~Jungkook szemszöge~
Miután felsepregettem, vissza felmentem, de a fürdő ajtó tárva nyitva volt. Benéztem, de nem volt bent senki. Elsétáltam a hálószobához, ott sem volt senki. Akkor hol az istenbe van Jimin?? Ekkor hallottam meg egy halk szipogást a vendég szoba felől. Ugye nem...?
Bekukkantottam a szobába, ahol ott feküdt Jimin, nyakig betakarózva. Édesem...megbántottam volna?
Befeküdtem a szőke mellé, és szorosan átöleltem, mire ő felém fordult, és belebújt ölelésembe.
-Jimin...-suttogtam, mert egy pillanatra azt hittem ébren van, de mikor nem kaptam választ, ezt a gondolatot elvetettem, és adtam fejére egy puszit.
***
Egy kisebb mocorgást éreztem, mire nehezen kinyitottam a szemem.
-Jungkook..? -dünnyögte Jimin, és egy kicsit hunyorított, mert zavarta a szemét a fény.
-Felébredtél? -mosolyogtam rá.
-Hogy kerülsz ide? -dörzsölte meg szemét.
-Miután felsepertem a lisztet, kerestelek, és akkor hallottam meg innen egy halk szipogást, majd mikor bejöttem itt aludtál. Bebújtam hozzád, és átöleltelek, úgy aludtál tovább. -mondtam el neki.
-Oh...-sütötte le szemét.
-Jimin, megbántottalak? -böktem ki végül a kérdést.
-Nem, miért gondolod ezt? -nézett fel rám.
-Amióta feljöttél csak sírsz, azt hittem mondtam valami rosszat...
-Hát...nem te...
-Akkor ki? -kérdeztem, mire a szőke lehajtotta a fejét. -Kérlek, mondd el...
Jimin csak sóhajtott, de nem nézett rám. -Emlékszel...mikor azt mondtam dél körül bemegyek hozzád a kórházba, de nem mentem?
-Igen, miért?
-Aznap akartam venni neked valami kis ajándékot, ezért elmentem a boltba...Akkor már be is vásároltam, elég sok mindent...
-És?
Itt vett egy nagy levegőt, hogy visszafojtsa a sírást. -Ott...a pénztáros a-azt mondta, hogy magamnak fölösleges lett volna ennyi dolgot vennem, inkább fogyóznom kellene...-csuklott el a hangja, majd újra sírásban tört ki.
-Oh Jimin, ilyen barmokra ne is figyelj oda! -karoltam át szorosan, ő pedig fejét a mellkasomba fúrta.
-T-Tényleg dagadt vagyok, Jungkook? -hüppögött.
-Dehogyis, gyönyörű vagy!
-Gondolod? -nézett rám könnyes szemekkel.
-Tudom. -tűrtem arrébb egyik tincsét, majd gyengéden megcsókoltam. Nem is késett viszonozni. Csak faltuk egymás ajkait, mintha utoljára tehetnénk meg. A lemenő nap fénye beszűrődött az ablakon, ami még romantikusabbá tette a pillanatot.
-Köszönömh...-vált el tőlem lihegve.
-Mit? -értetlenkedtem.
-Hogy vagy nekem. -mosolygott, amitől szemei csíkká húzódtak. Na ennél cukibb dolog nem is létezik.
-Én akkor mit mondjak? Te teszed szebbé a mindennapjaim. Nélküled nem lehet létezni! -fogtam meg apró kezecskéjét, mitől ő elpirult. -Te vagy számomra a nap, ami bevilágítja napjaim, te vagy a hold mi ablakomból mosolyogva figyel. Csak te az ágyból...-kuncogott fel picit. -A lényeg az, hogy szeretlek. Szeretem a mosolyod, szeretem a kis kezed, szeretem azt a kis pisze orrod, szeretem a babaarcod, ami mindig vörös színben pompázik ha zavarban vagy...
-Kook, sírni fogok.
-Még nincs vége! Szeretem azt a kedves szíved, hogy a légynek sem tudnál ártani. Szeretem az eszed, hogy felvilágosítasz dolgokról. Szeretem mikor kijavítasz, és azt is mikor szorosan átölelsz az éjszaka. Na hát a csókjaidról aztán ne is beszéljünk! -mosolyogtam, és hallottam, ahogy Jimin lehajtott fejjel szipog, majd egy könnycsepp hullott kézfejemre.
-Jungkook...ilyen szépet még soha nem mondott nekem senki...-törölte meg szemét.
-Én sokszor fogok még ilyen dolgokat mondani, nem kell aggódnod. -pusziltam homlokára.
-Ha meg akarsz sírati, hajrá! -nevetett. Ekkor a gyomra is korgott, mire rámnézett.
-Hozok fel enni. -nyomtam egy csókot feje búbjára, majd elindulam ki a szobából.
-De Jungkook...-kezdett bele Jimin.
-Eszel. -szögeztem le. Jimin csak egy nagyot sóhajtott, elfogadva sorsát. Én rámosolyogtam, majd lementem a konyhába. Nem is duci, olyan vékony, mint a kisújjam! Csak egyszer beszélgessek el azzal a pénztárossal! Halott lesz, még aznap!
Na itt a kövi rész! Próbálok majd minden nap rakni ki egyet, hogy a rutin megmaradjon, de nem ígérek semmit!
ESTÁS LEYENDO
A Pincérfiú
RomanceJimin, barátnőjével indul, romantikus vacsorára 2 éves évfordulójuk alkalmából. Minden jól megy, még Jimin és a pincérfiú össze nem néznek. Lehet látni rajtuk, hogy forr köztük a levegő. Jimin barátnője féltékeny is talán?