~Jimin szemszöge~
*másnap*
Jungkook-kal a kanapén ültünk és filmet néztünk. Egyik munkatársam ajánlotta, mert valami ilyen romantikus film. Én személy szerint szeretem, de Kook kevésbé szíveli ezeket. Szerinte túl nyálasok.
-Nézzünk inkább Vasembert! -dobta fel az ötletet, amitől még a vízem is kiköptem.
-Hogy mit? -töröltem meg a számat.
-Vasembert! -bújt elő gyermeki énje, ami amúgy kurva cuki! Az a nyuszi mosoly, és ahogy csillog a szeme! Istenem...ezzel mindig rá tud venni mindenre!
-Jóó! -egyeztem végül bele, amire tapsikolni kezdett. Mosolyogva forgattam meg szemem, és nyúltam a távirányítóért, de persze kikapta a kezemből. -Hey!
-Én gyorsabban megtalálom! -nyomogatta a gombokat, és tényleg még a nevemet se tudtam volna kimondani, már elindította.
-The fuck..-
-Vigyázz a szádra! -mutatta fel fenyegetően mutatóujját. Még véletlenül sem én vagyok az idősebb, áh neem!
-Azért két évvel még mindig idősebb vagyok! -böktem mellkasára.
-Jó na, csak vicceltem! -húzott mégközelebb magához és mindketten a TV felé fordultunk.
De hát ugye legszívesebben földhöz kúrtan volna a telefonom, mert ebben a pillanatban kezdett el csörögni. Geci nem hagyják az embert élni!
A telefonom-hoz nyúltam, és lenémítottam azt, gondolván, hogyha nem veszem fel békén hagynak. Faszt. Akárhányszor nem vettem fel, annyiszor hívtak újra. Dúzzogva néztem meg ki hív. Taehyung. Miért is?
-Mivan? -még csak nem is köszöntem.
-Szia Jimin! Csak annyit szeretnék, hogy már foglaltunk asztalt, és hogy menjünk értetek, vagy adjam meg a címet és jösztök? -olyan gyorsan hadarta el, hogy még az elejét se tudtam felfogni.
-Tessék? -pislogtam.
-Nem emlékszel? Tegnap megbeszéltük, hogy jösztök! -mondta, mire összeráncolt szemmel kezdtem el gondolkodni a tegnapi beszélgetésünkön. Nem úgy volt, hogy végül letette?
Visszaemlékezés:
„Feloldottam a készüléket, majd fel is vettem a hívást.
-Megyek csinálok ebédet, oké? -kérdezte Jungkook, mire csak bólintottam. Egy puszit még adott, majd kiment.
-Haló! Jimin! Ott vagy? -tartottam fülemhez a készüléket, így hallottam Taehyung hangját.
-Oh, szia Tae! -köszöntem bele és hátradőltem a párnákra.
-Beszéltél már Jungkookkal? -kérdezte, mire elgondolkodtam.
-Miről is?
-Tudod, a duplarandi! -mondta, én pedig homlokomra csaptam. El is felejtettem!
-Uhm, igen már beszéltem vele...-vakartam meg tarkómat.
-És akkor jösztök?
-Háth öhm...
-Drágám, maradt tegnapról Ramen, jó lesz ha azt megmelegítem? -nyitott be Jungkook.
-Igen..."
Visszaemlékezés vége.
Basszus! Lehet azt hitte neki mondtam! De most mit csináljak?
-Bassza meg! -hajtottam hátra szenvedve a fejem, nem törődve a vonal másik végén lévővel.
YOU ARE READING
A Pincérfiú
RomanceJimin, barátnőjével indul, romantikus vacsorára 2 éves évfordulójuk alkalmából. Minden jól megy, még Jimin és a pincérfiú össze nem néznek. Lehet látni rajtuk, hogy forr köztük a levegő. Jimin barátnője féltékeny is talán?