Camilla Adams
1999.07.16.
London, Anglia"Velem nem foglalkozik senki, mintha láthatatlan lennék."
.
.
.
.
.
『JUST WITH YOU』
.
.
.
.
.
Ewan Mitchell
1997.03.08.
Derby, Anglia"A színészkedés az életem, sosem akartam más lenni"
.
.
.
.
.
『JUST WITH YOU』
.
.
.
.
.
Szóval arra a szintre jutottam, hogy nekem muszáj írnom egy Ewan Mitchell FanFictiont is. És mégis miért? Csak úgy XD. Na jó, azért nem teljesen csak úgy, hanem egy részről azért, mert odáig vagyok ezért az emberért, másrészt azért, mert imádok írni és ilyen történetekkel játszadozni gondolatban, hogy később megvalósítsam. Vagyis ha egyszer kikerül ez a könyv a nyilvánosság elé, mert annyi könyvem van tervben, hogy jézus krisztus gyere le az égből. De még az is lehet, hogy örökre itt fog porosodni szegény, mert leszek olyan gyáva, hogy soha ne tegyem ki. De azért a lelkem mélyén azt is érzem, hogy nekem ehhez a könyvhöz van ihlet és én ezt akarom is írni, de annak meg nincs értelme, hogy itt áll, miközben egy csomó rész meg van írva hozzá, aztán nem is akarom kitenni. Viszont olyan jó kis történet jutott eszembe, hogy omg, szóval valamikor kikerül ez is xD.
És amint láthatjátok, a csajszi ugyanaz, mint aki Cassandra Baratheont személyesíti meg a Love or Dutyban (Anya Chalotra). És hogy ez miért is van? Hááát ezt a könyvet nevezhetem akár egy különkiadásnak is, ugyanis Cassandra és Aemond párosa annyira a szívemhez nőtt, hogy mondom nekem kell róluk is írnom egy kis történetet. Csak annyi, hogy a csajszi nevét átváltoztattam, mert ha az eredeti színész nevét viselné az egy kicsit furcsán nézne ki.
Valamint még egy információ, hogy a történet 2023-ban íródik. És azért éreztem azt, hogy ezt fontos közölnöm, mert ki tudja, mikor kerül ki ez a könyv.Komolyabbra véve a szót, a történet kitalált, nem alapszik semmire. 2023-ban játszódik (körülbelül június környékén), amikor a Sárkányok háza 2. évadának forgatása már nagyban folyt. Ewan ugyanúgy színész, aki Aemond Targaryent játssza; Camilla pedig egy kitalált szereplő, aki a londoni Starbucksban dolgozik. Ennyi szerintem bőven elég ismertetőnek, mivel nem szeretném lelőni a dolgokat benne, mert akit érdekel, hogy mi lesz, hogy Ewan és Camilla hogyan ismerkednek meg, az úgyis elolvassa a könyvet ;D.
A részek nagyjából ilyen 950-1500 szó körül lesznek. Nagyon jó olvasást kívánok, élvezzétek sok szeretettel és remélem, elnyeri a tetszéseteket! <3
BẠN ĐANG ĐỌC
Just with You //Ewan Mitchell//
Lãng mạnCamilla Adams mindig a szőke hercegről álmodozott, aki egyszer váratlanul megjelenik az életében csodálatos fehér lován. De minek is álmodozott erről, ha tudta, hogy úgysem következik be? Hiszen ki az, aki felgigyelne rá a Starbucks kiszolgáló pultj...