**
Sağı, solu, önü, arkası, yerin yedi kat altı ve göğün yedi kat üstü bile, kısacası bakıp görebildiği her yer eşcinsellerle dolu biri olarak, tercihen düz olmaktansa gay olmayı isterdi şüphesiz. Üstelik etrafındaki nimetler, lezbiyeni hetero, hetero erkeği eşcinsel yapabilecek kadar yakışıklıyken bu isteği daha da kuvvetlenerek artıyordu.Kai, arkadaşlarının birbirlerine hallendiğini görüyor, biraz kıskanıyor, çokça hasetinden çatlıyordu. Düz olmayı kabullenemiyordu, hetero olmayı düz gibi sıradan bir kelimeyle bağdaştıran ilk insan yüzünden kendini normal insanlar gibi görüyordu. Arkadaşları fazlaca yakışıklıydı, Kai de arkadaş ayağına dörtlüden birine yürümeyi isterdi.
Taehyun tarafından satılmış, gururuyla oynanmış, aşk uğruna bir paçavra gibi buruşturulup kenara atılmıştı. Yıllarca, yaptıkları pijama partilerinde hep onun yatağında uyumuştu ancak Taehyun eline geçen ilk fırsatta gönül işlerini arkadaşından önde tutmuştu. Kafasında kurduğu, Death Note isimli kara listenin başına onun adını yazdı Kai. İntikamı acı olacaktı.
İntikam listesinin ikinci sırasında Soobin'nin ismi yazıyordu. Soobin geldikten sonra, arkadaşlık grubun genelinde ikinci plana atılmıştı. Arkadaş ayağı, göt ayağına dönmüştü. Onun yüzünden gönül işleri ön plana geçmişti, onun yüzünden arkadaş grubundaki en uzun olma unvanı ikinciliğe düşmüştü, onun yüzünden en çalışkan olma unvanı da ikinciliğe düşmüştü.
İntikam listesinin üçüncü sırasında, Yeonjun vardı. Yeonjun, grubun en anaç üyesiydi ve Kai de en küçükleri olduğu için evlat muamelesinde bulunurdu. Aşk meşk işleri devreye gireli ilgisini eskisi kadar gösteremez olmuştu ve Kai'de üvey evlat kompleksinin başlamasına neden oluyordu.
İntikam listesinin, şimdilik en sonunda Beomgyu bulunuyordu. Bir çeşit gay radarına sahip arkadaşı, fazlaca uyanıklık yapıyor ve arkadaşlık ilişkilerini kullanarak Taehyun'un nevrini dönderiyordu. Kai de gay olmak istiyordu ancak Beomgyu radarı yüzünden, gay olamayacağını söyleyerek ateşinin daha yanmadan sönmesine neden olmuştu.
Kai'nin önünde iki seçenek vardı, ya her şeyi sineye çeker ve saat gece yarılarına varana değin en damar arabesk şarkılarını loş bir odada dinleyerek acılar içinde atlatmaya çalışırdı. Ya da intikam alır, acı çeken tek taraf olmaz ve intikam ateşiyle yanan yüreğine bir nebze olsun gem vurabilirdi.
Planının ilk aşamasını gerçekleştirmek için, sabah erken uyanmış ve hala uyuyan Soobin ile Yeonjun'u uyandırmamaya özen göstererek yataktan kalkmıştı.
Uyurken bilinci beynini terk eden Yeonjun, bedeninin ondan habersiz şekilde hareket etmesi nedeniyle başını Soobin'in göğsüne yaslamış şekilde yatıyordu. Gece, Soobin'e cesurca yaklaşımından sonra uyuyamayacağını düşünmüş ama saatler ilerledikçe, gözlerine hükmünü geçiremeyip uykuya kendini kaptırmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LO$ER LØVER |BxB
FanfictionYeonbin Güller kırmızıdır menekşeler mavi, Bir kere öptürsen ne olur yani. /TaeGyu/