~Jimin szemszöge~
*miután Jk-t hazaengedték a kórházból*
Mikor beléptünk a házba, Jungkook egy nagyot szippantott a levegőbe.
-Ez már nagyon hiányzott.
-Nekem te hiányoztál. -öleltem át hátulról. -Nem volt aki alvásnál magához ölelt volna.
-Mostmár lesz. -kicsit leguggolt, combom alá fogott, és feldobott a hátára.
-Kook, tegyél le! -bújtam bele nyakába.
-Vigyázok rád nyugi. -puszilta meg kézfejem.
-D-De ez neked sem tesz jót! -próbáltam érvelni. Nem tudom miért akadtam ki ennyire. Lehet mert félek a magasságtól, lehet mert hirtelen jött.
-Semmi bajom. -dobott feljebb, mire fejem nyakhajlatába fúrtam. -Nem ejtelek le. -kuncogott.
-Ez nem vicces!
Jungkook egyenesen megindult felfelé szaladva, amit én végig visítottam. Kook benyitott a hálóba, és egy mozdulattal dobott le az ágyra.
-Idióta! -remegtem.
-Ennyire nem tetszett? -mászott felém.
-Egyáltalán nem tetszett! Tudod mennyire ijesztő volt? -emeltem fel hangom.
-Sajnálom...
-Nem haragszom. De ilyet mégegyszer ne csinálj!
-Kiengesztelhetlek valamivel? -tűrt el egy hajtincset szememből.
-Egy csókkal.
-Számomra nem akadály. -ezzel arcomra simított, és megcsókolt, én pedig átkaroltam nyakánál.
Az ő csókjánál nincs jobb. Érezteti vele, hogy mennyire szeret.
-Szeretlek...-váltunk el levegőhiány miatt.
-Én is téged...-lihegtem.
Jungkook lassan nyakamra hajolt, és lágy puszikkal kezdte kényeztetni azt, amit halk sóhajokkal díjaztam. Nagyon jól estek. Azonban mikor elkezdte egy ponton szívni, akkor felszisszentem.
-Sssz...Kookh! Nekem holnap munkába kell mennem!
-Legalább tudják majd, hogy foglalt vagy. -vigyorgott.
-Hülye. -nevettem.
-Mert elvetted az eszem. -piszkálta hajam.
-Ezt ne kend rám! Az voltál te már előttem is!
-Ez most fájt. -kapott drámaian szívéhez.
-Azért szeretlek. -adtam egy puszit szájára, majd kimásztam alóla. Kiakartam menni szobából, de ő gyorsabb volt. Csuklómnál fogva visszahúzott, és ölében kötöttem ki.
-Csináljunk valamit. -nyögte ki egy kis idő múlva.
-És mit? -kérdeztem vissza.
-Nem tudom...filmezzünk?
-Vaagy...segíts nekem ebédet csinálni. Éhen halok.
-Amíg veled vagyok, addig jó. -nyomott egy puszit orrom hegyére, mitől elpirultam.
YOU ARE READING
A Pincérfiú
RomanceJimin, barátnőjével indul, romantikus vacsorára 2 éves évfordulójuk alkalmából. Minden jól megy, még Jimin és a pincérfiú össze nem néznek. Lehet látni rajtuk, hogy forr köztük a levegő. Jimin barátnője féltékeny is talán?