Hikayemiz İçin Yaptığımız Kısa Videomuzu İzlemeyi Unutmayın :)
-Alice'ın Ağzından-
Açıkçası, Ash'in beni korumak için dövüşmüş olması hoşuma gitmişti.Ama başka bir taraftan bakınca, ben korkak olan eleman gibi arka taraftan onları izlemiştim.Ash bana bakıp ellerini yanaklarıma koydu ve kalın elleriyle yüzümü kavradı.Baş parmağımla yanağımı uzunca okşadı ve patlamış olan dudağıma baktı.
"İyisin,değil mi?"
Alt dudağımda biriken bir damla kanı baş parmağımla silip ona cevap verdim.
"Ben iyiyim.Burnun kanıyor."
"Evet, birkaç dakikaya iyileşir."
Monica, yanımıza gelirken ayağa kalkmaya çalışan çocuklardan birisinin yüzüne ayak darbesi indirmişti.
"Uyumaya devam etmelisin şekerim."
Monica yanımıza gelip cebinden peçete çıkardı ve bana uzattı.
"Koca dudağın kanıyor."
Peçeteyi elinden alıp teşekkür ettim ve dudağımın kanayan yerini sildim.Monica bıçağını çıkartıp kirpiklerini düzeltikten sonra Aiden'e seslendi.
"Hey ! Aiden, buraya gel !"
Monica, Aiden'e seslenince dudağımda ki kanları silerek yönümü Aiden'den tarafa döndüm.Turuncu saçlı kızla el ele tutuşuyorlardı.Monica seslenince turuncu saçlı kız elini tutmayı bıraktı ve utanarak yere bakmaya başladı.Aiden bizden uzakta olduğu için söylediklerini anlayamıyorduk.Kıza bir şey söyledikten sonra buraya doğru gelmeye başladılar.
Turuncu saçlı kız yanımıza gelince kenarda oturmuş kahkaha atan kızlardan biri tökezleyerek ayağa kalktı.
"Kız kardeşimden uzak durun."
Ash uzun süre ona baktı.
"Sarhoşsunuz, hanımefendi?"
Kız Ash'in kucağına bayıldığında,Ash onu kucağına alıp bana baktı.
"Kız kardeşi olduğundan bahsetti..."
Turuncu saçlı kız kafasını salladı.
"Adı Esha..."
Monica uzunca düşündü.
"Kitapta s*rtüklere ihtiyaç duyacağımız yazmıyordu!Ben onu ekibe almayı istemiyorum!"
Aiden kafasını iki yana salladı.
"Kitapta ne yazıyorsa, o..."
Monica gözlerini devirdi.
"Onu boğazlamamam için,benden uzak tutun."
Turuncu saçlı kızın gözlerinde korkuyla karışık utangaçlık vardı.Dudağımın kanaması durunca peçeteyi buruşturup fırlattım ve turuncu saçlı kızla tanışmak için ona doğru bir adım attım.
"Merhaba canım, ben Alice, bunlarda Monica, Ash ve Aiden.Memnun oldum."
Kız gözlerinin önüne düşen kıvırcıkcık saçlarını sol kulağının arkasına aldı ve utangaç bir gülümsemeyle kendisini tanıttı.
"Bende Jamie Wallner, memnun oldum."
Monica, gülümsedi.
"On yaşında var mısın ?"
Kız yere bakan gözlerini büyülterek Monica'ya çevirdi.
"On yedi.Neyse ben Esha'yı alıp gitmeliyim yoksa yurdun girişi kapanacak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cadı Akademisi ☾ Yeniden Doğuş
FantasyAlice, Dünya'ya hakim olan katı babasının ördüğü kalın ve dar duvarlar arasında sıkışmış, vampir bir babanın cadı kızı olmanın zorluğu altında ezilip kalmış genç bir kızdır. Geçen günü gelecek gününün aynısı olan hayatı bir gece gördüğü rüyayla deği...