 16

2.5K 226 38
                                    

Vote Vermeyi, Görüşlerinizi Belirtmeyi Unutmayın, Yeni Bölümde Görüşürüz :)

İtiraf etmeliyim, Monica'yı gördüğüm anda üstümde öfke rüzgarlı esmişti.Onu görene kadar aklımda  iki şey vardı.Ya bize ihanet etmiş olacaktı, yada öldürülmüştü.Onu tekrar nefes alıyorken görmek üstümde esen öfke rüzgarını hafifletmişti.

Monica, "Hey, sarılmayacak mısın ?" diyerek bana doğru geldi ve benim sarılmamı beklemeden sıkıca sarıldı.

"Ah, Tanrım seksi vücudum ve cazibem olmasaydı ölmüştüm.Bu vampirler çok güçlü olabilirler ama hepsinin içinde sevgiye muhtaç saf birer çocuk var.Seksi vücudum ve tatlı yalanlarım bu çocukların kafasını okşadı."

Esha, "Bir saniye, seni kaçırdılar mı ?"

Monica gözlerini devirerek, "Elbette, seksi vücudumdan faydalanmak için olduğunu sanmıştım ama amaçları beni sizi yakalamak için yem olarak kullanmaktı."

Esha, "Tanrım kesinlikle yanlış bir seçim."

Monica, bir şeyler söylemem için bana bakıyordu.Yüzündeki gülümseme sanki ona inanmam için yalvarıyordu.Üstümde oluşan şaşkınlığı geçirmek için ellerimle yüzümü kapadım, ardından gülümsemeye çalışarak, "Sonuçta iyisin." dedim.

"Elbette iyiyim." dedi ve bakışlarıyla Mavi'yi işaret etti.Onu tanıtmamı istiyordu.

"Aslında bizde yeni tanıştık.Bize yardım etti.Adı Mavi."

Mavi, utangaç bir gülümsemeyle sağ elini merhaba dercesine kaldırdı.Monica, göz kırpmakla yetindi.

Jamie, "Artık dönmeliyiz.Her an yeni bir vampir ordusuyla karşı karşıya kalabiliriz ve bu sefer şanslı olamayabiliriz."

"Haklısın, zaten yaptığım o büyü kafamı patlattı.Biraz daha ayakta duracak olursam öleceğim."

***

New York'ta ki evimize döndüğümüzde hepimizin üstüne hüzünle karışık bir yorgunluk düşmüştü.Saatlerce dövüştüğümüz zaman yorulmayan bacaklarım eve geldiğimizin ilk saniyesinde sanki işlevlerini yitirmişlerdi.Salona girdiğimde Dixon'un anıları bir anda ok gibi beynime saplanmışlardı.Hep birlikte salonda pizza yerken fazla kola içtiği için geğiriğini tutamayışları bile şimdi o kadar sempatik geliyordu ki...

Salonda ki kanepeye oturduğumuzda Esha, hepimizin açmaktan korktuğu malum konuyu açmıştı.

"Dixon'un cesedini ne zaman doğru düzgün bir yere gömeceğiz ? Eminim şuan ruhu ızdırap çekiyordur."

"Biliyorum, onu daha düzgün bir yere gömmeliyiz ama bütün bunlar bitince.Şuan ne yazık ki bunu yapacak vaktimiz ve gücümüz yok.Onu en şerefli ve onurlu şekilde gömmeliyiz."

Ash, "Alice haklı.Şuan ikinci bir karşılaşma için ihtiyacımız olan gücü toplamalıyız ve yeni bir saldırı taktiği kurmamız gerekli.Şimdi herkes uyusun.Ne kadar erken dinlenirsek o kadar iyi."

Aiden, çoktan uyuklamaya başlamış Jamie'yi uyandırmadan nazikçe kaldırdı ve  yaptığımız yataklardan birisine birlikte yattılar.Diğerleride yavaş yavaş yatmak için gittiler.Mavi'nin uyuması için bir yer hazırladıktan sonra evden çıktım ve kaldırıma oturdum.

Dışarı çıkmadan önce Aiden'in cebinden bir paket sigara ve bir tane çakmak almıştım.Artık eski küçük Alice değildim.Bunu tekrar hissetmiştim.Eski Alice, tombul bahçıvanının ağzının kenarında ne zaman sigara görse gözleri yaşla dolar ve o sigarayı oradan çıkarırdı ama şimdiyse sigara hakkında anlatılan hikayelerin büyüsüne kapılmış, ondan bir nefes çektiğinde stresten ve üzücü şeylerden kısa süreliğine de olsa kurtulacağını düşünüyordu.Paketten bir tane çıkardım ve sanki yıllardır içiyormuşum gibi ağzıma yerleştirip yaktım.İlk nefesi ciğerlerime çektiğimde acı bir öksürükle nefesi verdim.

Cadı Akademisi ☾ Yeniden DoğuşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin