Köszönetnyílvánítás

71 4 4
                                    

Utószó

Hatalmas boldogság van bennem azért, mert befejeztem ezt a könyvet. Bár kicsit el is szomorít, mert ehhez a könyvhöz már nem kell többet hozzányúlnom, én pedig élveztem írni ezt a kis történetét. Simán el tudnám még húzni Ewan és Camilla történetét, de nem szerettem volna olyan hosszúra megírni. Szerintem ez bőven jó így, mivel ezt egy kis különkiadásnak szántam a "Love or Duty" FanFictionöm után.

Valamint van egy szipi-szupi hírem is. Terveztem ennek a könyvnek megírni a párját, ami egy Tom Glynn-Carney ff. lenne. Mivel Camilla barátnője, Sandra odáig van a fiúért és a későbbiekben ők is összejöttek, így azt szerettem volna, ha az ő teljes történetüket is megismerhetnétek. Lehet, hogy az egy-két résszel rövidebb lenne, mint ez, mivel Sandra később ismerte meg Tomot, de próbálnám kipótolni részekkel, hogy nagyjából egyforma legyen a két könyv. Bár fogalmam sincs, azt mikor teszem közzé, mert már piszkozatban megvan, csak közben több könyvvel is foglalkozom és így is alig van időm. De igyekszem majd mihamarabb közzé tenni azt is.

 De igyekszem majd mihamarabb közzé tenni azt is

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Köszönetnyílvánítás

Nagyon szépen köszönöm annak, aki végig olvasta a könyvet. Hálás vagyok minden vote-ért és kedves szóért. Mivel ilyen könyv nem igen található Wattpaden, ezért örülök, hogy én lehettem az első magyar író, aki írt Aemond Targaryen színészével egy könyvet.

Köszönök mindent!

Puszi, Emma!❤️

Just with You //Ewan Mitchell//Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang